Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

biedronp
Posty: 102
Rejestracja: 23 lut 2008, 0:37

Post autor: biedronp » 14 sty 2012, 17:02

.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sty 2012, 17:50

No cóż. Taksówka zawsze jest szybsza...

ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście; jeśli gdzieś i tak jeździ metro, a pasażerowie i tak do niego wsiądą (jak jest z większością pasażerów z T'mina) = pojemność metra jest na nich przewidziana, to logiczne jest, że praca autobusów powinna być jak najmniejsza. I generalnie o to mi chodziło z tym 511 - że linie do Młocin są krótsze od linii na Marymont i każdy kurs mniej na Marymont to dwa kursy więcej na Młociny. I tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

bosman30
Posty: 400
Rejestracja: 15 mar 2010, 15:51
Kontakt:

Post autor: bosman30 » 14 sty 2012, 18:00

Glonojad pisze:ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście

:term:


Dobry ŻART
Operator Żurawia Wieżowego :-D

Awatar użytkownika
sprokett
Posty: 330
Rejestracja: 25 sty 2011, 14:05

Post autor: sprokett » 14 sty 2012, 19:13

To mi wyglada na ogromne asekuranctwo ze strony ZTM. Byc moze decydenci podzielaja moje obawy odnosnie przepustowosci Polnocnego? A tak - niech kazdy jezdzi jak chce na swoja odpowiedzialnosc (a ZTM umywa raczki). Zapewne za jakis czas, gdy sytuacja sie wykrystalizuje, wowczas zechca wprowadzic jakis uklad docelowy - innego uzasadnienia tego zamieszania nie widze.

A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 sty 2012, 19:31

sprokett pisze:A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
I dobrze.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sty 2012, 19:53

bosman30 pisze:
Glonojad pisze:ZTM, to nie jest "Zadowalanie Tarchomińskich Mieszkańców", powołany jest do optymalizacji transportu w całym mieście

:term:
Dobry ŻART
To nie żart. Do tego jest powołany. To, czy sobie z tym radzi, to kwestia odrębna, do dyskusji w innym miejscu. Tym niemniej, jest to aspekt który trzeba brać pod uwagę, jeśli chce się poważnie dyskutować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 14 sty 2012, 20:49

sprokett pisze:To mi wyglada na ogromne asekuranctwo ze strony ZTM. Byc moze decydenci podzielaja moje obawy odnosnie przepustowosci Polnocnego? A tak - niech kazdy jezdzi jak chce na swoja odpowiedzialnosc (a ZTM umywa raczki). Zapewne za jakis czas, gdy sytuacja sie wykrystalizuje, wowczas zechca wprowadzic jakis uklad docelowy - innego uzasadnienia tego zamieszania nie widze.

A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
A ktoś jeszcze walczy o pośpiechy czy wszyscy już położyli ....

perot
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2012, 22:22

Post autor: perot » 14 sty 2012, 21:36

sprokett pisze:A tak przy okazji zwracam uwage na dalsze, stopniowe uzwyklanie linii:
E-2 + Dolna
515 na 143
503 + Ordynacka + Obrazkowa
510 + Kaskada + Obrazkowa
509,516 + Obrazkowa
E-8 + Kaskada (?)
Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.

A co do uzwyklania linii, to 511 ulegnie "uprzyspieszeniu", gdyż straci 2 przystanki ;-)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 sty 2012, 22:19

perot pisze:Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.
Stawiam, że tak, dla pasażerów 7xx z Płochocińskiej.

Po co Obrazkowa - Ratusz Bemowo nie wystarczy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 14 sty 2012, 22:36

E-8 na Kaskadzie? W którą stronę? Rano w stronę metra zbędne, a z powrotem na Nowodwory się nie zatrzymuje nigdzie, więc? Po południu?
511 pewnie będzie miał przystanek Świderska. Chociaż 404 go nie będzie miał.
KwZ pisze:
perot pisze:Pytanie czy w związku z wprowadzeniem przystanku Obrazkowa jak przystanku przesiadkowego dla przyspieszonych, na Konwaliowej dalej będą się zatrzymywać takie linie jak 503 czy 509.
Stawiam, że tak, dla pasażerów 7xx z Płochocińskiej.

Po co Obrazkowa - Ratusz Bemowo nie wystarczy?
Bemołęka?

A co do 510, to ktoś napisał w tym wątku, że dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116, więc jak ZTM wywali Słowackiego w stronę Grota i wstawi Włościańską, to średnio się tym przesiadającym się tak ludziom będzie chciało jechać tym 510 (spacer ponad 200 m, światła, 2 x schody). Tym samym ZTM będzie chciał stwierdzić ilu tak naprawdę mieszkańców Białołęki jeździ tym 510. Chyba, że przesiadający się w 116 będą uparci i będą jechać 510 do Kaskady, a potem schodami do 116 (i będzie to szybciej niż ten spacer) :D . Poza tym mieszkańcy Rudy/Potoku jeżdżący 510 nie zrezygnują z 510 z powodu tej roszady przystanków.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 sty 2012, 23:43

Ja osobiście jestem przeciwny temu oberkowi 510 przy metrze. Boję się tylko, że zrobi się sytuacja jak ze 114. Co z tego, że i czasem jeździ co 5 minut, jak na Marymonckiej nie da się do niego wsiąść. Pewnie z 510 będzie podobnie. Z Arkadii przyjedzie solówka tak zapchana, że nikt z niej nie skorzysta. Ale tabliczka na słupku wisieć będzie. W pozostałych godzinach pewnie w rozkłady się to jakoś wpasuje. Może dla tych pozostałych godzin warta gra świeczki. To tylko moje luźne rozważania.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 15 sty 2012, 0:12

tarantula01 pisze:A co do 510, to ktoś napisał w tym wątku, że dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116
Nie wiem kto to napisał, ale ilekroć jadę 510 i wysiadam przy Metrze Marymont, robią to ze mną max 2-4 osoby. Zwykle kierują się do przejścia podziemnego.
noidea

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 sty 2012, 0:41

tarantula01 pisze:Bemołęka?
Oczywiście miałem na myśli Białołękę. #-o
tarantula01 pisze:dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116,
Przecież mają 17...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 sty 2012, 0:46

KwZ pisze:
tarantula01 pisze:dużo pasażerów z pod Arkadii wsiada do tego 510, aby na Słowackiego przesiąść się jednoperonowo w 116,
Przecież mają 17...
Słowo-klucz "jednoperonowo" :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 sty 2012, 0:50

No ja wiem, że trzeba będzie przejść te 70 m w poziomie. Co za udręka! Zwłaszcza, że 17 kursuje jednak częściej, niż 510.
(A w drugą stronę ktoś będzie czekał na 510?)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ