Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 571
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 09 lis 2024, 11:36

Na małej Marszałkowskiej należałoby usunąć jeden pas dla samochodów i wyrzucić wszystkie sygnalizacje. Wersja budżetowa - parkowanie na prawym pasie, separatory i P-21.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7016
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 lis 2024, 11:43

W tym wypadku chyba na lewym bo po prawej już są miejsca.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lis 2024, 12:04

lewy pas należy skasować i przeznaczyć go na poszerzenie peronów i azyle na przejściach dla pieszych a jeśli starczy miejsca - także kontrapas rowerowy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2024, 12:05

Delikatnie zwrócę uwagę, że prawy pas zwykle jest zastawiony przez parkujące samochody typy taksówki, dostawy, janachwilę...
Może wtedy to się skończy, albo i nie ;)
Ale i tak nie zmieni sytuacji, że światła będą łapać przy tej ilości kursów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lis 2024, 12:38

Nie, to jest do zrobienia. Większym problemem jest samo wykrycie tramwajów, zwłaszcza od północy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 lis 2024, 13:46

Oczywiście, ale czas oczekiwania pieszego na zielone trochę się wydłuży, prawda?
Na pewno łatwiej będzie od południa, bo tylko 2 składy się pojawią.
Ale ostatnio sukcesów w priorytetowaniu szyny niestety nie mamy...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 09 lis 2024, 23:55

person pisze:
09 lis 2024, 10:15
"Bo trwa budowa (Czasowa Organizacja Ruchu), a priorytety są elementem Stałej OR".
Trzeba czekać.
A nie SOR? Bo ja mam wrażenie, że tam akurat stary SOR sprzed przebudowy Łazienkowskiej przywrócono.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 lis 2024, 23:59

To pewnie tłumaczenie miasta, ale ono się chyba jednak bardziej odnosi do Sobieskiego.
Na Marszałkowskiej jak rozumiem jest stary SOR, a w nowym będą priorytety.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 lis 2024, 6:09

Tak, a do uruchomienia SOR na stałe potrzebne są prace budowlane - w COR niektóre rzeczy, np. detekcja, były prowizoryczne na co ZDM się na stałe nie zgadza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 10 lis 2024, 11:44

I to ten absurd, że ten tymczasowy był dobry dla wszystkich, ale nie może wrócić, bo musi być ten stary niedobry.
A to naprawdę nie chodzi tylko o odpowiedni program następstwa faz dla odcinka?
Marszałkowska nie potrzebuje jakiś cudów. Wystarczy np. że lewoskręt w Wilczą nie będzie zatrzymywał całego ruchu tylko załączy się mniej więcej w czasie pl. Konstytucji.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 lis 2024, 15:48

:evil:
Załączniki
IMG_20241110_153234a.jpg
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 lis 2024, 16:04

A mogli zrobić trzywierszową tablicę :twisted:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25808
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 lis 2024, 16:36

Dojdą jeszcze Stegny, to się przyda więcej wierszy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

esm
Posty: 163
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 12 lis 2024, 0:02

Potem jeszcze przedłużenie do Al. Wilanowskiej albo na Wyścigi - będzie gitówa :P :)

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 lis 2024, 13:46

Na Stawkach (Muranowskiej) 2 nadzory ruchu. Bez nadzorów się nie da?
ŁK

ODPOWIEDZ