![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
515 - co dalej z tÄ liniÄ ?
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Bo byłaby to linia działająca zarówno odcinkowo, jak i dalekobieżnie. Tak samo ze 168: 301 na obecnej trasie działa tylko odcinkowo. Do przejazdów dalekobieżnych to linia fatalna.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
To fakt, tu się zgodzę że 301/168 to zła linia do podróży dalekobieżnych, ale odcinkowo działa przecież nieźle, rano powinna być jeszcze jedna brygada na jej trasie. Dużo ludzi stara się dojechać do pracy na 7 00, a ciężko jest się wcisnąć rano. Trasa na Mokotowie jest naprawdę świetna, zapewnia odpowiedni dojazd. Jeżeli 168/301 miało by jeździć Dolną to ja chcę bezpośredniego dojazdu do Okęcia z Placu Unii Lubelskiej i linię w zamian za 301 w dojeździe do metra. Ta linia zapewnia obydwie te rzeczy naraz. Z kolei 301 przez dolną gdzieś tam... daje nie wygodną przesiadkę do metra Racławicka ( przystanek jest daleko ). 301 jest potrzebne W relacji Pl Unii Lubelskiej - <M> Pole Mokotowskie - OkęcieBastian pisze:Bo byłaby to linia działająca zarówno odcinkowo, jak i dalekobieżnie. Tak samo ze 168: 301 na obecnej trasie działa tylko odcinkowo. Do przejazdów dalekobieżnych to linia fatalna.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.
Always
...and never.
Chodziło o możliwość przesiadki na Szembekplatzu. Z 301 większosć ludzi chyba też wysiada na PL. SZEMBEKA lub WSPÓLNEJ DRODZE i przesiadają się do tramwaju (na tym pierwszym również w stronę GocławkaR-11 Kleszczowa pisze:Ale jednak Rondo Wiatraczna jest dla Gocławia bardziej atrakcyjne niż Olszynkabambi pisze: A czy teraz na 301 w stronę Wiatraka autobus pustoszeje na Bukowskiego?![]()
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
To mnie przekonuje w 100%, że linia byłaby niezbyt atrakcyjna dla Gocławia. Ale w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.Rosa pisze:Przede wszystkim autobus z Olszynki nie będzie mial wspólnego przystanku przy Szembeku z tymi jadącymi z Wiatracznej i to go juz dyskwalifikuje.
Oczywiście, że ja!R-11 Kleszczowa pisze:No to kto rzucił pomysł o 168 na OlszynceBastian pisze:No to przecież tak właśnie w naszym projekcie jestA jeśli tak jest to bardzo dobrze
![]()
![:-" :-"](./images/smilies/eusa_whistle.gif)
Na mapie wyglądało to całkiem dobrze.
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
Z mojego wpisu wynikałoby nawet, że pod mostem.emdegger pisze:Nawet bez adekwatnego wpisu w profilu widać, gdzie mieszkasz
![ninja :ninja:](./images/smilies/ninja.gif)
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Wobec wyników badań które przedstawili Jarek i Bastian dyskusja w tym punkcie stała się bezprzedmiotowa. Dodam jedynie, że dyskusja o KM nie powinna się opierać tylko na argumencie: dzielnica X nie ma 5xx, wobec tego dzielnica Y także jej nie będzie miała, ponieważ jest szereg innych czynników, które trzeba wziąć pod uwagę. Może kiedyś będzie okazja by to rozwinąć.Dennis pisze:Wolne żarty, kolegoesm pisze:408 Os. Górczewska - Metro Politechnika (niestety nie wiem czy na tamtej pętli jest miejsce)
520 - trasą ex 408 na Mokry Ług (brygady zaoszczędzone z 408)Jeśli któremuś z tych dwóch osiedli należy się stały czerwoniak do centrum (na cięciwę, dokładnie rzecz ujmując, i to pełną
) to zdecydowanie Jelonkom, a nie Mokremu Ługowi, który jest rzut beretem od stacji kolejowej
A
515: Wychodzi b. długie na trasie Ursus Niedźwiadek - Rembertów AON. Ktoś policzył ile przejazd taki zajmie czasu? Poprzednie obliczenia dotyczyły chyba trasy Okęcie - Rembertów Kolonia.
Przystanki. Moim zdaniem Dolina Służewiecka i Most Siekierkowki nie powinny istnieć na trasie 515. Jeśli pomysły Bastiana (pełna dobrych pomysłów mapka
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
M. Służew: Plany planami, ale wychodzi na to, że M. Służew też mimochodem pełni dobrze funkcje dogodnego (wejścia do M zaraz przy przystankach) węzła przesiadkowego. 515 i inne przez M. Wilanowską pozbawiają pasażerów z SnD i Ursynowa. Przy 515 przez Wałbrzyską liczyłbym w większym stopniu na udział pasażerów z Ursynowa, aniżeli gdyby przesiadkę mieli wykonać przy M. Wilanowska.
416: Jedynie skrócenie i takt co 20 minut. Na razie dosyć już drenowania Bródna z linii.
117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Za Jarkiem (bo to on liczył) podaję, że wyszło, iż byłaby to najdłuższa linia dzienna - 65,5 km na kółko. Długość problematyczna, ale nie nie do przeskoczenia, gdyby uzasadniała to relacja - a w tym wypadku tak jest. Więc szanse są.esm pisze:515: Wychodzi b. długie na trasie Ursus Niedźwiadek - Rembertów AON. Ktoś policzył ile przejazd taki zajmie czasu? Poprzednie obliczenia dotyczyły chyba trasy Okęcie - Rembertów Kolonia.
Ale gdyby skrócić 186, to może dałoby się uciułać coś na nową linię z Wilanowa. Sam nie wiem...esm pisze:117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Którym "głównym"? Jesli chodzi o te plany, które podsumowałem mapką, to linii 123 nikt nie rusza! Ona zostaje (choć wbrew mojemu zdaniu, ale niech im będziebambi pisze:w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
No to przecież o tym też było: wobec skierowania 168 na Ochotę, odcinek trasy 301 od Rakowieckiej na Okęcie przejęłoby 182 (tylko przez 17.01).groov pisze:tu się zgodzę że 301/168 to zła linia do podróży dalekobieżnych, ale odcinkowo działa przecież nieźle, rano powinna być jeszcze jedna brygada na jej trasie. Dużo ludzi stara się dojechać do pracy na 7 00, a ciężko jest się wcisnąć rano. Trasa na Mokotowie jest naprawdę świetna, zapewnia odpowiedni dojazd. Jeżeli 168/301 miało by jeździć Dolną to ja chcę bezpośredniego dojazdu do Okęcia z Placu Unii Lubelskiej i linię w zamian za 301 w dojeździe do metra. Ta linia zapewnia obydwie te rzeczy naraz. Z kolei 301 przez dolną gdzieś tam... daje nie wygodną przesiadkę do metra Racławicka ( przystanek jest daleko ). 301 jest potrzebne W relacji Pl Unii Lubelskiej - <M> Pole Mokotowskie - Okęcie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Trudno wymysleć inną linię niż 186, która by dała pasażerom z Wilanowa jakiś równoważnik jeśli chodzi o liczbę przesiadek.Bastian pisze:Ale gdyby skrócić 186, to może dałoby się uciułać coś na nową linię z Wilanowa. Sam nie wiem...esm pisze:117 i 186: Jeśli powstanie nowe 515 można faktycznie skrócić 186 gdzieś na Ochotę. Ale bez np. 186 na Wilanowie nie ma co myśleć o skróceniu 117.
Może skrócenie 117 na Bokserską/Wyczółki, skrócenie 186 na Ochotę i nowa linia 1xx na trasie Wilanów - ... - Al. Lotników - ... - Spartańska? Przesiadek będzie pewnie więcej, ale może częstotliwość udałoby się zwiększyć względem 117?
Jasne, zamotałem się.Bastian pisze:Którym "głównym"? Jesli chodzi o te plany, które podsumowałem mapką, to linii 123 nikt nie rusza! Ona zostaje (choć wbrew mojemu zdaniu, ale niech im będziebambi pisze:w głównym projekcie mamy tylko 1 linię (166/123), czyli jeszcze gorzej.)! Więc nie 166/123, tylko 166+123.
![Zdziwiony :zdziwko:](./images/smilies/blink.gif)
Boże broń. Dla Gocławia naturalną trasą na Wileniak jest Saska Kępa, a nie Grochowska (zaś realizowanie jedynie relacji stricte lokalnych nie może być priorytetem przy układaniu tras linii), a dla 135 naturalnym krańcem jest OSIEDLE OSTROBRAMSKA i połączenie tego rejonu z Wileniakiembambi pisze:Ja się przy tym 168 nie upieram, ale było to jedno z założeń by puścić 135 na południe na Gocław
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
[ Dodano: 2007-07-03, 09:36 ]
A ja bym zostawił w spokoju UrsusR-11 Kleszczowa pisze:A 135 zostawiłbym w spokoju bo nie ma dla niej IMO sensownej alternatywy
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
[ Dodano: 2007-07-03, 09:38 ]
Tak, tak, żyj nadal w tym swoim wyimaginowanym świecieemdegger pisze:Wszystkie argumenty, jakie podaliśmy, są aż nadto wystarczające.
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
[ Dodano: 2007-07-03, 09:41 ]
I to przez cały dzieńesm pisze:416: Jedynie skrócenie i takt co 20 minut. Na razie dosyć już drenowania Bródna z linii.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
mam na mysli ze wg mapy groova 168 jedzie prosto TS do Płowieckiej a wiec omija Gocław de facto. nie lepiej ją puscic przez Fieldorfa?Bastian pisze:No a masz tam jakiś inny most? Przez TS z Gocławia jedzie!mariow pisze: i dalej nie widze. 168 jedzie TS a 141 zastapuje 301 tylko na Zamienieckiej
PURA VIDA!
W tym temacie o pośpiesznych i czarnych na Ostrobramskiej się nie dyskutuje. Dyskusja już wywędrowała do odpowiedniego wątku i proszę się tam z tym wynieść
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-07-03, 13:23 ]
A ja tu pododawałem trochę cytatów, żeby było wiadomo, o co komu chodziło![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-07-03, 13:23 ]
A ja tu pododawałem trochę cytatów, żeby było wiadomo, o co komu chodziło
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem