Zmiany obsługowe - styczeń 2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 31 gru 2006, 16:00

Fikander pisze:A jak na Żelaznej nie starczy, to puścić tam 128.
Całkiem dobry pomysł. =D>

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 gru 2006, 16:01

Tylko że o koordynacji raczej nie ma co myślec.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 gru 2006, 16:09

Prędzej myślałbym o połączeniu, ale tu trzeba pogodzić obie końcówki trasy. O ile Ochota nie jest problemem, bo odcinek 128 w Alejach nie jest specjalnie potrzebny, a pomysł dzidka z puszczeniem - zamiast Grójecką - Szczęsliwicką - wydaje się doskonały, zapewniając CAŁEJ dzielnicy za jednym zamachem połączenie z przychodnią i urzędami, o tyle w północnych częściach się za bardzo nie orientuję i nie wiem, na ile jest to możliwe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 gru 2006, 16:12

na północy można dać albo:
Gdańską z jednoczesnym puszczeniem silnej linii na Gwiaździstą jako efekt fuzji 157 i 519
albo:
Mickiewicza i 121 Gdańską: dowóz do metra, te sprawy, stara, chyba również sprawdzona trasa
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

zadzior
Posty: 146
Rejestracja: 30 gru 2005, 11:19
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: zadzior » 31 gru 2006, 17:38

Piotrek pisze:
8205 pisze:Na pozostałym odcinku trasy wykorzystanie jest ale wystarczą solówki.
Uważam, że niestety tak nie będzie. Szczególnie rejon Żelaznej i potem Żoliborz. Wykorzystanie jest zacne, więc solówki... są nie na miejscu :-$
Żelazna to może i owszem, ale już na przykład odcinek Jana Pawła II/Stawki - DWG to jest bardzo luźno.
Pozdrawiam serdecznie
Paweł Zadrożny
http://firr.org.pl/uploads/PUB/090608_D ... iejska.pdf

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 31 gru 2006, 17:56

R-9 Chełmska pisze:Mickiewicza i 121 Gdańską: dowóz do metra, te sprawy, stara, chyba również sprawdzona trasa
Zmienili ją, bo była zbyt pokręcona, więc nie wiem czy do tego wrócą...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 gru 2006, 17:57

dodatkowy autobus do metra
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 31 gru 2006, 18:03

dodatkowy autobus do metra
z Gwiaździstej na Marymont przez Gdanska?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 31 gru 2006, 18:05

Przelotu do metra jest 7|7, a takie 157 ma 8|9. Szybciej, a i linie na PLW nie jeżdżą co pół sekundy!
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5302
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 31 gru 2006, 18:26

Nie wiem jak jest teraz... Ale jeszcze niedawno przed 8 na Stawkach w stronę Ochoty jechało się w przegubowym Ikarusie na stopniach. Więcej miejsca nie było. Kolejny krok do całkowitej likwidacji KM na bocznych ulicach Śródmieścia. Najpierw likwidacja 179, potem 359, solówki na 159, teraz na 157... W końcu całkiem zlikwidują :mad: .

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 31 gru 2006, 19:05

Co jest kompletną głupotą. Powinny być takie linie i to mocne...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 01 sty 2007, 23:53

Dość często zdarza mi się jechać 157 na odcinku Sienna - Wilsona. W godzinach szczytu trudno jest wejść do nerwoplana czy przeguba. Wolę zatem nie myśleć, co to będzie przy solówkach. Poza szczytem różnie bywa - albo dużo pasażerów albo pustawo.
Ale na pewno nie wolno (tzn. nie należy) na jedyną linię wzdłuż Żelaznej rzucać krótkich busów, bo będzie naprawdę troszkę masakrycznie.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 02 sty 2007, 0:01

Tzw:"wygaszanie frekwencji i popytu" przez urzędasów z ZTMu.A w przyszłości , być może kasacja lub połączenie liniii...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 02 sty 2007, 15:44

Tak z ciekawości,co R7 wypuściła dziś na 8/187 i 10/187 :>

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 02 sty 2007, 15:45

Nie wiem, planuję na klęczkach powitać SU15 jakieś na tej linii, mimo, że to są niskopodłogowe brygady, wieczorem sprawdzę numerki :-) Albo przedzwonić do Sylwka... :-k
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Zablokowany