Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.Pawel2137 pisze: ↑11 sty 2025, 22:38
No wiesz Woronicza nie może wszystkiego obsługiwać ciągle coś dostają zwłaszcza po dostarczeniu elektryków ile linii Kleszczowa poddawała na rzecz pozostałych zajezdni (111, 116, 128, 180) Kleszczowa to nie licząc Płochocinskiej (na której obsługę obrzeży narzuca lokalizacja) jest jedyną zajezdnią która obsługują tak naprawdę obrzeża Warszawy, a mogłaby na spokojnie jak kiedyś normalnie jeździć po całej Warszawie (wiem, że brzmi to trochę jak bełkot jakiegoś MKM-a, ale to wystarczy popatrzeć na rozłożenie linii kiedyś, a dziś i od razu widać różnice i ja wiem że na Nowym Świecie to tylko elektryki, ale to poprostu było wypchnięcie Kleszczowej na przedmieścia, a nie podmiana linii w Śródmieściu i wiem też, że wielu kierowców nie lubi jeździć w centrum i wielu na Kleszczowej to nie przeszkadza no, ale jednak lepiej mieć chociaż kilka ciekawszych linii które jadą gdzieś poza rewir, a nie w kółko cztery dzielnice)
Rozdysponowanie taboru
Ponoć Solbusy mają iść na Ostrą która w zamian odda na Stalową U12 14xx.zxcvbnm pisze: ↑12 sty 2025, 11:14Czyli R1 zwiększa ilostan MAXI, czy Solbusy gdzieś przejdą?Żoliborzanin pisze: ↑12 sty 2025, 10:07
Nie, na Kleszczową idą tylko przegubowe elektryki, 1901-1910 zostają. Nie będzie tyle ładowarek na R-2, żeby je przenieść.
20 sztuk 12xx?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Żoliborzanin
- Posty: 24
- Rejestracja: 26 sty 2018, 17:24
- Lokalizacja: Stary Żoliborz
- Kontakt:
Raczej mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę że Woronicza ma oddać 153x i generalnie ma niedobór solówek (po 8 przegubów w dziwadłach dziennie). Raczej Yutongi wpłyną na zbilansowanie braku krótkich w tej zajezdni i ew. kasację kilku przegubów na 88xx.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Póki nie przyjdzie większa partia nowych wozów to nie widzę kierowania do kasacji wozów 88xx.
Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nieMJ pisze: ↑12 sty 2025, 13:57Może na papierze to są obrzeża, ale spokojnie, sporo linii na Kleszczowej jest ciężkich mimo, że nie jeżdżą w Centrum.Pawel2137 pisze: ↑11 sty 2025, 22:38
No wiesz Woronicza nie może wszystkiego obsługiwać ciągle coś dostają zwłaszcza po dostarczeniu elektryków ile linii Kleszczowa poddawała na rzecz pozostałych zajezdni (111, 116, 128, 180) Kleszczowa to nie licząc Płochocinskiej (na której obsługę obrzeży narzuca lokalizacja) jest jedyną zajezdnią która obsługują tak naprawdę obrzeża Warszawy, a mogłaby na spokojnie jak kiedyś normalnie jeździć po całej Warszawie (wiem, że brzmi to trochę jak bełkot jakiegoś MKM-a, ale to wystarczy popatrzeć na rozłożenie linii kiedyś, a dziś i od razu widać różnice i ja wiem że na Nowym Świecie to tylko elektryki, ale to poprostu było wypchnięcie Kleszczowej na przedmieścia, a nie podmiana linii w Śródmieściu i wiem też, że wielu kierowców nie lubi jeździć w centrum i wielu na Kleszczowej to nie przeszkadza no, ale jednak lepiej mieć chociaż kilka ciekawszych linii które jadą gdzieś poza rewir, a nie w kółko cztery dzielnice)
Wyglada na to, ze 1531 - 1535 przechodza na ostra, bo 1534 jest na 147/06B
171, 178, 187, 188, 190, 517, 523 to nie jest centrum ? 171, 178, 517 to nawet po Trakcie Królewskim jeżdżąPawel2137 pisze: ↑13 sty 2025, 10:13Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nie

Chociaż np. 127 nie wiem dlaczego R-2 nie obsługuje (tzn. wiem, bo ładowarki), ale byłoby najbliżej, może będzie, gdy elektryki przyjdą ?
A z ciekawości, które masz na myśli ? Obstawiam, że 112, 136, 141, 172, 189, 197, 401... jeszcze coś ? Niektóre są też ciężkie jeżeli chodzi o długość postojów lub zbyt krótki czas przejazdu (te powyższe w wielu przypadkach zresztą też).
Z przegubów to można podać wszystkie poza 124 i podmiejskimi. Z solówek to też większość poza jakimiś krótkimi typu 149 czy 208.
A, w ten sposób, no to ja mało marudzę w takim razie

171 nie jeździ po Trakcie Królewskim, 187 188 i 523 no tu to one dosłownie po granicy dzielnicy Śródmieście jedzie i to też przez krótki fragmęcik, 190 no tu też ciężko mówić o centrum, a co do 517 to nie powiedziałem, że nic nie ma tylko, że w porównaniu do kiedyś i tego jaki jest podział między innymi zajezdniami to Kleszczowa prawie nic nie mamb112 pisze: ↑14 sty 2025, 18:49171, 178, 187, 188, 190, 517, 523 to nie jest centrum ? 171, 178, 517 to nawet po Trakcie Królewskim jeżdżąPawel2137 pisze: ↑13 sty 2025, 10:13
Nie no wiem, że jest sporo linii gdzie jest ciężko, sam wiem z doświadczenia dlatego wywód o lekceważeniu przez ZTM Kleszczowej, no ale wiadomo, że nie jedna obrzeżna linia jest gorsza niż taka w centrum, poprostu chciałem nakreślić fakt, że wcześniej wszystkie zajezdnie operowały po centrum, a teraz to już nie![]()
Chociaż np. 127 nie wiem dlaczego R-2 nie obsługuje (tzn. wiem, bo ładowarki), ale byłoby najbliżej, może będzie, gdy elektryki przyjdą ?
Może starczy już tych mądrościPawel2137 pisze: ↑14 sty 2025, 21:51171 nie jeździ po Trakcie Królewskim, 187 188 i 523 no tu to one dosłownie po granicy dzielnicy Śródmieście jedzie i to też przez krótki fragmęcik, 190 no tu też ciężko mówić o centrum, a co do 517 to nie powiedziałem, że nic nie ma tylko, że w porównaniu do kiedyś i tego jaki jest podział między innymi zajezdniami to Kleszczowa prawie nic nie ma

WZKM się zgadzają, a kto je robi to raczej to mniej ważne
