Moderator: Wiliam
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14826
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 21 paź 2024, 22:14
MisiekK pisze: ↑21 paź 2024, 9:42
Co najmniej 30 jest do zorganizowania w ciągu tygodnia - wystarczy, że zrobią badania
A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych?
Olek007 pisze: ↑21 paź 2024, 11:34
263 kończące trasę w Wilanowie 2 przystanki przed tramwajem? WTF?
Zawadzkie ptaszki ćwierkają, że co niektórzy życzyli sobie bezpośredniego dojazdu do cmentarza.
Georg pisze: ↑21 paź 2024, 19:41
Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
W sumie w tamtych rejonach zabudowa podobna. Mentalność też.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 21 paź 2024, 22:39
Emyl pisze: ↑21 paź 2024, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25807
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 21 paź 2024, 22:41
Gdyby 116 wchłonęło E-2 i skrócenie 518, to spokojnie mogłoby w szczycie jeździć co 7,5 minut w szczycie B i jeszcze częściej w szczycie A. Generalnie by się nie marnowało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7016
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 21 paź 2024, 22:56
fik pisze: ↑21 paź 2024, 22:39
Emyl pisze: ↑21 paź 2024, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.
No mówimy o idealnym świecie z dynamicznym SB w zależności od sytuacji ruchowej itd. Obecnie to chyba jednak prędzej 518 połączą z 503, a przynajmniej to mniej by mnie zaskoczyło
-
MisiekK
- Posty: 7847
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 21 paź 2024, 23:17
Emyl pisze: ↑21 paź 2024, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
I tak powinno stać się dawno temu. Krok pośredni w postaci Bielańskiej jest niepotrzebny.
Wolfchen pisze: ↑21 paź 2024, 22:14
A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych?
PWPW obecnie bardzo szybko temat dokumentów komunikacyjnych załatwia.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
adamrozbicki
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 22 paź 2024, 0:33
Bywalec pisze: ↑21 paź 2024, 12:22
TGM pisze: ↑21 paź 2024, 12:12
251 zostaje co 30. Razem to co 15.
W konsultacjach też było 251 co 30/40/40 oraz 239 15/20/20 więc mimo wszystko oferta słabsza w porównaniu do tego co było proponowane.
Ale 251 miało być do Kabat a zostaje do Wilanowskiej.
-
adamrozbicki
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 22 paź 2024, 0:38
adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 14:33
Czy nie mogli zamienić końcówek w przypadku linii 14 i 19, tak, by 14 kończyła bieg na Stegnach, a 19 zapewniała bezpośredni dojazd do Dworca Centralnego zarówno mieszkańcom Mokotowa, jak i Wilanowa?
Pewnie się przestraszyli, że po likwidacji 35 sama 15 na Filtrowej to za mało.
-
adamrozbicki
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 22 paź 2024, 0:40
Olek007 pisze: ↑21 paź 2024, 14:35
Matt Cubis pisze: ↑21 paź 2024, 12:00
Wystarczy Vogla - Branickiego - RP - Wilanowska - Wilanów.
Ale pewnie tak nie będzie XD
Teraz jeszcze widzę, że będą kursy skrócone 164 również kończące trasę 2 przystanki przed tramwajem. Naprawdę nie dało się zrobić z tych dwóch potworków jednej sensownej linii, która by dowoziła do szyny?
Ale jak przepraszam połączyć 163 i 164 skoro jadą do Vogla z przeciwnych stron?
-
adamrozbicki
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Post
autor: adamrozbicki » 22 paź 2024, 0:43
wincenty pisze: ↑21 paź 2024, 14:47
adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 14:33
Czy nie mogli zamienić końcówek w przypadku linii 14 i 19, tak, by 14 kończyła bieg na Stegnach, a 19 zapewniała bezpośredni dojazd do Dworca Centralnego zarówno mieszkańcom Mokotowa, jak i Wilanowa?
Dokładnie, to by miało sens i odpowiadało na liczne postulaty z MW o bezpośrednim dojeździe do Dw. Centralnego.
A 14 jako linia jednak marginalna idealnie pasowałaby na ten jednoprzystankowy ogryzek do Stegien, tym bardziej że to akurat Stegny mają połącznie z Ochotą w postaci 187.
I w ogóle dlaczego proponowana 16 nie jest 19 - to 19 kiedyś kursowała przecież Marszałkowską, a nie 16, byłoby ładne nawiązanie.
Plus numerkowe skojarzenie z 519 na znacznym docinku trasy...
A 16 na ciąg Jana Pawła, bo tam ostatnio przecież jeździła.
A to 519 do Dw. Południowego to jawna kpina, na zasadzie chcieliście linii z tym numerkiem to macie, pewnie i tak skończy za jakiś czas jako zwykła linia, tylko bez sensu znowu zajmują numer 239 dla dotychczasowego 264... (choć wydłużenie na Kabaty to akurat bardzo dobra zmiana).
A 130 na zabetonowanej korkiem Idzikowskiego to będzie linia-widmo, która pewnie z czasem pójdzie do piachu, bo nikt tym jeździć nie będzie...
19 nigdy nie jeździła Marszałkowską poza odcinkiem Pl. Zbawiciela - Pl. Unii
-
Olek007
- Posty: 444
- Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
- Lokalizacja: Wilanów
Post
autor: Olek007 » 22 paź 2024, 7:59
adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 0:40
Olek007 pisze: ↑21 paź 2024, 14:35
Teraz jeszcze widzę, że będą kursy skrócone 164 również kończące trasę 2 przystanki przed tramwajem. Naprawdę nie dało się zrobić z tych dwóch potworków jednej sensownej linii, która by dowoziła do szyny?
Ale jak przepraszam połączyć 163 i 164 skoro jadą do Vogla z przeciwnych stron?
Mniej więcej tak jak kiedyś jeździło 164:
KĘPA ZAWADOWSKA – Bruzdowa – Prętowa – Sągi – Calowa – Bruzdowa Metryczna – Syta – Oczyszczalnia „Południe” (zawrotka) – Syta – Vogla – Przyczółkowa – al. Wilanowska – Sobieskiego – Nałęczowska – SADYBA.
Zresztą na konsultacjach pracownik ZTM-u powiedział mi, że postoje przy oczyszczalni nie są możliwe że względu na dostęp do drogi pożarowej, stąd dopuszczono warunkowo, by był tam przystanek przelotowy. Coś się zmieniło w tej kwestii?
-
pawcio
- Posty: 25807
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 22 paź 2024, 8:26
Możliwe, że dalej będzie de facto przelotowy bez postoju.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 22 paź 2024, 8:35
108 widzę już nie będzie miało jednego krańca od czapy, tylko obydwa.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 22 paź 2024, 8:58
Z moich obserwacji wynika że i tak większość pasażerów z Siekierek wysiadała najdalej właśnie na Stegnach, najczęściej jeszcze wcześniej na Bonifacego lub na Goraszewskiej.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 22 paź 2024, 9:12
adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 0:38
adam2239 pisze: ↑21 paź 2024, 14:33
Czy nie mogli zamienić końcówek w przypadku linii 14 i 19, tak, by 14 kończyła bieg na Stegnach, a 19 zapewniała bezpośredni dojazd do Dworca Centralnego zarówno mieszkańcom Mokotowa, jak i Wilanowa?
Pewnie się przestraszyli, że po likwidacji 35 sama 15 na Filtrowej to za mało.
Nikt się nie przestraszył, przecież to było zawsze wiadome. Uważasz, że takie rzeczy to się komuś śnią znienacka, czy co?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
reserved
- Posty: 14771
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 22 paź 2024, 10:49
Jak tak obserwuję komentarze na facebooku - wychodzi na to że 519 jest obecnie najbardziej obleganą linią w mieście.