
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No nie na Wilanowską, tylko na mityczne Inne Przystanki Na Trasie 192, czyli Wyścigi (
) i Lotników. Przy czym ten drugi to jeszcze nawet ma jakieś znaczenie, tylko można do niego dojechać na jakieś kilkanaście miliardów innych sposobów bez tej absurdalnej przesiadki na jeden przystanek.

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Na Wyscigi jest 136
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
W dzisiejszym wydaniu Wyborczej jest artykuł o planowanym wydzielaniu 101 z 509.
Przecież było już 144.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
101 do Wschodniego. Więc raczej obie co 20. Tarchomin zyska, Gocław straci.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Czy jedyną różnicą w przystankach będzie Ząbkowska, czy jednak 509 znów stanie się przyspieszone (co oczywiście rozjechałoby takt zwłaszcza na końcu)?
ŁK
-
- Posty: 4454
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.
Na Swiatowida nie potrzeba podwójnego 509? Czy po prostu dochodzą ze strefy dojścia?Autobus Czerwon pisze:Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.
Ech, gdyby tak kiedyś zbudowali ten tramwaj od Żerania na Tarchomin, to może raz na zawsze skończyłyby się dywagacje na temat tego, czy 509 powinno być ekspresowe…
ŁK
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
Może te 101 puścić od Winnicy bezpośrednio Modlińską, skracając jednocześnie 723 i 731 do WinnicyAutobus Czerwon pisze: ↑30 mar 2025, 12:41Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.

- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A służyć by to miało komu, poza wąskiemu gronu socjopatów cieszących się z cudzego cierpienia?Jurand pisze: ↑30 mar 2025, 19:32Może te 101 puścić od Winnicy bezpośrednio Modlińską, skracając jednocześnie 723 i 731 do WinnicyAutobus Czerwon pisze: ↑30 mar 2025, 12:41Sam pomysł wydzielenia linii zwykłej i uekspresowienia przyspieszonej jest całkiem dobry, obawiam się jedynie wykonania. Za otwarte uważam pytanie czy 101 powinno być zupełnie nową linią, czy wydłużonym i uzwyklonym 516.![]()
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Nie wiem, dlaczego odniosłem wrażenie, że to fik by się cieszył. A dyskusje o 103 przez Most Północny są w archiwum.
Niech zrobią jedną rzecz a dobrze. Choć z kolei to grozi tym, że za jakiś czas 101 zostanie połączone z 509 w 101, bo będą krzyki, że niektórzy mają 2 razy mniej autobusu niż mieli.
Niech zrobią jedną rzecz a dobrze. Choć z kolei to grozi tym, że za jakiś czas 101 zostanie połączone z 509 w 101, bo będą krzyki, że niektórzy mają 2 razy mniej autobusu niż mieli.
ŁK