Widocznie tak bo już mi się wyświetla.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
No to masz szansę godnie pożegnać zawieszone zlikwidowane 200
Teraz to już nie chcę!
Mam wrażenie że przynajmniej rano 16 jest szalenie popularna. Całe szczęście że są to tramwaje z ograniczeniem miejsc siedzących i dużą ilością wygodnych miejsc stojących bo inaczej było by skrucho Dzisiaj rano przed SOB tramwaj już miał zajęte wszystkie miejsca siedzące i ludzie stali. Na przystanku SOB weszło jeszcze kilkadziesiąt osób do tramwaju. Z miasteczka wyjeżdżają już pełne Dlatego wydaje mi się że budowa priorytetów również na odcinku Marszałkowskiej jest krytyczna. Po pierwsze osoby stojące krócej spędza w tramwaju (tramwaje z większą ilością miejsc siedzay jak pisałem nie są rozwiązaniem), po drugie dzięki szybszemu przejazdowi może udało by się zagęścic kursy. Przy okazji zastanawiam się na jakiej zasadzie ktoś planował wiaty tramwajowe. Tam gdzie są większe, więcej jest mało ludzi a np przy SOB często są takie tłumy że słabych warunkach pogodowych tylko mała część ma szansę skryć się pod wiatą.
Po co komu wiata przy częstotliwości 4 minuty? Przyjmując, że tramwaj na przystanku stoi minutę, średnio pod wiatą spędzasz 90 sekund.
ŁK
Nie o każdej porze dnia i tygodnia 16 jeździ co 4 minuty, poza tym jeszcze jest 14, która jeździ 2x rzadziej.
Nie zwiększysz już częstotliwości tramwajów do Miasteczka Wilanów. Jedyne co się zmieni to w przyszłym roku dojdzie jeszcze 19 na Stegny.HenrykA pisze: ↑15 lis 2024, 7:58Mam wrażenie że przynajmniej rano 16 jest szalenie popularna. Całe szczęście że są to tramwaje z ograniczeniem miejsc siedzących i dużą ilością wygodnych miejsc stojących bo inaczej było by skrucho Dzisiaj rano przed SOB tramwaj już miał zajęte wszystkie miejsca siedzące i ludzie stali. Na przystanku SOB weszło jeszcze kilkadziesiąt osób do tramwaju. Z miasteczka wyjeżdżają już pełne Dlatego wydaje mi się że budowa priorytetów również na odcinku Marszałkowskiej jest krytyczna. Po pierwsze osoby stojące krócej spędza w tramwaju (tramwaje z większą ilością miejsc siedzay jak pisałem nie są rozwiązaniem), po drugie dzięki szybszemu przejazdowi może udało by się zagęścic kursy. Przy okazji zastanawiam się na jakiej zasadzie ktoś planował wiaty tramwajowe. Tam gdzie są większe, więcej jest mało ludzi a np przy SOB często są takie tłumy że słabych warunkach pogodowych tylko mała część ma szansę skryć się pod wiatą.
Nie o każdej porze jest kilkadziesiąt osób chętnych do wiaty. A gdyby 16 zrobić jednak co 2-3 minuty, a czternastkę wyrzucić na Sielce? Bo domyślam się, że jest różnica w zapełnieniu.
Btw, od początku było wiadomo, że tramwaj to za mało, zwłaszcza co 4 minuty.
Btw, od początku było wiadomo, że tramwaj to za mało, zwłaszcza co 4 minuty.
ŁK
14 rano też jeździ pełna, widać to np po dojechaniu do placu Narutowicza -gdzie wiele osób jedzie całą trasę. Linia jest potrzebna i wykorzystywana
Co do wiat to one będą istotne np weekendy.Przez okno wiedzę jak starsi ludzie czekają na tramwaj w niedzielę (prawdopodobnie jadą z różnych części miasta na mszę w ŚOB)
Generalnie patrząc po spadku ruchu samochodowego w miasteczku i znacznie większej ilości pasażerów niż było to przy 522, ludzie po odpaleniu tramwajów przesiedli się na komunikację miejską
Co do wiat to one będą istotne np weekendy.Przez okno wiedzę jak starsi ludzie czekają na tramwaj w niedzielę (prawdopodobnie jadą z różnych części miasta na mszę w ŚOB)
Generalnie patrząc po spadku ruchu samochodowego w miasteczku i znacznie większej ilości pasażerów niż było to przy 522, ludzie po odpaleniu tramwajów przesiedli się na komunikację miejską
Co to jest taktyka salami?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Stopniowo. Najpierw było co 10, potem co 12, co 15, 20, a teraz 30.
Z linii wpoprzek/dowozowej do tramwaju.
Stare rozwinięcie skrótu ZTM wiecznie żywe... ;-P
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Podejrzewam, ze gros tych pasażerów z linii w poprzek tramwaju jednak dojeżdżało do innego pojazdu szynowego rówoległego do tegoż tramwaju.
A 217 nie powstało w celu dowozu z metra do MW?