MichalJ pisze:Tory są między tymi ulicami. Z przystanku autobusów z mostu na tramwaj w stronę Marymonckiej jest do przejścia tyle, co długość wysepki tramwajowej. W drugą stronę jest gorzej, bo trzeba przejść pod Trasą.
Można jeszcze przesiąść się przy Metrze Młociny do 33, ale to już byłby niezły hardcore
sprokett pisze:person pisze:Czy ul. Świderska jest główną ulica Tarchodworów?
Nie masz wpisanego miejsca zamieszkania na profilu, więc uśredniam osiedle do jego głównej części.
A co to wnosi do dyskusji? Dzis jezdze dwoma wozkami ze Swiderskiej do Arkadii bezpośrednio 510. Po zapowiadanych zmianach, w celu dokonania "dogodnej przesiadki" mam zapieprzac podziemiami na Marymoncie do tramwaju, albo ganiac z wozkami pomiedzy wiaduktami w okolicach ul. Marymonckiej lub zajezdni?
Co wnosi do dyskusji? Wpierw piszesz o połączeniu Tarchodworów z centrum handlowym i kinem. Odpowiedziałem, że z tych osiedli do CH i kina na Pradze dowozi 509. Po czym ty nagle odpalasz, że 509 nie jeździ Świderską.
Czy obecnie mieszkańcy osiedli przy takich ulicach jak Odkryta, Milenijna, Ćmielowska, Pomorska itp. itd. mają bezpośredni dojazd do najbliższego, dużego CH i przybytku X muzy? Przez ile przejść i z iloma przesiadkami mieszkańcy tamtych rejonów muszą zapieprzać aby wydać trochę złotówek?
Ja naprawdę jestem świadom, że utrata bezpośredniego połączenia w interesującej relacji boli (aczkolwiek od dziecka byłem przyzwyczajany do przesiadek). Również dostrzegam potencjał pasażerotwórczy jaki posiada Arkadia.
Niemniej uważam, ze nie potrafisz w tym temacie wyjść poza ramy partykularnego interesu.