Pytanie do urzędu województwa.
[Otwock] Komunikacja lokalna
Moderator: Wiliam
Oczywiście że integracji nie będzie, w powiecie otwockim jeździ Wołoszka który jest firmą busową spod Garwolina i ich busów/autobusów nie ma nawet w żądnych aplikacjach, a co dopiero marnowanie hajsu na jakieś intergacje taryfowe xD
Mniej więcej w starostwach powiatowych. Ale tu się jeszcze kłaniają ustawy samorządowe i podział kompetencji pomiędzy ich szczeble.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kraj środkowoczeski może nie jest wielkości mazowieckiego, ale z pewnością jest większy niż obszar działania ZTM, a jakoś komunikację w Bakovie nad Izerą czy Zruczu nad Sazawą czy Krasnej Górze nad Wełtawą się wymyśla w jednym miejscu, i śmiem twierdzić że wychodzi to lepiej niż nad Rządzą, Liwcem i Tarczynką.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Pojazdy Otwockich Przewozów Gminno-Powiatowych są do znalezienia w systemie Kiedy Przyjedzie
Burmistrz Sulejówka powiedział w mediach, że jednym z powodów rezygnacji z elek były warunki postawione przez ZTM obejmujące m.in. likwidację wyniesionych skrzyżowań i przejść dla pieszych.Piotrek pisze: ↑28 lis 2024, 22:40Sto procent racji. Kurcze, ja myślałem, że idziemy w kierunku pełnej integracji taryfowej, że nowe Lki będą się mnożyć, a tu widzę że sytuacja jest zupełnie odwrotna. Cofamy się niestety. Wiadomo, że chodzi pewnie o pieniądze ale co jest jeszcze przyczyną? Za duże wymagania,koszty tych Lxx?
- vernalisadonis
- Posty: 3213
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
W innych miastach jakoś nie jest problemem jechać autobusem na wyniesionym przejściu dla pieszych.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Podobnie jak w przyszłym roku zniknie L30, bo zdaniem gminy Góra Kalwaria ZTM ma zbyt wysokie wymogi infrastrukturalne.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36881
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Trochę nie rozumiem - przecież na tych liniach nie jeździ MZA, to po co śrubować wymogi?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Gdyby tylko był w Warszawie rządzący, który by miał dojścia do rządu i mógłby przepchnąć ustawę metropolitarną... Taki... no... prezydent
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
To nie jest "finansowanie przez ZTM" tylko uproszczony system podziału przychodu z biletów. To oczywiste, że ZTM musi częściowo opłacać te przewozy skoro przychody z biletów długookresowych stanowią jego przychód.
Ograniczenie eLek wynika z sposobu dystrybucji środków z FRPA. A dokładnie w zamyśle tej ustawy by nic nie dostały miasta. Jak wyjdziesz z ZTM możesz ubiegać się o 3PLN/km i dostajesz splendor reklamowy na autobusie. Jesteś w ZTM? Jesteś komunikacją miejską i z kasy nici.
GPA w ostatnim przetargu uzyskało około 5.90 netto. Z przetargu na Kobyłkę Marki wychodzi mi 7,63 netto-20% od ZTM na bilety 6,11 netto. A ZTM zapewnia dodatkowo całą obsługę kontrolną. Jak dla mnie gdyby nie FRPA to nikt by się po to nawet nie schylił.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nie ma najmniejszego problemu, żeby zorganizować to w taki sposób żeby ZTM również sięgnął po środki z FRPA.