Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 sty 2006, 13:12

Jarek pisze:Jaka znowu synchronizacja?! :|
Żadna :wink:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 26 sty 2006, 13:13

KONTRPROPOZYCJA:

a) Gocław > Centrum
:arrow: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
:arrow: 117 - bez zmian
:arrow: 303 - likwidacja
:arrow: 151 - przerzedzenie częstotliwości
:arrow: 1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
:arrow: E-5 - bez zmian.
:arrow: W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.


b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.

Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.


c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów

Pzdr.

Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 26 sty 2006, 13:40

Szamot pisze:b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
Proponuję 410 przez Człuchowską - czas przejazdu bardzo podobny, jeśli nie identyczny. A na Człuchowskiej linia obwodowa przez TŁ bardzo by się przydała (szczególnie w obliczu zakładanego przez nas z Jarkiem i Bastianem, wycofania stamtąd 106 - w projekcie bemowskim). Wtedy może przestałbym nawet być zwolennikiem kasacji 410 :twisted:
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Tego nie rozumiem. Po pierwsze po co, skoro obie linie jadą wspólnie zaledwie od Politechniki do Przyczółka, a na tej trasie jest czterdzieści osiem innych linii z Waryńskiego :?: Po drugie 182, musiałoby wtedy jeździć w parze ze 188, które jest, a przynajmniej priorytetowo powinno być, skoordynowane z 523, jako że trasy obu tych linii pokrywają się od Politechniki (docelowo od Pomnika Lotnika [-o< ) aż od Olszynki.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Koniecznie, szczególnie jeśliby jednak to 523 miało zostać wyprostowane [-o< :wink:
c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów
519 Huta - Powsin :-k Czemu nie, nam jest wszak do projektu bemowskiego potrzebne 515 :wink: Ale bynajmniej nie do połączenia z 507, które planujemy wyciągnąć na PTK. A właśnie do wyciągnięcia na Znaną (bo 522 leci na Człuchowską, 501 zaś na Nowe Bemowo i Olszyny, przy jednoczesnym skierowaniu 507 przez Ciołka/Ks. Janusza) :D Czy ktoś coś zrozumiał :?: :lol:
Pzdr.
I ja :P

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 sty 2006, 14:52

Szamot pisze: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
Zasadniczo się zgadzam, ale nie na 1xx. Pospiech ominie przynajmniej 5 przystanki, to już robi pewną różnicę.
Szamot pisze: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
A tu już w żadnym wypadku! Ciągnięcie 410 na Jelonki to, niestety, poroniony pomysł. W kierunku Jelonek koordynacja będzie fikcją, bo 408 przejechawszy przez Marsa ma bardzo dużą wariancję odjazdów. Ciąg obwodowy należałoby wzmacniać, ale inwestując w 408 i naprostowane 523 nie zaś półśrodkami w postaci kolejnej szczytówki.
Szamot pisze:Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Ja akurat niechętnie. Przystanek przy Metrze w pobliżu Nowowiejskiej jest wyśmienity, bo co chwila objeżdżają busy w kierunku TŁ i bynajmniej nie są puste. Więcej takich węzłów przesiadkowych!
Co do naprostowania 523, to, owszem, będzie trudno ale szanse są. Popierają oficjalnie Bemowo i Ochota i niedługo może dołączą inne dzielnice. Kiedy poprze ich pięć, powinno wystarczyć :wink:
Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....

507 można przedłużyć do PTK.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2006, 16:24

Wiadomo, że chodziło mi o koordynację. Strasznie czepliwi jesteście.
Szamot pisze:KONTRPROPOZYCJA:

a) Gocław > Centrum
:arrow: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
:arrow: 117 - bez zmian
:arrow: 303 - likwidacja
:arrow: 151 - przerzedzenie częstotliwości
:arrow: 1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
:arrow: E-5 - bez zmian.
:arrow: W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.


b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
:arrow: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
:arrow: 182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.

Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.


c) Ukłon w strone Bemowa. ;)
:arrow: 515 + 519 - Huta > Powsin
:arrow: 507 + 515 - Bemowo > Rembertów

Pzdr.

Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
111 nie uda Ci się przerzedzić. Przynajmniej nie tak, bardzo, jak byś chciał (20 minut w międzyszczycie i święta), gdyż jest jeszcze Muranów. A tam takie numery nie przejdą (nie tylko z powodu koordynacji z 180). A jeszcze dodatkowo chcesz 303 kasować. I to w zasadzie kończy rozważania o projekcie.
Co do 410 i 151, to mam pewne wątpliwości, czy remonty dużo przeszkadzają. 410 zabija przystanek pod Pomnikiem Jazdy Polskiej, natomiast 151 na powrotach rzeczywiście zyskało na popularności. Poza tym wszyscy pamiętają, jak było z tymi liniami przed objazdami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 sty 2006, 17:16

Jarek pisze:
Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....
Dokładnie. Kiepski pomysł. Wydłużano, skracano. Teraz by miało być znów wydłużane by za chwilę ponownie skrócić (bo metro dociągną). Jeśli łączyć 519 to tak aby w tym samym korku co 501 stało, aby koordynacja się nie sypała :twisted: .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2006, 17:43

Dworzec Zachodni czeka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 sty 2006, 19:03

I z przyjemnością przyjmie 515.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 28 sty 2006, 21:37

Colony pisze:I z przyjemnością przyjmie 515.
niestety stanowisko czeka na inną linię 5xx :) a linia 515 pojedzie na Wolę

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 28 sty 2006, 22:11

Na Znaną czy na Koło?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 28 sty 2006, 22:47

Nie ma miejsca na Kole. Jeśli, to na Znaną luzując tam 522, które może polecieć na Jelonki.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 29 sty 2006, 0:13

Okej, czyli znana, a dokładnie jaką trasą, taką jak stare 522?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 29 sty 2006, 0:45

jak obecne 522. a 522 jak obecne 501. A 501 prawie jak obecne 507. A 507 przez Koło!

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 29 sty 2006, 11:43

Jak dla mnie to niezłe wzmocnienie na całym Ulrychowie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sty 2006, 15:28

pawcio pisze:Dworzec Zachodni czeka.
Colony pisze:I z przyjemnością przyjmie 515.
Robert 514 pisze:niestety stanowisko czeka na inną linię 5xx
:arrow: A na jaką, jeśli można wiedzieć?

ODPOWIEDZ