Okęcie, Raszyn i dalsze okolice

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26854
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 paź 2007, 21:00

Frencher pisze:
Andrzej pisze:Moi kandydaci to 801, 805 i przyszła osiemsetka do Wiązownej.
Zapomnij. Oficjalna wykładnia ZTM-u na ten temat mówi, że linie podmiejskie, to w strefie miejskiej linie zwykłe. I tyle w temacie.
O ile dobrze pamiętam, oficjalna wykładnia była w stylu "każdy decyduje o przystankach tam, gdzie płaci". I jak miejscowość zapłaci między pętlami (zgodnie z ZTMową stawką, czyli jak za MZA i z ustalonym przez ZTM procent kosztów, oczywiście... :p ), to teoretycznie może mieć w Wawie jeden przystanek.

Oczywiście, nie w Centrum, bo do Centrum należy się dojazd tylko Grodziskom czy Grotom, o rząd wielkości większe miejscowości podmiejskie nie mają na to żadnych szans.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 18 paź 2007, 21:05

Piotrek pisze:No ale jaki to będzie zapis? Linie poluzowane? :D Zresztą Raszyn płaci za te przystanki.
Nie.
Po prostu Linie w Raszynie w kierunku do warszawy miały by status "tylko dla wysiadających" W kierunku 'za Raszynem tylko dla wsiadających. Moze to trochę dziwne i wiązało by się z dodaniem oznakowania.. ale by było to tak że Raszyn nie musiał by sie dokładać za kolejne linie przelotowe w tej dużej kwocie.

Ale to takie gdybanie. Albo wszystkie przystanki wymienionych linii w stylu "NŻ"
O ile rano to nie ma znaczenia bo 711 o 7:35 Ma zazwyczaj spóźnienie od 20 do 30 minut to popołudniami wcale by to głupi pomysł nie był.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 paź 2007, 21:10

Po prostu Linie w Raszynie w kierunku do warszawy miały by status "tylko dla wysiadających" W kierunku 'za Raszynem tylko dla wsiadających. Moze to trochę dziwne i wiązało by się z dodaniem oznakowania.. ale by było to tak że Raszyn nie musiał by sie dokładać za kolejne linie przelotowe w tej dużej kwocie.
Nic takiego nie wyjdzie. Zapomnij.
Ryoga pisze:Albo wszystkie przystanki wymienionych linii w stylu "NŻ"
To już prędzej - ale na swoim przykładzie 701/8/26 takie coś nie zdałoby egzaminu.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 18 paź 2007, 21:14

Piotrek pisze:Nic takiego nie wyjdzie. Zapomnij.
To były luźne przemyślenia gdyby nie było takiego ogólnego chamstwa ;)
Piotrek pisze:To już prędzej - ale na swoim przykładzie 701/8/26 takie coś nie zdałoby egzaminu.
żeby to zdało egzamin to ruch musi byc płynny. Korek dyskwalifikuje ideę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 paź 2007, 21:26

Ryoga pisze:gdyby nie było takiego ogólnego chamstwa
?
Ryoga pisze:Korek dyskwalifikuje ideę.
To w Raszynie, czy innych tego typu miejscach. Na Bielanach, czy w Izabelinie takie coś nie miałoby żadnego sensu, gdyż zatrzymywałby się i tak praktycznie na wszystkich przystankach. Zresztą samo znaczenie tych linii jest zbyt duże.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 18 paź 2007, 21:44

Piotrek pisze:gdyby nie było takiego ogólnego chamstwa
Po prostu ludzie przyczajeni by wsiadali do autobusu dla wysiadających.
Ale mniejsza.
Piotrek pisze:Na Bielanach, czy w Izabelinie takie coś nie miałoby żadnego sensu, gdyż zatrzymywałby się i tak praktycznie na wszystkich przystankach.
Być może. nie znam dokładnie okolic, bardziej z mapki. ale w Raszynie wiele linii przelatuje - mało kto wysiada.
Obrazek

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 paź 2007, 9:47

trochę może na siłę drążę temat, ale zainteresowanie linia 733 jest spore. Wiec.. czy coś się w tej materii dzieje? Probowałem pytać u siebie ale odpowiedzi są niesatysfakcjonujące.
Jakieś mapki, plany, jakieś badania?
Dobrze by było gdyby linia ZTM wystartowała jak najszybciej ponieważ PKS zaczyna doskwierać coraz bardziej.

Ogólnie najbardziej interesujacym tematem jest przebieg trasy.
Obrazek

Anniyah
Posty: 7
Rejestracja: 25 paź 2007, 20:14

Post autor: Anniyah » 25 paź 2007, 20:19

Autobusy linii 733 najprawdopodobniej zaczną kursować 10 listopada :-?

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 25 paź 2007, 20:40

Anniyah pisze: :-?
Co to za skwaszona mina? Lepiej 10 listopada, niż nigdy. :D

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 paź 2007, 21:07

Już 10 listopada? a możnaprosic o więcej szczegółów? Grzecznie prosze :) :bow:
Obrazek

Anniyah
Posty: 7
Rejestracja: 25 paź 2007, 20:14

Post autor: Anniyah » 25 paź 2007, 22:15

Ryoga pisze:Już 10 listopada? a możnaprosic o więcej szczegółów? Grzecznie prosze :) :bow:
Już? :shock: DOPIERO 10 listopada. Autobusy miały kursować od 1 października, później od 15 października... Może jutro może będę znała rozkład jazdy. Info mam od radnego gminy, który miał dzisiaj zdobyć ten rozkład.

Mibars
Posty: 85
Rejestracja: 03 cze 2007, 0:51
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: Mibars » 25 paź 2007, 22:33

...

To kto układa rozkłąd? ZTM, czy... ??

Aż dziwne, że niby linia miała bbyć już od 1-go października, a nawet nie znamy jej przybliżonego przebiegu (to nie Warszawa, gdzie skręce przecznicę dalej/wcześniej, a i tak dotrę tam, gdzie chcę)
=Macierzanki=
711
=Okęcie=
a) 301 > 10/17/33
b) 182 > 10/17
c) 7/9/15 > 182/189/401 > 10/17
=PASZKOWSKIEGO=
2 min buty

POWRÓT
(do Okęcia odwrotnie)
703 > Rynek > 20 min buty
711 > Komorowska > 3 min buty
733 > 4 min buty > 711 > 4 min buty
MaxiBus > 20 min buty

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 paź 2007, 22:37

NO wałsnie, bez dokładnego przebiegu to i rozkład do niczego.

Mibars, proponuję jakoś w ten lub przyszły weekend pozwiedzać przyszłą trasę - może pojawiły się słupki lub wysepki a może nawet wiaty ;)

Czy 733 zmieni rozkład 703 i 711? Chyba tak, bo mogą sie na Pl. Poniatowskiego lub na Okęciu nie zmieścić.
Obrazek

Anniyah
Posty: 7
Rejestracja: 25 paź 2007, 20:14

Post autor: Anniyah » 26 paź 2007, 11:48

Jednak dzisiaj nie będę miała tego rozkładu :placze: Radny dał plamę i mimo iż obiecał, że zdobędzie ten rozkład... to nic z tego....

Zadzwoniłam jednak do Działu Planowania Przewozów ZTM i potwierdzono, że linia 733 ma najprawdopodobniej zacząć kursować 10 listopada. Rozkład jazdy ma być dostępny po 5 listopada, ponieważ ekipa odpowiedzialna za układanie rozkładów jazdy na razie zajmuje się rozkładem na dni cmentarne :neutral:

Słyszałam, że Gmina Nadarzyn dostała rozkład jazdy. Zgłosiła jednak poprawki i rozkład z powrotem wrócił do ZTM-u.

Pawel01
Posty: 32
Rejestracja: 31 sty 2007, 21:32
Lokalizacja: Słomczyn - nie giełda :P

Post autor: Pawel01 » 26 paź 2007, 11:55

Nowa linia autobusowa dla mieszkańców Gminy Nadarzyn

Po długich i żmudnych negocjacjach prowadzonych przez Wójta Gminy Nadarzyn z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie – od dnia 10 listopada uruchomiona zostanie nowa linia autobusowa o nr 733. Przewidzianych jest 10 kursów nowej linii w ciągu dnia, w tym 2 kursy poranne (godz.5.00- 6.00) wydłużone do Starej Wsi, Krakowian i Parol oraz 2 takie same kursy w godzinach popołudniowych (godz. 15.00 - 16.00).



Podstawowa trasa: OKĘCIE al. Krakowska – RASZYN - al. Krakowska – Mszczonowska - FALENTY - al. Krakowska – JANKI - al. Krakowska – Mszczonowska – WOLICA - al. Katowicka - Paszków — al. Katowicka – NADARZYN - al. Katowicka – Sienkiewicza- Kościelna – Mszczonowska – RUSIEC - al. Katowicka - URZUT - al. Katowicka - ROZAL1N - ul. Przemysłowa – ul. Młochowska – MŁOCHOW - ul. Mazowiecka – al. Kasztanowa - RUSIEC - al. Katowicka – NADARZYN - ul. Mszczonowska – Pl. Poniatowskiego - OKĘCIE.




Kurs wydłużony : OKĘCIE al. Krakowska – RASZYN - al. Krakowska – Mszczonowska - FALENTY - al. Krakowska – JANKI - al. Krakowska – Mszczonowska – WOLICA - al. Katowicka — Paszków — al. Katowicka – NADARZYN - al. Katowicka - Sienkiewicza — Koście1na – Mszczonowska – RUSIEC - al. Katowicka – URZUT - al. Katowicka - ROZALIN- ul. Przemysłowa – ul. Młochowska – MŁOCHOW - ul. Mazowiecka – KRAKOWIANY - Wola Krakowiańska – GARBATKA - PAROLE – MŁOCHÓW Kasztanowa – RUSIEC - al. Katowicka - STARA WIES - ul. Grodziska do pętli - NADARZYN – Okęcie ).




Obowiązywać będą bilety komunikacji podmiejskiej. Dokładny rozkład jazdy znany będzie w ciągu najbliższych dni. Wstępnie ustalono, iż pierwszy kurs autobusu z Młochowa będzie o godz. 4.36, a ostatni o godz. 22.36.

Źródło: http://nadarzyn.pl/news.php?id=635

ODPOWIEDZ