515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 02 lip 2007, 22:18

No właśnie, byłaby to linia działająca odcinkowo. To dlaczego chcecie 301/168 zmieniać na mokotowie/ochocie :P
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 lip 2007, 22:24

Bo byłaby to linia działająca zarówno odcinkowo, jak i dalekobieżnie. Tak samo ze 168: 301 na obecnej trasie działa tylko odcinkowo. Do przejazdów dalekobieżnych to linia fatalna.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 02 lip 2007, 22:34

Bastian pisze:Bo byłaby to linia działająca zarówno odcinkowo, jak i dalekobieżnie. Tak samo ze 168: 301 na obecnej trasie działa tylko odcinkowo. Do przejazdów dalekobieżnych to linia fatalna.
To fakt, tu się zgodzę że 301/168 to zła linia do podróży dalekobieżnych, ale odcinkowo działa przecież nieźle, rano powinna być jeszcze jedna brygada na jej trasie. Dużo ludzi stara się dojechać do pracy na 7 00, a ciężko jest się wcisnąć rano. Trasa na Mokotowie jest naprawdę świetna, zapewnia odpowiedni dojazd. Jeżeli 168/301 miało by jeździć Dolną to ja chcę bezpośredniego dojazdu do Okęcia z Placu Unii Lubelskiej i linię w zamian za 301 w dojeździe do metra. Ta linia zapewnia obydwie te rzeczy naraz. Z kolei 301 przez dolną gdzieś tam... daje nie wygodną przesiadkę do metra Racławicka ( przystanek jest daleko ). 301 jest potrzebne W relacji Pl Unii Lubelskiej - <M> Pole Mokotowskie - Okęcie :P
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

Awatar użytkownika
bambi
Posty: 164
Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
Lokalizacja: Kabaty // Gocław

Post autor: bambi » 02 lip 2007, 23:17

R-11 Kleszczowa pisze:
bambi pisze: A czy teraz na 301 w stronę Wiatraka autobus pustoszeje na Bukowskiego? :>
Ale jednak Rondo Wiatraczna jest dla Gocławia bardziej atrakcyjne niż Olszynka :-k
Chodziło o możliwość przesiadki na Szembekplatzu. Z 301 większosć ludzi chyba też wysiada na PL. SZEMBEKA lub WSPÓLNEJ DRODZE i przesiadają się do tramwaju (na tym pierwszym również w stronę Gocławka -> Geant), bo po co okrążać całe rondo, żeby kiero wysadził Cię na pętli.
Rosa pisze:Przede wszystkim autobus z Olszynki nie będzie mial wspólnego przystanku przy Szembeku z tymi jadącymi z Wiatracznej i to go juz dyskwalifikuje.
To mnie przekonuje w 100%, że linia byłaby niezbyt atrakcyjna dla Gocławia. Ale w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.
R-11 Kleszczowa pisze:
Bastian pisze:No to przecież tak właśnie w naszym projekcie jest :-s
No to kto rzucił pomysł o 168 na Olszynce :-s A jeśli tak jest to bardzo dobrze :-D
Oczywiście, że ja! :-" Ściślej, przypomniałem czyjeś wcześniej dywagacje...
Na mapie wyglądało to całkiem dobrze. :-$
emdegger pisze:Nawet bez adekwatnego wpisu w profilu widać, gdzie mieszkasz
Z mojego wpisu wynikałoby nawet, że pod mostem. :ninja: :twisted:

esm
Posty: 156
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 02 lip 2007, 23:35

Dennis pisze:
esm pisze:408 Os. Górczewska - Metro Politechnika (niestety nie wiem czy na tamtej pętli jest miejsce)

520 - trasą ex 408 na Mokry Ług (brygady zaoszczędzone z 408)
Wolne żarty, kolego =; Jeśli któremuś z tych dwóch osiedli należy się stały czerwoniak do centrum (na cięciwę, dokładnie rzecz ujmując, i to pełną :-$ ) to zdecydowanie Jelonkom, a nie Mokremu Ługowi, który jest rzut beretem od stacji kolejowej :-$ A
Wobec wyników badań które przedstawili Jarek i Bastian dyskusja w tym punkcie stała się bezprzedmiotowa. Dodam jedynie, że dyskusja o KM nie powinna się opierać tylko na argumencie: dzielnica X nie ma 5xx, wobec tego dzielnica Y także jej nie będzie miała, ponieważ jest szereg innych czynników, które trzeba wziąć pod uwagę. Może kiedyś będzie okazja by to rozwinąć.

515: Wychodzi b. długie na trasie Ursus Niedźwiadek - Rembertów AON. Ktoś policzył ile przejazd taki zajmie czasu? Poprzednie obliczenia dotyczyły chyba trasy Okęcie - Rembertów Kolonia.

Przystanki. Moim zdaniem Dolina Służewiecka i Most Siekierkowki nie powinny istnieć na trasie 515. Jeśli pomysły Bastiana (pełna dobrych pomysłów mapka =D> ) co do 166 wejdą w życie, Warneńska powinna być NŻ dla 515 albo 503. Natomiast powinny być na trasie Nowoursynowska i Al. Witosa. Poza casusem Warneńskiej 515 na wschód od M. Służew nie powinno pełnić roli lokalnej linii.

M. Służew: Plany planami, ale wychodzi na to, że M. Służew też mimochodem pełni dobrze funkcje dogodnego (wejścia do M zaraz przy przystankach) węzła przesiadkowego. 515 i inne przez M. Wilanowską pozbawiają pasażerów z SnD i Ursynowa. Przy 515 przez Wałbrzyską liczyłbym w większym stopniu na udział pasażerów z Ursynowa, aniżeli gdyby przesiadkę mieli wykonać przy M. Wilanowska.

416: Jedynie skrócenie i takt co 20 minut. Na razie dosyć już drenowania Bródna z linii.

117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 02 lip 2007, 23:55

esm pisze:515: Wychodzi b. długie na trasie Ursus Niedźwiadek - Rembertów AON. Ktoś policzył ile przejazd taki zajmie czasu? Poprzednie obliczenia dotyczyły chyba trasy Okęcie - Rembertów Kolonia.
Za Jarkiem (bo to on liczył) podaję, że wyszło, iż byłaby to najdłuższa linia dzienna - 65,5 km na kółko. Długość problematyczna, ale nie nie do przeskoczenia, gdyby uzasadniała to relacja - a w tym wypadku tak jest. Więc szanse są.
esm pisze:117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.
Ale gdyby skrócić 186, to może dałoby się uciułać coś na nową linię z Wilanowa. Sam nie wiem... :-k
bambi pisze:w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.
Którym "głównym"? Jesli chodzi o te plany, które podsumowałem mapką, to linii 123 nikt nie rusza! Ona zostaje (choć wbrew mojemu zdaniu, ale niech im będzie :P)! Więc nie 166/123, tylko 166+123.
groov pisze:tu się zgodzę że 301/168 to zła linia do podróży dalekobieżnych, ale odcinkowo działa przecież nieźle, rano powinna być jeszcze jedna brygada na jej trasie. Dużo ludzi stara się dojechać do pracy na 7 00, a ciężko jest się wcisnąć rano. Trasa na Mokotowie jest naprawdę świetna, zapewnia odpowiedni dojazd. Jeżeli 168/301 miało by jeździć Dolną to ja chcę bezpośredniego dojazdu do Okęcia z Placu Unii Lubelskiej i linię w zamian za 301 w dojeździe do metra. Ta linia zapewnia obydwie te rzeczy naraz. Z kolei 301 przez dolną gdzieś tam... daje nie wygodną przesiadkę do metra Racławicka ( przystanek jest daleko ). 301 jest potrzebne W relacji Pl Unii Lubelskiej - <M> Pole Mokotowskie - Okęcie :P
No to przecież o tym też było: wobec skierowania 168 na Ochotę, odcinek trasy 301 od Rakowieckiej na Okęcie przejęłoby 182 (tylko przez 17.01).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

esm
Posty: 156
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 03 lip 2007, 0:07

Bastian pisze:
esm pisze:117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.
Ale gdyby skrócić 186, to może dałoby się uciułać coś na nową linię z Wilanowa. Sam nie wiem... :-k
Trudno wymysleć inną linię niż 186, która by dała pasażerom z Wilanowa jakiś równoważnik jeśli chodzi o liczbę przesiadek.

Może skrócenie 117 na Bokserską/Wyczółki, skrócenie 186 na Ochotę i nowa linia 1xx na trasie Wilanów - ... - Al. Lotników - ... - Spartańska? Przesiadek będzie pewnie więcej, ale może częstotliwość udałoby się zwiększyć względem 117?

Awatar użytkownika
bambi
Posty: 164
Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
Lokalizacja: Kabaty // Gocław

Post autor: bambi » 03 lip 2007, 1:08

Bastian pisze:
bambi pisze:w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.
Którym "głównym"? Jesli chodzi o te plany, które podsumowałem mapką, to linii 123 nikt nie rusza! Ona zostaje (choć wbrew mojemu zdaniu, ale niech im będzie :P)! Więc nie 166/123, tylko 166+123.
Jasne, zamotałem się. :zdziwko:

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 03 lip 2007, 9:30

bambi pisze:Ja się przy tym 168 nie upieram, ale było to jedno z założeń by puścić 135 na południe na Gocław
Boże broń. Dla Gocławia naturalną trasą na Wileniak jest Saska Kępa, a nie Grochowska (zaś realizowanie jedynie relacji stricte lokalnych nie może być priorytetem przy układaniu tras linii), a dla 135 naturalnym krańcem jest OSIEDLE OSTROBRAMSKA i połączenie tego rejonu z Wileniakiem :!:

[ Dodano: 2007-07-03, 09:36 ]
R-11 Kleszczowa pisze:A 135 zostawiłbym w spokoju bo nie ma dla niej IMO sensownej alternatywy
A ja bym zostawił w spokoju Ursus :/

[ Dodano: 2007-07-03, 09:38 ]
emdegger pisze:Wszystkie argumenty, jakie podaliśmy, są aż nadto wystarczające.
Tak, tak, żyj nadal w tym swoim wyimaginowanym świecie :twisted:

[ Dodano: 2007-07-03, 09:41 ]
esm pisze:416: Jedynie skrócenie i takt co 20 minut. Na razie dosyć już drenowania Bródna z linii.
I to przez cały dzień :!: Zdecydowanie tak :-$

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 03 lip 2007, 10:00

A ja dalej nie rozumiem dlaczego 168 ma omijać Gocław. Co miałoby byc w zamian za 301? chyba ze jestem slepy :/
PURA VIDA!

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 03 lip 2007, 10:55

Bastian pisze:
mariow pisze:A ja dalej nie rozumiem dlaczego 168 ma omijać Gocław. Co miałoby byc w zamian za 301? chyba ze jestem slepy :/
No, najwyraźniej jesteś ślepy [-( ;-)
i dalej nie widze. 168 jedzie TS a 141 zastapuje 301 tylko na Zamienieckiej
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lip 2007, 10:57

A na Mokotowie przez Rakowiecka (zamiast GUSu) jedzie 182.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy

Post autor: malyniak » 03 lip 2007, 11:01

del

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 03 lip 2007, 11:04

Bastian pisze:
mariow pisze: i dalej nie widze. 168 jedzie TS a 141 zastapuje 301 tylko na Zamienieckiej
No a masz tam jakiś inny most? Przez TS z Gocławia jedzie!
mam na mysli ze wg mapy groova 168 jedzie prosto TS do Płowieckiej a wiec omija Gocław de facto. nie lepiej ją puscic przez Fieldorfa?
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lip 2007, 12:58

W tym temacie o pośpiesznych i czarnych na Ostrobramskiej się nie dyskutuje. Dyskusja już wywędrowała do odpowiedniego wątku i proszę się tam z tym wynieść

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-07-03, 13:23 ]
A ja tu pododawałem trochę cytatów, żeby było wiadomo, o co komu chodziło ;)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ