KM a SKM
Moderator: JacekM
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Kwestia jest taka: co zrobić na tą daną chwilę by rozładować tłok. Przecież docelowo w szczycie SKM ma jeździć co 10 min na lini S2. Poza tym linia ma być docelowo do Grodziska. Sądzą, że jeśli nawet będzie częstotliwość 10 min w szczycie to z Grodziska i tak będzie kilka kursów zestawionych z dwóch składów.
pięknie by było tak : co 10 min w szczycie, trzy jednostki podjeżdżają na peron
pięknie by było tak : co 10 min w szczycie, trzy jednostki podjeżdżają na peron
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
lepiej zainwestować w SKM, rozwijać ją niż opierać się na kolejarzach, który zawsze mogą umowę zerwać Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie. I w SKM możesz kasować cały wachlarz biletów, a nie to na co się zgodzi KM.
Drożej, ale pewniej i sensowniej jest z SKM.
Drożej, ale pewniej i sensowniej jest z SKM.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Na obecnych liniach KM pociągi jeżdżą co 30 minut a w szczycie nawet częściej. I co z tego jeśli pociągi będą co 15 minut skoro można będzie jeździć tylko co 2.inż. Glonojad pisze:Tyle, że KMemom też trzeba kupić tabor.
Po tym co się dzisiaj działo to ja już wole siedzieć na plastiku lub stać przy otwartych drzwiach. KM nie dostało w prezencie od razu zmodernizowanych jednostek i nie może zapewnić odpowiedniego standardu.humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM
Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta!
Życzę SKM jak najlepiej, ale na tych jednostkach, myślę że długo nie pojeżdżą.
Polityka złym doradcą w pracy!
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
wątpię, by można było tak jasno określić i wybrać jeden kurs, który zasługuje na dodatkowe wsparcie.humptyangel pisze: Ten w którym jeździ najwięcej ludzi. Ja napisałem o kursie 7:02 z własnego doświadczenia. Nie wiem jak jest w Sulejówku.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- R-9 Chełmska
- Posty: 7775
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
W 3mieście mają same stare kible a mimo wszystko można tam mówić o prawdziwej kolei miejskiej.JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi. Standard SKM to przede wszystkim powinna być oferta, która na razie ni jak się ma do potrzeb.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wiadomo że kolej "kiblowa" nie może być szybka. Ale to co mają to spadek po PKP który uznał EN57 za jednostkę uniwersalną. A SKM Warszawa sama z siebie zdecydowała się na zakup odświeżanych kibliinż. Glonojad pisze:Trójmiasto? Nie rozwalaj mnie, to wręcz przykład krytycznego niedopasowania taboru do zadań.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.JotPeCet pisze:Standard? Czy trabanta obitego skórą też nazwiemy "wyższym standardem" od trabanta?humptyangel pisze:Poza tym SKM oferuje znacząco wyższy standard usług niż KM, a to też ma znaczenie.
Po za tym standard usługi to nie tylko klima i otwierane przez pasażera drzwi.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają...humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
a część ludzi, w tym ja, woli Koleje Mazowieckie, bo jeszcze są w miarę luźne.Mr_Kolesław pisze:Dla każdego pasażera, który w żadnym stopniu nie interesuje się koleją, najważniejszy jest komfort. Według niego, jednostki SKMki dwukrotnie przewyższają standardem inny tabor, ponieważ jest w nich dużo przestrzeni (kiedy tłok to co innego... ) i przede wszystkim jest klimatyzacja. Ludzi nie interesuje to z czego pojazdy zostały zrobione czy przerobione, ale to jak wyglądają...humptyangel pisze:myslisz, że każdy pasażer SKM jest uświadomiony czym jeździ? Wątpię, słysząc rozmowy ludzi w czasie pierwszego kursu EZT nr 108. "O jaki czysty i ładny". Kto ze zwykłych pasażerów podróżując pociągiem myśli jakie ma on bebechy? Najważniejsze dla ludzi jest by było tanio, punktualnie i czysto. A tu SKM raczej odstaje pozytywnie od KM. A bajery typu klima i drzwi robią swoje.
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9