Rozdysponowanie taboru

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2311
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 12 sty 2025, 13:57

Pawel2137 pisze:
11 sty 2025, 22:38

No wiesz Woronicza nie może wszystkiego obsługiwać ciągle coś dostają zwłaszcza po dostarczeniu elektryków ile linii Kleszczowa poddawała na rzecz pozostałych zajezdni (111, 116, 128, 180) Kleszczowa to nie licząc Płochocinskiej (na której obsługę obrzeży narzuca lokalizacja) jest jedyną zajezdnią która obsługują tak naprawdę obrzeża Warszawy, a mogłaby na spokojnie jak kiedyś normalnie jeździć po całej Warszawie (wiem, że brzmi to trochę jak bełkot jakiegoś MKM-a, ale to wystarczy popatrzeć na rozłożenie linii kiedyś, a dziś i od razu widać różnice i ja wiem że na Nowym Świecie to tylko elektryki, ale to poprostu było wypchnięcie Kleszczowej na przedmieścia, a nie podmiana linii w Śródmieściu i wiem też, że wielu kierowców nie lubi jeździć w centrum i wielu na Kleszczowej to nie przeszkadza no, ale jednak lepiej mieć chociaż kilka ciekawszych linii które jadą gdzieś poza rewir, a nie w kółko cztery dzielnice)
Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.

Flash8222
Posty: 7967
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 12 sty 2025, 15:02

zxcvbnm pisze:
12 sty 2025, 11:14
Żoliborzanin pisze:
12 sty 2025, 10:07

Nie, na Kleszczową idą tylko przegubowe elektryki, 1901-1910 zostają. Nie będzie tyle ładowarek na R-2, żeby je przenieść.
Czyli R1 zwiększa ilostan MAXI, czy Solbusy gdzieś przejdą?
Ponoć Solbusy mają iść na Ostrą która w zamian odda na Stalową U12 14xx.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2435
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 12 sty 2025, 16:19

20 sztuk 12xx?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Żoliborzanin
Posty: 24
Rejestracja: 26 sty 2018, 17:24
Lokalizacja: Stary Żoliborz
Kontakt:

Post autor: Żoliborzanin » 12 sty 2025, 17:03

Flash8222 pisze:
12 sty 2025, 15:02
zxcvbnm pisze:
12 sty 2025, 11:14


Czyli R1 zwiększa ilostan MAXI, czy Solbusy gdzieś przejdą?
Ponoć Solbusy mają iść na Ostrą która w zamian odda na Stalową U12 14xx.
Te 14xx to przerzucają jak ziemniaki na bazarze.

wincenty
Posty: 1680
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 12 sty 2025, 21:06

Flash8222 pisze:
12 sty 2025, 15:02
zxcvbnm pisze:
12 sty 2025, 11:14


Czyli R1 zwiększa ilostan MAXI, czy Solbusy gdzieś przejdą?
Ponoć Solbusy mają iść na Ostrą która w zamian odda na Stalową U12 14xx.
Raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę że Woronicza ma oddać 153x i generalnie ma niedobór solówek (po 8 przegubów w dziwadłach dziennie). Raczej Yutongi wpłyną na zbilansowanie braku krótkich w tej zajezdni i ew. kasację kilku przegubów na 88xx.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

KR88
Posty: 382
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 12 sty 2025, 21:29

Póki nie przyjdzie większa partia nowych wozów to nie widzę kierowania do kasacji wozów 88xx.

Pawel2137
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2024, 20:28

Post autor: Pawel2137 » 13 sty 2025, 10:13

MJ pisze:
12 sty 2025, 13:57
Pawel2137 pisze:
11 sty 2025, 22:38

No wiesz Woronicza nie może wszystkiego obsługiwać ciągle coś dostają zwłaszcza po dostarczeniu elektryków ile linii Kleszczowa poddawała na rzecz pozostałych zajezdni (111, 116, 128, 180) Kleszczowa to nie licząc Płochocinskiej (na której obsługę obrzeży narzuca lokalizacja) jest jedyną zajezdnią która obsługują tak naprawdę obrzeża Warszawy, a mogłaby na spokojnie jak kiedyś normalnie jeździć po całej Warszawie (wiem, że brzmi to trochę jak bełkot jakiegoś MKM-a, ale to wystarczy popatrzeć na rozłożenie linii kiedyś, a dziś i od razu widać różnice i ja wiem że na Nowym Świecie to tylko elektryki, ale to poprostu było wypchnięcie Kleszczowej na przedmieścia, a nie podmiana linii w Śródmieściu i wiem też, że wielu kierowców nie lubi jeździć w centrum i wielu na Kleszczowej to nie przeszkadza no, ale jednak lepiej mieć chociaż kilka ciekawszych linii które jadą gdzieś poza rewir, a nie w kółko cztery dzielnice)
Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.
Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nie

Kabaciarz
Posty: 483
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 14 sty 2025, 17:42

Wyglada na to, ze 1531 - 1535 przechodza na ostra, bo 1534 jest na 147/06B

mb112
Posty: 1267
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 14 sty 2025, 18:49

Pawel2137 pisze:
13 sty 2025, 10:13
MJ pisze:
12 sty 2025, 13:57

Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.
Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nie
171, 178, 187, 188, 190, 517, 523 to nie jest centrum ? 171, 178, 517 to nawet po Trakcie Królewskim jeżdżą :)
Chociaż np. 127 nie wiem dlaczego R-2 nie obsługuje (tzn. wiem, bo ładowarki), ale byłoby najbliżej, może będzie, gdy elektryki przyjdą ?

mb112
Posty: 1267
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 14 sty 2025, 18:55

MJ pisze:
12 sty 2025, 13:57
Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.
A z ciekawości, które masz na myśli ? Obstawiam, że 112, 136, 141, 172, 189, 197, 401... jeszcze coś ? Niektóre są też ciężkie jeżeli chodzi o długość postojów lub zbyt krótki czas przejazdu (te powyższe w wielu przypadkach zresztą też).

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2311
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 14 sty 2025, 19:09

Z przegubów to można podać wszystkie poza 124 i podmiejskimi. Z solówek to też większość poza jakimiś krótkimi typu 149 czy 208.

mb112
Posty: 1267
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 14 sty 2025, 19:24

MJ pisze:
14 sty 2025, 19:09
Z przegubów to można podać wszystkie poza 124 i podmiejskimi. Z solówek to też większość poza jakimiś krótkimi typu 149 czy 208.
A, w ten sposób, no to ja mało marudzę w takim razie :) 208 to jest ciężkie pod tym względem, że kręćka można dostać, raz na jakiś czas można to pojeździć, ale jakoś często to sobie nie wyobrażam.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1367
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 14 sty 2025, 20:56

Kabaciarz pisze:
14 sty 2025, 17:42
Wyglada na to, ze 1531 - 1535 przechodza na ostra, bo 1534 jest na 147/06B
1531 zjechał na R3
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Pawel2137
Posty: 33
Rejestracja: 14 lis 2024, 20:28

Post autor: Pawel2137 » 14 sty 2025, 21:51

mb112 pisze:
14 sty 2025, 18:49
Pawel2137 pisze:
13 sty 2025, 10:13

Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nie
171, 178, 187, 188, 190, 517, 523 to nie jest centrum ? 171, 178, 517 to nawet po Trakcie Królewskim jeżdżą :)
Chociaż np. 127 nie wiem dlaczego R-2 nie obsługuje (tzn. wiem, bo ładowarki), ale byłoby najbliżej, może będzie, gdy elektryki przyjdą ?
171 nie jeździ po Trakcie Królewskim, 187 188 i 523 no tu to one dosłownie po granicy dzielnicy Śródmieście jedzie i to też przez krótki fragmęcik, 190 no tu też ciężko mówić o centrum, a co do 517 to nie powiedziałem, że nic nie ma tylko, że w porównaniu do kiedyś i tego jaki jest podział między innymi zajezdniami to Kleszczowa prawie nic nie ma

Jurand
Posty: 1483
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 14 sty 2025, 22:21

Pawel2137 pisze:
14 sty 2025, 21:51
mb112 pisze:
14 sty 2025, 18:49


171, 178, 187, 188, 190, 517, 523 to nie jest centrum ? 171, 178, 517 to nawet po Trakcie Królewskim jeżdżą :)
Chociaż np. 127 nie wiem dlaczego R-2 nie obsługuje (tzn. wiem, bo ładowarki), ale byłoby najbliżej, może będzie, gdy elektryki przyjdą ?
171 nie jeździ po Trakcie Królewskim, 187 188 i 523 no tu to one dosłownie po granicy dzielnicy Śródmieście jedzie i to też przez krótki fragmęcik, 190 no tu też ciężko mówić o centrum, a co do 517 to nie powiedziałem, że nic nie ma tylko, że w porównaniu do kiedyś i tego jaki jest podział między innymi zajezdniami to Kleszczowa prawie nic nie ma
Może starczy już tych mądrości :lol:
WZKM się zgadzają, a kto je robi to raczej to mniej ważne (-(

ODPOWIEDZ