Przecież zostaje zgodnie z życzeniem radnych
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jalerb pisze: ↑21 paź 2024, 20:48To będzie dopiero oszczędność brygad, gdy 130 będzie jeździło puste jak bęben.michael112 pisze: ↑21 paź 2024, 20:40Podejrzewam że chodziło o oszczędzanie brygad, chociaż sam bym wolał wariant przez Woronicza.
Gdyby przeszła pierwotna propozycja trasy na Sadybę lub Wilanów, to ekspedycja byłaby z tamtej strony. (Sadyba rozumiem ma ekspedycję?) Tylko taka zmiana połączona z wydłużeniem na Woronicza, to już by wymagała dołożenia brygady.
Bardziej chyba jednak chodziło o regularność kursowania i sterowanie odjazdami bo spodziewają się jednak, że będzie tkwić w korku.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Staraj się zrozumieć tekst, który komentujesz. Pozdrawiam serdecznieBastian pisze: ↑22 paź 2024, 9:12Nikt się nie przestraszył, przecież to było zawsze wiadome. Uważasz, że takie rzeczy to się komuś śnią znienacka, czy co?adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 0:38
Pewnie się przestraszyli, że po likwidacji 35 sama 15 na Filtrowej to za mało.
Tłumacząc łopatologicznie, to plan linii 14 na Wilanów był wcześniej zanim się 35 objawiło na Okęciu. I z tą myślą linia 14 w ubiegłym roku nie została przywrócona na Puławską.adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 12:38Staraj się zrozumieć tekst, który komentujesz. Pozdrawiam serdecznie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Łopatologicznie: masowo żądano zamiany 14 z 19 aby Wilanów miał tramwaj do Dworca Centralnego. Odrzucono w ZTM ten słuszny i logiczny postulat, ponieważ 19 do Miasteczka spowodowałaby 14 pewnie za rok (jeśli Budimex będzie tak miły) i w tym czasie zostałaby tylko 15 na Filtrowej. Tego właśnie się przestraszono i dlatego zapewne nie zamieniono 14 z 19. Wcześniejsze plany nie mają tu żadnego znaczenia, bo jeszcze 2 miesiące temu nikt nie myślał o 16 i nie planował likwidacji 35. Prościej nie umiem.MisiekK pisze: ↑22 paź 2024, 15:25Tłumacząc łopatologicznie, to plan linii 14 na Wilanów był wcześniej zanim się 35 objawiło na Okęciu. I z tą myślą linia 14 w ubiegłym roku nie została przywrócona na Puławską.adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 12:38
Staraj się zrozumieć tekst, który komentujesz. Pozdrawiam serdecznie
Nie rozumiem dlaczego i Powsin i Wilanów koniecznie muszą mieć akurat bezpośredni dojazd do Dw. Centralnego? Przecież wszystko można załatwić jednoperonową przesiadką przy Goworka/Pl. Unii. Ile osób podróżuje od krańca do krańca?
-
- Posty: 96
- Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
- Lokalizacja: Mokotów
Nic nie napisano o 119 tzn. że zostaje na stałe na Dolnej i Puławskiej (za 130) czy to nadal rozwiązanie tymczasowe do zakończenia prac na Rakowieckiej?
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Czyli z rejonu Powsina/Wilanowa Wysokiego to już dwie przesiadki. Zamiast 519 teraz autobus do tramwaju, potem tramwaj i przesiadka do tramwaju. No nie wiem czy można to nazwać poprawą, bo że wydłuży przejazd o 10-15 minut to pewne.
A. Nie widziałem w raporcie z konsultacji masowych żądań odnoście takiej zamiany, były jedynie dla pozostawienia 217 do metra imielin (co się zadziało).Dużo było też głosów popierających trasę 14 Ochota Wilanówadamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 16:13Łopatologicznie: masowo żądano zamiany 14 z 19 aby Wilanów miał tramwaj do Dworca Centralnego. Odrzucono w ZTM ten słuszny i logiczny postulat, ponieważ 19 do Miasteczka spowodowałaby 14 pewnie za rok (jeśli Budimex będzie tak miły) i w tym czasie zostałaby tylko 15 na Filtrowej. Tego właśnie się przestraszono i dlatego zapewne nie zamieniono 14 z 19. Wcześniejsze plany nie mają tu żadnego znaczenia, bo jeszcze 2 miesiące temu nikt nie myślał o 16 i nie planował likwidacji 35. Prościej nie umiem.
B.Linia 14 będzie na bieżąco zmieniana w miarę jak będą oddawane odcinki do dworca zachodniego. W pierwszej połowie 2026 ten dojazd będzie już działał (bez odcinka przez pola mokotowskie )
C. Połączenie Wilanów -Dworzec Zachodni było jednym elementów jak pamiętam w wniosku od dofinansowanie z UE
D. Układ połączeniowy 14,16--> 10, 11, 19 z przesiadką na jednym przystanku będzie zapewniać problemowy dojazd do dworca. Czas presiadki to maks kilka minut
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Mogą pojechać podmiejskim+504 lub 251+10 i jest jedna przesiadka
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Dla Wilanowa Wysokiego niewiele się zmieni. W części przy Sobieskiego mają układ 14,16--> 10, 11 I szybszy dojazd do dworca. Przy pętli wilanowska dalej jest 131adamrozbicki pisze: ↑22 paź 2024, 18:20
Czyli z rejonu Powsina/Wilanowa Wysokiego to już dwie przesiadki. Zamiast 519 teraz autobus do tramwaju, potem tramwaj i przesiadka do tramwaju. No nie wiem czy można to nazwać poprawą, bo że wydłuży przejazd o 10-15 minut to pewne.
Jedyne miejsce gdzie odczują utratę 519 to Królowej Marysieńki. Mogą mieć całe 500 metrów do przejścia do tramwaju Powsin ma trochę gorzej, bo jezeli chcieli by się raz przesiadac to może układzie 519 -->10 (jest to jednak nie optymalne vs 2 krotna przesiadka). Ma pewno nie będzie jednak dłużej niż obecnie (uwzględniać ile 519 stało w korkach i jak nieregularnie jeździło)