Bilety, kontrole, taryfa

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 16 gru 2010, 20:31

A czy obecny LDB pokazuje, że bilet jest nieważny bo jest na jedną linię?
Bo jakież było moje zdziwienie gdy pewnego poranka tej mroźnej zimy nie mogąc doczekać się na 9 wsiadłem do 24. Karta przy wsiadaniu otarła mi się o kasownik, a tu wszystko gra :-s Zdziwiłem się. To kasowniki nie mają wczytanej linii? To samo gdy jakiś czas temu postanowiłem zrobić próbę i na pętli DWZ powchodziłem do stojących tam 172 i 382. Też zielono. Przepuściło mnie nawet przez bramkę metra!
Więc ja się pytam, czy terminale kontrolerów też są ślepe na bilet tylko na jedną linię?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 gru 2010, 20:33

Stockholmare pisze:A czy obecny LDB pokazuje, że bilet jest nieważny bo jest na jedną linię?
byłoby to bez sensu, bo liniami na jedną linię możesz podróżować innymi na pokrywającym się odcinku trasy.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 20:36

rhemek pisze: A pouczac w wzgledzie uczciwosci mozesz swoje dzieci, jesli jestes zdolny do ich splodzenia...
Za ten tekst dostaniesz trzy punkty.
A za kolejne wywlekanie tej samej sprawy na forum - zakaz pisania na tym podforum.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 20:39

Premo pisze:Byłby który odważny wypisać 10 latkowi mandat? Zwłaszcza że to nie jego wina tylko rodziców
Bardzo często jest to wina dziecka, które pieniądze otrzymane od rodziców na bilet zgubił/przepuścił na paczkę czipsów.

I nie wiem, co ma odwaga do wystawiania kwita dziecku. Ja w każdym razie nie potrzebuje do tego odwagi, może ty tak.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 gru 2010, 22:00

floyd pisze:I gdzie byś wtedy na nocy pracował :P
coś w tym jest... Kanarzy, zwłaszcza jak zimno, upodobali sobie metro (niekoniecznie w nocy) - podobno przede wszystkim południowy odcinek do A-7. Ostatnio dyżurny na A-1 się zdenerwował i wzywał nadzór, bo chyba ze 20 kontrolerów się zgromadziło.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 22:04

Nadzór czego i na jakiej podstawie? :-s
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36867
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 gru 2010, 22:05

Nielegalne zgromadzenie? :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 16 gru 2010, 22:14

MeWa pisze:
Stockholmare pisze: A czy obecny LDB pokazuje, że bilet jest nieważny bo jest na jedną linię?
byłoby to bez sensu, bo liniami na jedną linię możesz podróżować innymi na pokrywającym się odcinku trasy.
Czyli, że nawet mając bilet na jedną linię mogę sobie jeździć wszystkimi a jak kontroler mnie spotka np. w 331 to nie wyskoczy mu, że to bilet np. tylko na 9?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 gru 2010, 22:15

fik pisze:Nadzór czego i na jakiej podstawie?
a kto sprawuje nadzór na kontrolerami? Powiadomił ZTM. Powodem było istotne utrudnianie przepływu pasażerów na peronie. W każdym razie teraz jest tam spokój...

[ Dodano: Czw 16 Gru, 2010 ]
Stockholmare pisze:
MeWa pisze: byłoby to bez sensu, bo liniami na jedną linię możesz podróżować innymi na pokrywającym się odcinku trasy.
Czyli, że nawet mając bilet na jedną linię mogę sobie jeździć wszystkimi a jak kontroler mnie spotka np. w 331 to nie wyskoczy mu, że to bilet np. tylko na 9?
nie, bo zdaje się, że kontrolerowi wyświetla się jednak numer linii.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 22:16

Stockholmare pisze: Czyli, że nawet mając bilet na jedną linię mogę sobie jeździć wszystkimi a jak kontroler mnie spotka np. w 331 to nie wyskoczy mu, że to bilet np. tylko na 9?
Sprawdź :term:
MeWa pisze:Powodem było istotne utrudnianie przepływu pasażerów na peronie.
Że słucham? :ke:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 gru 2010, 22:20

fik pisze:
MeWa pisze:Powodem było istotne utrudnianie przepływu pasażerów na peronie.
Że słucham? :ke:
jak się ustawiło 20 na jednym peronie i zaczęli sprawdzać, to zaczęły robić się zatory. Proste.
Zresztą sam nie widzę uzasadnienia dla aż tylu kontrolerów na jednej, i to wcale nie największej stacji :shock:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 22:22

MeWa pisze:
jak się ustawiło 20 na jednym peronie i zaczęli sprawdzać, to zaczęły robić się zatory. Proste.
Nie. Jakby się ustawiło 2 i chciało sprawdzić wszystkich pasażerów, to stworzyłby się zator. Jak było ich 20, to o zator trudniej. :P
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 gru 2010, 22:26

fik pisze:
MeWa pisze:
jak się ustawiło 20 na jednym peronie i zaczęli sprawdzać, to zaczęły robić się zatory. Proste.
Nie. Jakby się ustawiło 2 i chciało sprawdzić wszystkich pasażerów, to stworzyłby się zator. Jak było ich 20, to o zator trudniej. :P
nie wnikam w to, ile kontolerów (nie) potrzeba do zatoru, w każdym razie wtedy faktycznie powstał zator, utrudniający przepływ pasażerów. Stacji jest 21 - w sam raz, żeby rozstawić kontrolerów... Jest teoria, że dlatego kontrolerzy lubią południowy odcinek, bo jest daleko od ZTM-u...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 16 gru 2010, 22:33

MeWa pisze:Jest teoria, że dlatego kontrolerzy lubią południowy odcinek, bo jest daleko od ZTM-u...
A kiedyś była teoria, że Ziemia jest w centrum układu planetarnego ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 gru 2010, 22:33

MeWa pisze:w każdym razie wtedy faktycznie powstał zator, utrudniający przepływ pasażerów
Na Ratuszu zator powstaje codziennie bez udziału kontrolerów kilkadziesiąt razy, jak nie więcej, a dyżurni nie reagują. Zdziwniej i zdziwniej.

Jak wyglądał ten zator? Tłumy ludzi deptały sobie po plecach, tuziny pasażerów mdlały i osuwały się na tory (tak, hiperbolizuję)? Bezpieczeństwo pasażerów było w jakikolwiek zagrożone? Czy też może po prostu pasażerowie musieli odczekać kilkadziesiąt sekund z opuszczeniem stacji, bo kontrolerzy chcieli wszystkim sprawdzić bilety, czyli de facto sumiennie wykonać swój obowiązek? :>

I najważniejsze - kiedy to było? :>
MeWa pisze:Jest teoria, że dlatego kontrolerzy lubią południowy odcinek, bo jest daleko od ZTM-u...
I jakie to ma znaczenie? Bo ja mogę Ci wymienić od ręki pięć powodów, dla których wolę pracować na południowym odcinku, i żaden z nich nie ma nic wspólnego z odległością od ZTMu. Gdyby tak bylo, to najpopularniejszą linią 'na górze' byłoby 722 do Woli Karczewskiej :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Zablokowany