ŻadnaJarek pisze:Jaka znowu synchronizacja?!
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderator: Wiliam
ŻadnaJarek pisze:Jaka znowu synchronizacja?!
Proponuję 410 przez Człuchowską - czas przejazdu bardzo podobny, jeśli nie identyczny. A na Człuchowskiej linia obwodowa przez TŁ bardzo by się przydała (szczególnie w obliczu zakładanego przez nas z Jarkiem i Bastianem, wycofania stamtąd 106 - w projekcie bemowskim). Wtedy może przestałbym nawet być zwolennikiem kasacji 410Szamot pisze:b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
Tego nie rozumiem. Po pierwsze po co, skoro obie linie jadą wspólnie zaledwie od Politechniki do Przyczółka, a na tej trasie jest czterdzieści osiem innych linii z Waryńskiego182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Koniecznie, szczególnie jeśliby jednak to 523 miało zostać wyprostowaneChętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
519 Huta - Powsinc) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
I jaPzdr.
Zasadniczo się zgadzam, ale nie na 1xx. Pospiech ominie przynajmniej 5 przystanki, to już robi pewną różnicę.Szamot pisze: 111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
A tu już w żadnym wypadku! Ciągnięcie 410 na Jelonki to, niestety, poroniony pomysł. W kierunku Jelonek koordynacja będzie fikcją, bo 408 przejechawszy przez Marsa ma bardzo dużą wariancję odjazdów. Ciąg obwodowy należałoby wzmacniać, ale inwestując w 408 i naprostowane 523 nie zaś półśrodkami w postaci kolejnej szczytówki.Szamot pisze: 408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Ja akurat niechętnie. Przystanek przy Metrze w pobliżu Nowowiejskiej jest wyśmienity, bo co chwila objeżdżają busy w kierunku TŁ i bynajmniej nie są puste. Więcej takich węzłów przesiadkowych!Szamot pisze:Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
111 nie uda Ci się przerzedzić. Przynajmniej nie tak, bardzo, jak byś chciał (20 minut w międzyszczycie i święta), gdyż jest jeszcze Muranów. A tam takie numery nie przejdą (nie tylko z powodu koordynacji z 180). A jeszcze dodatkowo chcesz 303 kasować. I to w zasadzie kończy rozważania o projekcie.Szamot pisze:KONTRPROPOZYCJA:
a) Gocław > Centrum
111 - przerzedzenie częstotliwości i KOORDYNACJA ze 123.
117 - bez zmian
303 - likwidacja
151 - przerzedzenie częstotliwości
1xx - (względnie 5xx, ale skłaniałbym się ku zwykłej) Dw.Centralny > Most. Poniatowskiego - Saska - Gocław.
KOORDYNACJA w międzyszczycie ze 117. W szczycie ze 111.
E-5 - bez zmian.
W święta: 111, 117, 123, 1xx (5xx) w tym samym takcie.
b) Węzeł Metro Politechnika > Gocław.
408 + 410 skierowanie do wspólnego krańca na Jelonkach w celu utrzymania naprzemienności kursowania linii
182, 523 - koordynacja odjazdów z przystanku M. Politechnika.
Chętnie widziałbym jeszcze jakąś linię z Dw. Centralnego przez Chałubińskiego do TŁ w celu zwiększenia atrakcyjności przystanku. Jednak uważam to za za trudne do wykonania podobnie jak korektę trasy 523.
c) Ukłon w strone Bemowa.
515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów
Pzdr.
Aha. 410 i 151 nie ruszałbym do momentu zakończenia remontów zjazdów, gdyz ich obecne wykorzystanie jest niemiarodajne.
Dokładnie. Kiepski pomysł. Wydłużano, skracano. Teraz by miało być znów wydłużane by za chwilę ponownie skrócić (bo metro dociągną). Jeśli łączyć 519 to tak aby w tym samym korku co 501 stało, aby koordynacja się nie sypałaJarek pisze:Dziękuję za taki ukłon. ZTM tez by podziękował. Do tego fatalny efekty psychologiczny - 519 skrócone wraca częściowo na starą trasę. Ble....Szamot pisze: 515 + 519 - Huta > Powsin
507 + 515 - Bemowo > Rembertów