Jak ZTM płaci ze zjazdy/dojazdy to robi tę różnicę. ZTM (i słusznie) nie zapłaci za dłuższą trasę zjazdu tylko dlatego że kierowca miał taki kaprys aby zmienić trasę. Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.Jamnik pisze:A co to za różnica, którędy kierowca zjedzie do zajezdni?reserved pisze:Chciałbym zauważyć jedną rzecz. Narzekacie, że pan X nie pozwala zmieniać trasy zjazdowej np... a jeśli by miał gdzieś tą trasę to byście narzekali że jest totalny bałagan i każdy robi co chce.
Zaplecze a stan techniczny taboru
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Oczywiście mowa jest o dojazdach niepłatnych.Frencher pisze:Jak ZTM płaci ze zjazdy/dojazdy to robi tę różnicę.
Niekoniecznie. Poza tym wybranie trasy alternatywnej nie jest równoznaczne z przejechaniem większej liczby kilometrów.Frencher pisze:Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.
Zgoda. Ale rozpatrujemy sytuację dowolności, więc kierowca może sobie wybrać dowolną (o wiele dłuższą) trasę zjazdu.Jamnik pisze:Niekoniecznie. Poza tym wybranie trasy alternatywnej nie jest równoznaczne z przejechaniem większej liczby kilometrów.Frencher pisze:Także jak przejazd jest niepłatny, to dłuższa trasa generuje większe koszy własne dla MZA.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
W dojazdach i zjazdach płatnych dla ZTM-u ma znaczenie tylko odcinek od pierwszego/do ostatniego przystanku. I to też nie w zakresie trasy, a tylko obsługi przystanków.Jamnik pisze:Oczywiście mowa jest o dojazdach niepłatnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Bez ludzi żadnej różnicy nie ma, jak z ludźmi to już robi wielkąJamnik pisze:A co to za różnica, którędy kierowca zjedzie do zajezdni?
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Teraz to pieprzysz, Lewar! Odkąd jest remont pomp to od przejazdu przez bramę do zakończenia OC jest ze 20-25 minunt, innymi słowy: malina! Przegięciem jest jednak fakt, że ludzie kończą pracę godzinę później, niż było to zaplanowane. Ograbiają Cię więc jedynie z czasu a nie pieniędzy.levar pisze:A mnie nikt za dodatkowy czas (po przekroczeniu bramy) nie płaci, powtarzam po raz wtóry
Sajgonka to była kiedy dziwnym trafem pod koniec 2008 wciąż psuły się myjki, raz jedna, raz druga... Wtedy to stało się po godzinę NA ZAKŁADZIE.
A wasze butne posty w sprawie złej organizacji remontu pomp są po prostu śmieszne. Czy naprawdę nie dociera, że nie ma innego dobrego wyjścia? To tak jakbyście zarzucili Kaczyńskiemu, że jest niski...
Nic, mnie kiedyś wspomniał o takiej pisemnej pochwale (bez szczegółów) przy okazji wręczania upomnienialevar pisze:Upomnienia rozdaje jak "z urzędu". A ciekawe, co by zrobił, gdyby kierowca dostał pochwałę pisemną od pasażera
[ Dodano: |22 Kwi 2009|, 2009 01:56 ]
Dogadanie z ekipą remontową pracy na 3-zmiany za odpowiednio większe pieniądze.Flash8222 pisze:To ja w takim razie słucham jak Ty i Santos byście lepiej zrobili organizację przy remoncie pomp?
Zresztą, i tak nic to by nie dało, bo po zakończeniu remontu pomp będzie się stało w kolejce na kanał OC...
ha ostatnio na Kleszczowej zrobiła się kolejka bo był otwarty jeden kanał OC to jak kierowcy powiedzieli mistrzowi że zaraz będzie mial masę wozów nie zatankowanych i bez OC to od razu otworzyl drugi kanał i szło bardzo ładnieBierut pisze:A jak jest na innych zakładach ? Bo na Ostrobramskiej to są 2, czyż nie tak ?
No właśnie.Misiek997 pisze:ha ostatnio na Kleszczowej zrobiła się kolejka bo był otwarty jeden kanał OC to jak kierowcy powiedzieli mistrzowi że zaraz będzie mial masę wozów nie zatankowanych i bez OC to od razu otworzyl drugi kanał i szło bardzo ładnieBierut pisze:A jak jest na innych zakładach ? Bo na Ostrobramskiej to są 2, czyż nie tak ?
Teraz na R-1 gdy są czynne tylko 3 pompy, 2 myjki i 1 kanał to chociaż korek jest przed bramą czyli zapłacone.
A gdy już pompy będą wyremontowane to znowu korek przed kanałem i OC conajmniej 40 min. Z czego tylko 20 zapłacone.
Czy to kiedykolwiek się zmieni ?!
Teraz będzie lepiej. bo przy 6 pompach to już nie będzie opcji żeby z nich zjechaćSantos pisze:Winiu po 23 to już standardowo było i będzie, ale przed remontem do 22 wszystko jakoś szło znośnie przez OC Czyż nie ?Winio pisze:Zresztą, i tak nic to by nie dało, bo po zakończeniu remontu pomp będzie się stało w kolejce na kanał OC...
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Na redutowej są cztery pompy i dwa kanały przeglądowe, lewy kanał (stojąc tyłem do pomp) to kanał dla Ikarusów i solarisów, prawy dla jelczy i solarisów. Jeżeli są dni tankowania "AD BLUE" to lewy kanał tylko solarisy. W pierwszy Wtorek miesiąca to dni tankowania SU12, środy i czwartki to dni SU18 środy od numeru 8800- 8824, a czwartki to dni dla 8825- 8849. To można sobie wyobrazić jaki jest wtedy kocioł. Solaris tankowany na 4-ej pompie, i wjeżdzający na lewy kanał to ciekawie wygląda bo musi się wyłamać z pompy i jechać wzdłuż tankowanych wozów i chcąc wjechać na lewy kanał, blokuje wszystkich. A jeszcze monterzy wyprowadzają wozy z hali, z kanałów robiąc miejsce na inne niesprawne. A wyjazd z hali jest tylko na przeciwko pierwszej pompy.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Niezbyt często je tankujągregory5576 pisze:W pierwszy Wtorek miesiąca to dni tankowania SU12, środy i czwartki to dni SU18 środy od numeru 8800- 8824, a czwartki to dni dla 8825- 8849. To można sobie wyobrazić jaki jest wtedy kocioł. Solaris tankowany na 4-ej pompie, i wjeżdzający na lewy kanał to ciekawie wygląda bo musi się wyłamać z pompy i jechać wzdłuż tankowanych wozów i chcąc wjechać na lewy kanał, blokuje wszystkich.