Praca w MZA na zlecenie - warunki w praktyce

Moderatorzy: JacekM, Dantte

KR88
Posty: 519
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 04 lis 2025, 14:29

W piątek mogę Ci wrzucić zdjęcia z paska jak Cię to interesuje

Marcin Z.
Posty: 8
Rejestracja: 07 sie 2018, 15:45

Post autor: Marcin Z. » 04 lis 2025, 20:58

KR88 pisze:
04 lis 2025, 14:29
W piątek mogę Ci wrzucić zdjęcia z paska jak Cię to interesuje
W sumie nawet nie pomyślałem o tym i nie śmiałbym prosić, ale jeśli proponujesz to chętnie :wink:

KR88
Posty: 519
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 04 lis 2025, 22:11

Będziesz widział wszelkie składniki pensji. z którego miesiąca chcesz? Z wakacji dużo z wolnego czy goła podstawa ?

Awatar użytkownika
konri
Posty: 1150
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 04 lis 2025, 22:55

ZielonyJamnik pisze:
04 lis 2025, 10:32
No przecież już tobie pisaliśmy. Premie są jak jeździsz spokojnie i przychodzisz do pracy (ja wziąłem wszystkie ostatnie 12pensji, w perspektywie dwóch ostatnich lat 23/24 bo raz byłem 3dni chory), ci co płaczą to nie raz są to podpadziochy i wylewają żale na fb. Pamiętaj że te stawki co wypisujesz to brutto, netto bez nadgodzin wychodzi ~5600 na początek
Mnie na 7 lat pracy nie potrącili ani złotówki z premii. Ci którzy tak płaczą mają dyskusyjny stosunek do pracy. Wiadomo, raz na jakiś czas część premii można stracić przy odrobinie pecha. Głównie kierowcy tracą za kolizje, albo długie zwolnienia.

reserved
Posty: 13852
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lis 2025, 23:35

Marcin Z. pisze:
04 lis 2025, 12:07
Dziękuję Wam Koledzy pięknie za odpowiedzi i pomoc we wstępnym podjęciu decyzji, a za jakiś czas może do zobaczenia podczas mijania się ;)
Tak jak mówię, jeśli nie będziesz szukał problemów to nie będziesz miał problemów. To samo z dyspozytorami i planistami - jeśli nie będziesz robił im na złość, oni ci też nie będą robić na złość. Są np. kierowcy, którzy mówią że oni takiej i takiej linii nie pojadą bo nie, albo że jak coś tam nie po ich myśli to oni biorą urlop na żądanie albo idą na L4. Ja nigdy problemu z załatwieniem sobie dnia wolnego czy z zamianą dni nie mam. Z reguły staram się wcześniej iść i to tylko formalność. A nawet jak z czymś jest problem to też starają się tak zrobić bym miał tak jak chcę - np. nie da się zamienić ale to może urlop, albo to może jeszcze jakoś inaczej pozamieniają. Nieraz też jakiś kompromis i wszyscy zadowoleni. A na forach internetowych to wiadomo że będą pisać sami maruderzy. Zazwyczaj też nie podpiszą się pod swoim nazwiskiem. Albo tacy którzy wylecieli z MZA bo coś przeskrobali.

Marcin Z.
Posty: 8
Rejestracja: 07 sie 2018, 15:45

Post autor: Marcin Z. » 05 lis 2025, 13:29

Ok, czyli jak wspomniałem, jak zawsze po Facebooku niosą się złe informacje :)

Z tego co czytam to najlepszy wybór to Kleszczowa, co nawet by mi też pasowało odległościowo. Pytanie czy jak jest chęć z mojej strony to z wolnego można próbować dostać się z ciekawości czasem na inny zakład? Pytam pod kątem zabytków z R-4 czy na przykład elektryków z R-1 gdybym podjął pracę na R-2.
Co do linii to dla mnie jazda w kółko jedną trasą lub jednym wozem to za duża nuda. Im większa różnorodność tras i brak stałego wozu tym lepiej dla mnie :)

Co do paska to jak uważasz - może być porównanie dwóch skrajnych okresów na przykład.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 05 lis 2025, 14:02

Na etacie nie ma mowy, chyba że dostaniesz delegację, ale to rzadkie, na zlecenie tak
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Marcin Z.
Posty: 8
Rejestracja: 07 sie 2018, 15:45

Post autor: Marcin Z. » 05 lis 2025, 16:55

A to to w takim razie niezbyt fajnie. Stalowa na codzień byłaby mi kompletnie nie po drodze i myślałem, że taka opcja jest możliwa do dogadania tym bardziej, że byłoby to incydentalne.

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 lis 2025, 19:24

Marcin Z. pisze:
05 lis 2025, 13:29
Ok, czyli jak wspomniałem, jak zawsze po Facebooku niosą się złe informacje :)

Z tego co czytam to najlepszy wybór to Kleszczowa, co nawet by mi też pasowało odległościowo. Pytanie czy jak jest chęć z mojej strony to z wolnego można próbować dostać się z ciekawości czasem na inny zakład? Pytam pod kątem zabytków z R-4 czy na przykład elektryków z R-1 gdybym podjął pracę na R-2.
Co do linii to dla mnie jazda w kółko jedną trasą lub jednym wozem to za duża nuda. Im większa różnorodność tras i brak stałego wozu tym lepiej dla mnie :)

Co do paska to jak uważasz - może być porównanie dwóch skrajnych okresów na przykład.
Jeśli liczysz o jeżdżeniu zabytkami MZA to musisz należeć KMKMu.

Warsopolis5253
Posty: 190
Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41

Post autor: Warsopolis5253 » 05 lis 2025, 19:52

Flash8222 pisze:
05 lis 2025, 19:24
Marcin Z. pisze:
05 lis 2025, 13:29
Ok, czyli jak wspomniałem, jak zawsze po Facebooku niosą się złe informacje :)

Z tego co czytam to najlepszy wybór to Kleszczowa, co nawet by mi też pasowało odległościowo. Pytanie czy jak jest chęć z mojej strony to z wolnego można próbować dostać się z ciekawości czasem na inny zakład? Pytam pod kątem zabytków z R-4 czy na przykład elektryków z R-1 gdybym podjął pracę na R-2.
Co do linii to dla mnie jazda w kółko jedną trasą lub jednym wozem to za duża nuda. Im większa różnorodność tras i brak stałego wozu tym lepiej dla mnie :)

Co do paska to jak uważasz - może być porównanie dwóch skrajnych okresów na przykład.
Jeśli liczysz o jeżdżeniu zabytkami MZA to musisz należeć KMKMu.
A to nie tak, że za zabytkami MZA jeżdżą kierowcy MZA, a zabytkami KMKM klubowicze z uprawnieniami (jak dobrze pamiętam przepustka konduktorska)?

Flash8222
Posty: 7138
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 lis 2025, 23:41

Nie

Marcin Z.
Posty: 8
Rejestracja: 07 sie 2018, 15:45

Post autor: Marcin Z. » 06 lis 2025, 7:47

To już ostatnie pytanie żeby nie męczyć niczym zdarta płyta - skoro dopuszczenie do zabytków mają tylko klubowicze, a nie na przykład "przez pierwsze 2-3 lata nie możesz nimi jeździć" to czy do poprowadzenia w przyszłości wystarczy sama przynależność do KMKM czy nadal trzeba do tego też pracować na R-4?
Fajnie by było połączyć kiedyś pożyteczne z przyjemnym ;)

KacpM
Posty: 24
Rejestracja: 09 sie 2023, 19:26

Post autor: KacpM » 06 lis 2025, 10:03

Nie, nie trzeba pracować na R-4 :)

ziemniakizostaw
Posty: 28
Rejestracja: 02 wrz 2025, 19:24

Post autor: ziemniakizostaw » 15 lis 2025, 13:09

ZielonyJamnik pisze:
04 lis 2025, 10:32
No przecież już tobie pisaliśmy. Premie są jak jeździsz spokojnie i przychodzisz do pracy (ja wziąłem wszystkie ostatnie 12pensji, w perspektywie dwóch ostatnich lat 23/24 bo raz byłem 3dni chory), ci co płaczą to nie raz są to podpadziochy i wylewają żale na fb. Pamiętaj że te stawki co wypisujesz to brutto, netto bez nadgodzin wychodzi ~5600 na początek
Odnośnie tych skarg - na dużą liczbę kierowców trafia skarga? MZA to inaczej rozpatruje jeśli chodzi o tych na zlecenie czy uop? Czego najczęściej dotyczą skargi?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 1497
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 15 lis 2025, 14:22

Odjazdy przed czasem, niezatrzymywanie się na przystanku (wydaje mi się że dlatego potem robią stałe, żeby właśnie skargi nie wpływały), przytrzasnięcie drzwiami. Nie wiem jak podchodzą do zleceniobiorców
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ