Żebyś szybko dojechał do pracy, nie spóźniał się i miał na McD dla swoich dzieci.sprokett pisze:i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!KwZ pisze:ecież cały czas ci tłumaczymy, że nie z powodu CH Arkadii.
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
sprokett pisze:i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
Dodam jeszcze, że oczywiście ma dowozić Marymoncką do M Marymont oraz miasta.KwZ pisze:Tramwaj, który ma dowozić do metra, a dalej tylko przy okazji. Na tym się zaoszczędzi w tym sensie, że wzkm 17 na Marymonckiej nie będą puste.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Offtop: zdarza ci się zbiorkomem jakoś w miarę szybko dojechać do pracy? Bo relacja nie jest chyba najszczęśliwszasprokett pisze:17stka mam gdzies szybko dojechac?bartoni722 pisze:Żebyś szybko dojechał do pracy
Obawiam sie, ze 510 bede szybciej:)
Nie jeżdżę tamtędy tramwajem, więc nie wiem, ale przecież jedyne skrzyżowanie tramów jest z Podleśną, więc tam powinien być szybki tramwaj i tak. Czy nie dlatego wybudowano go po zewnętrznej stronie Marymonckiej?Os0 pisze:Oby sygnalizacje poprawili na Marymonckiej do tego 2013/2014 roku, wtedy będzie prawie raj
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
bzdura! 11stka ma byc przedluzeniem metra!bartoni722 pisze:Nie. Żebyś szybko dojechał do metra, a do pracy metrem.
Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Wszystko po to, by móc zasilić prywatny autobus panów z ZTMu, czyli "nowe" 508...fik pisze:Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
Nadal uważam, że większym skandalem jest cięcie trasy linii 503.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa