ŻadnaJarek pisze:Jaka znowu synchronizacja?!
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
KONTRPROPOZYCJA:
a) Gocław > Centrum
111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
E-5 - bez zmian.
W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.
b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
c) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Pzdr.
Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
a) Gocław > Centrum
111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
E-5 - bez zmian.
W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.
b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
c) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Pzdr.
Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
Proponuję 410 przez Człuchowską - czas przejazdu bardzo podobny, jeśli nie identyczny. A na Człuchowskiej linia obwodowa przez TŁ bardzo by się przydała (szczególnie w obliczu zakładanego przez nas z Jarkiem i Bastianem, wycofania stamtąd 106 - w projekcie bemowskim). Wtedy może przestałbym nawet być zwolennikiem kasacji 410Szamot pisze:b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
Tego nie rozumiem. Po pierwsze po co, skoro obie linie jadą wspólnie zaledwie od Politechniki do Przyczółka, a na tej trasie jest czterdzieści osiem innych linii z Waryńskiego Po drugie 182, musiałoby wtedy jeździć w parze ze 188, które jest, a przynajmniej priorytetowo powinno być, skoordynowane z 523, jako że trasy obu tych linii pokrywają się od Politechniki (docelowo od Pomnika Lotnika ) aż od Olszynki.182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Koniecznie, szczególnie jeśliby jednak to 523 miało zostać wyprostowaneChętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
519 Huta - Powsin Czemu nie, nam jest wszak do projektu bemowskiego potrzebne 515 Ale bynajmniej nie do połączenia z 507, które planujemy wyciągnąć na PTK. A właśnie do wyciągnięcia na Znaną (bo 522 leci na Człuchowską, 501 zaś na Nowe Bemowo i Olszyny, przy jednoczesnym skierowaniu 507 przez Ciołka/Ks. Janusza) Czy ktoś coś zrozumiałc) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
I jaPzdr.
Zasadniczo się zgadzam, ale nie na 1xx. Pospiech ominie przynajmniej 5 przystanki, to już robi pewną różnicę.Szamot pisze: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
A tu już w żadnym wypadku! Ciągnięcie 410 na Jelonki to, niestety, poroniony pomysł. W kierunku Jelonek koordynacja będzie fikcją, bo 408 przejechawszy przez Marsa ma bardzo dużą wariancję odjazdów. Ciąg obwodowy należałoby wzmacniać, ale inwestując w 408 i naprostowane 523 nie zaś półśrodkami w postaci kolejnej szczytówki.Szamot pisze: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Ja akurat niechętnie. Przystanek przy Metrze w pobliżu Nowowiejskiej jest wyśmienity, bo co chwila objeżdżają busy w kierunku TŁ i bynajmniej nie są puste. Więcej takich węzłów przesiadkowych!Szamot pisze:Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Co do naprostowania 523, to, owszem, będzie trudno ale szanse są. Popierają oficjalnie Bemowo i Ochota i niedługo może dołączą inne dzielnice. Kiedy poprze ich pięć, powinno wystarczyć
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
507 można przedłużyć do PTK.
Wiadomo, że chodziło mi o koordynację. Strasznie czepliwi jesteście.
Co do 410 i 151, to mam pewne wątpliwości, czy remonty dużo przeszkadzają. 410 zabija przystanek pod Pomnikiem Jazdy Polskiej, natomiast 151 na powrotach rzeczywiście zyskało na popularności. Poza tym wszyscy pamiętają, jak było z tymi liniami przed objazdami.
111 nie uda Ci się przerzedzić. Przynajmniej nie tak, bardzo, jak byś chciał (20 minut w międzyszczycie i święta), gdyż jest jeszcze Muranów. A tam takie numery nie przejdą (nie tylko z powodu koordynacji z 180). A jeszcze dodatkowo chcesz 303 kasować. I to w zasadzie kończy rozważania o projekcie.Szamot pisze:KONTRPROPOZYCJA:
a) Gocław > Centrum
111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
E-5 - bez zmian.
W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.
b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
c) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Pzdr.
Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
Co do 410 i 151, to mam pewne wątpliwości, czy remonty dużo przeszkadzają. 410 zabija przystanek pod Pomnikiem Jazdy Polskiej, natomiast 151 na powrotach rzeczywiście zyskało na popularności. Poza tym wszyscy pamiętają, jak było z tymi liniami przed objazdami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dokładnie. Kiepski pomysł. Wydłużano, skracano. Teraz by miało być znów wydłużane by za chwilę ponownie skrócić (bo metro dociągną). Jeśli łączyć 519 to tak aby w tym samym korku co 501 stało, aby koordynacja się nie sypała .Jarek pisze:Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław