Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No cóż. Taksówka zawsze jest szybsza...
ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście; jeśli gdzieś i tak jeździ metro, a pasażerowie i tak do niego wsiądą (jak jest z większością pasażerów z T'mina) = pojemność metra jest na nich przewidziana, to logiczne jest, że praca autobusów powinna być jak najmniejsza. I generalnie o to mi chodziło z tym 511 - że linie do Młocin są krótsze od linii na Marymont i każdy kurs mniej na Marymont to dwa kursy więcej na Młociny. I tyle.
ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście; jeśli gdzieś i tak jeździ metro, a pasażerowie i tak do niego wsiądą (jak jest z większością pasażerów z T'mina) = pojemność metra jest na nich przewidziana, to logiczne jest, że praca autobusów powinna być jak najmniejsza. I generalnie o to mi chodziło z tym 511 - że linie do Młocin są krótsze od linii na Marymont i każdy kurs mniej na Marymont to dwa kursy więcej na Młociny. I tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To mi wyglada na ogromne asekuranctwo ze strony ZTM. Byc moze decydenci podzielaja moje obawy odnosnie przepustowosci Polnocnego? A tak - niech kazdy jezdzi jak chce na swoja odpowiedzialnosc (a ZTM umywa raczki). Zapewne za jakis czas, gdy sytuacja sie wykrystalizuje, wowczas zechca wprowadzic jakis uklad docelowy - innego uzasadnienia tego zamieszania nie widze.
A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
-
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To nie żart. Do tego jest powołany. To, czy sobie z tym radzi, to kwestia odrębna, do dyskusji w innym miejscu. Tym niemniej, jest to aspekt który trzeba brać pod uwagę, jeśli chce się poważnie dyskutować.bosman30 pisze:Glonojad pisze:ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście
Dobry ŻART
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A ktoś jeszcze walczy o pośpiechy czy wszyscy już położyli ....sprokett pisze:To mi wyglada na ogromne asekuranctwo ze strony ZTM. Byc moze decydenci podzielaja moje obawy odnosnie przepustowosci Polnocnego? A tak - niech kazdy jezdzi jak chce na swoja odpowiedzialnosc (a ZTM umywa raczki). Zapewne za jakis czas, gdy sytuacja sie wykrystalizuje, wowczas zechca wprowadzic jakis uklad docelowy - innego uzasadnienia tego zamieszania nie widze.
A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.sprokett pisze:A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
A co do uzwyklania linii, to 511 ulegnie "uprzyspieszeniu", gdyż straci 2 przystanki
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Stawiam, że tak, dla pasażerów 7xx z Płochocińskiej.perot pisze:Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.
Po co Obrazkowa - Ratusz Bemowo nie wystarczy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
E-8 na Kaskadzie? W którą stronę? Rano w stronę metra zbędne, a z powrotem na Nowodwory się nie zatrzymuje nigdzie, więc? Po południu?
511 pewnie będzie miał przystanek Świderska. Chociaż 404 go nie będzie miał.
A co do 510, to ktoś napisał w tym wątku, że dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116, więc jak ZTM wywali Słowackiego w stronę Grota i wstawi Włościańską, to średnio się tym przesiadającym się tak ludziom będzie chciało jechać tym 510 (spacer ponad 200 m, światła, 2 x schody). Tym samym ZTM będzie chciał stwierdzić ilu tak naprawdę mieszkańców Białołęki jeździ tym 510. Chyba, że przesiadający się w 116 będą uparci i będą jechać 510 do Kaskady, a potem schodami do 116 (i będzie to szybciej niż ten spacer)
. Poza tym mieszkańcy Rudy/Potoku jeżdżący 510 nie zrezygnują z 510 z powodu tej roszady przystanków.
511 pewnie będzie miał przystanek Świderska. Chociaż 404 go nie będzie miał.
Bemołęka?KwZ pisze:Stawiam, że tak, dla pasażerów 7xx z Płochocińskiej.perot pisze:Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.
Po co Obrazkowa - Ratusz Bemowo nie wystarczy?
A co do 510, to ktoś napisał w tym wątku, że dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116, więc jak ZTM wywali Słowackiego w stronę Grota i wstawi Włościańską, to średnio się tym przesiadającym się tak ludziom będzie chciało jechać tym 510 (spacer ponad 200 m, światła, 2 x schody). Tym samym ZTM będzie chciał stwierdzić ilu tak naprawdę mieszkańców Białołęki jeździ tym 510. Chyba, że przesiadający się w 116 będą uparci i będą jechać 510 do Kaskady, a potem schodami do 116 (i będzie to szybciej niż ten spacer)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Ja osobiście jestem przeciwny temu oberkowi 510 przy metrze. Boję się tylko, że zrobi się sytuacja jak ze 114. Co z tego, że i czasem jeździ co 5 minut, jak na Marymonckiej nie da się do niego wsiąść. Pewnie z 510 będzie podobnie. Z Arkadii przyjedzie solówka tak zapchana, że nikt z niej nie skorzysta. Ale tabliczka na słupku wisieć będzie. W pozostałych godzinach pewnie w rozkłady się to jakoś wpasuje. Może dla tych pozostałych godzin warta gra świeczki. To tylko moje luźne rozważania.
Nie wiem kto to napisał, ale ilekroć jadę 510 i wysiadam przy Metrze Marymont, robią to ze mną max 2-4 osoby. Zwykle kierują się do przejścia podziemnego.tarantula01 pisze:A co do 510, to ktoś napisał w tym wątku, że dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116
noidea