A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27737
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 lis 2024, 12:05

No nie na Wilanowską, tylko na mityczne Inne Przystanki Na Trasie 192, czyli Wyścigi ( :rotfl: ) i Lotników. Przy czym ten drugi to jeszcze nawet ma jakieś znaczenie, tylko można do niego dojechać na jakieś kilkanaście miliardów innych sposobów bez tej absurdalnej przesiadki na jeden przystanek.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7844
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 28 lis 2024, 12:09

Na Wyscigi jest 136
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Flash8222
Posty: 7959
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 mar 2025, 20:36

W dzisiejszym wydaniu Wyborczej jest artykuł o planowanym wydzielaniu 101 z 509.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5443
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 mar 2025, 21:09

Przecież było już 144.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27737
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 mar 2025, 21:45

I co, w weekendy każde co 30 minut? Krakowizacja ZTM postępuje.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7043
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 mar 2025, 22:06

Ogólnie to może nie jest najgorszy pomysł przy takich częstotliwościach jak w dp. Ale weekend to murowane 30 minut taktu bo na pewno będą walić razem.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5443
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 mar 2025, 23:59

101 do Wschodniego. Więc raczej obie co 20. Tarchomin zyska, Gocław straci.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 mar 2025, 1:44

Czy jedyną różnicą w przystankach będzie Ząbkowska, czy jednak 509 znów stanie się przyspieszone (co oczywiście rozjechałoby takt zwłaszcza na końcu)?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4454
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 mar 2025, 12:41

Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 mar 2025, 15:32

Autobus Czerwon pisze:Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.
Na Swiatowida nie potrzeba podwójnego 509? Czy po prostu dochodzą ze strefy dojścia?

Ech, gdyby tak kiedyś zbudowali ten tramwaj od Żerania na Tarchomin, to może raz na zawsze skończyłyby się dywagacje na temat tego, czy 509 powinno być ekspresowe…
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7043
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 mar 2025, 15:48

516 to powinno się połączyć z 518, a nie z 509.

adamrozbicki
Posty: 144
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 30 mar 2025, 19:27

Emyl pisze:
30 mar 2025, 15:48
516 to powinno się połączyć z 518, a nie z 509.
A jak zjedzie kawałek na dół to jeszcze z 118.

Jurand
Posty: 1481
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 mar 2025, 19:32

Autobus Czerwon pisze:
30 mar 2025, 12:41
Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.
Może te 101 puścić od Winnicy bezpośrednio Modlińską, skracając jednocześnie 723 i 731 do Winnicy :?:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27737
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 mar 2025, 19:47

Jurand pisze:
30 mar 2025, 19:32
Autobus Czerwon pisze:
30 mar 2025, 12:41
Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.
Może te 101 puścić od Winnicy bezpośrednio Modlińską, skracając jednocześnie 723 i 731 do Winnicy :?:
A służyć by to miało komu, poza wąskiemu gronu socjopatów cieszących się z cudzego cierpienia?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 11292
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 mar 2025, 20:13

Nie wiem, dlaczego odniosłem wrażenie, że to fik by się cieszył. A dyskusje o 103 przez Most Północny są w archiwum.

Niech zrobią jedną rzecz a dobrze. Choć z kolei to grozi tym, że za jakiś czas 101 zostanie połączone z 509 w 101, bo będą krzyki, że niektórzy mają 2 razy mniej autobusu niż mieli.
ŁK

ODPOWIEDZ