Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 sty 2012, 17:52

sprokett pisze:
KwZ pisze:ecież cały czas ci tłumaczymy, że nie z powodu CH Arkadii.
i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
Żebyś szybko dojechał do pracy, nie spóźniał się i miał na McD dla swoich dzieci. :)
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:53

fik pisze:Ale czas przejazdu 126 podałeś szczytowy
a to przepraszam - juz sie poprawiam 18:00 NDW - 18:49 CHT - zadowolony?

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 17:58

bartoni722 pisze:Żebyś szybko dojechał do pracy
17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Obawiam sie, ze 510 bede szybciej:)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 17:58

sprokett pisze:i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
KwZ pisze:Tramwaj, który ma dowozić do metra, a dalej tylko przy okazji. Na tym się zaoszczędzi w tym sensie, że wzkm 17 na Marymonckiej nie będą puste.
Dodam jeszcze, że oczywiście ma dowozić Marymoncką do M Marymont oraz miasta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 sty 2012, 17:59

Nie. Żebyś szybko dojechał do metra, a do pracy metrem.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 17:59

sprokett pisze:17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Owszem, bo odpada 15 min na korki.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 06 sty 2012, 18:01

KwZ pisze:
sprokett pisze:17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Owszem, bo odpada 15 min na korki.
Oby sygnalizacje poprawili na Marymonckiej do tego 2013/2014 roku, wtedy będzie prawie raj :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 sty 2012, 18:02

sprokett pisze:
bartoni722 pisze:Żebyś szybko dojechał do pracy
17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Obawiam sie, ze 510 bede szybciej:)
Offtop: zdarza ci się zbiorkomem jakoś w miarę szybko dojechać do pracy? Bo relacja nie jest chyba najszczęśliwsza :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 18:04

Os0 pisze:Oby sygnalizacje poprawili na Marymonckiej do tego 2013/2014 roku, wtedy będzie prawie raj :P
Nie jeżdżę tamtędy tramwajem, więc nie wiem, ale przecież jedyne skrzyżowanie tramów jest z Podleśną, więc tam powinien być szybki tramwaj i tak. Czy nie dlatego wybudowano go po zewnętrznej stronie Marymonckiej?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 18:04

bartoni722 pisze:Nie. Żebyś szybko dojechał do metra, a do pracy metrem.
bzdura! 11stka ma byc przedluzeniem metra!
Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 18:06

sprokett pisze:11stka ma byc przedluzeniem metra!
Znaczy się 5?
sprokett pisze: bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami
Masz na myśli JPII? Co ci po bezpośredniości, jak stoisz w korku?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 sty 2012, 18:07

sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 06 sty 2012, 18:08

Szeregowy_Równoległy pisze:Offtop: zdarza ci się zbiorkomem jakoś w miarę szybko dojechać do pracy? Bo relacja nie jest chyba najszczęśliwsza
Oczywiscie, ze nie, bo zmuszany jestem codziennie do 856 "atrakcyjnych i dogodnych" przesiadek (OT).

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 06 sty 2012, 18:08

fik pisze:
sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.
Wszystko po to, by móc zasilić prywatny autobus panów z ZTMu, czyli "nowe" 508...

Nadal uważam, że większym skandalem jest cięcie trasy linii 503.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 sty 2012, 18:11

Aleksander2560 pisze:prywatny autobus panów z ZTMu, czyli "nowe" 508...
:-s O co ci chodzi?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ