Jasne:MisiekK pisze:Gdyby skasować buspas z Modlińskiej, a założyć obustronnie na TMP od Myśliborskiej do Młocin...MeWa pisze:Naprawdę jestem ciekaw, czy ludzie pozostaną przy dojeździe na Marymont, skoro na Młocinach będą mieli szanse na miejsce siedzące w pociągu metra.
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... -kanal.pdf
i odpowiedź:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... l_ztm1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... l_ztm2.jpg
Analiza wlotów na skrzyżowaniu Modlińska/Kowalczyka mnie rozwala - jakie 2 pasy, skoro jest jeden. A nawet jak liczyć relację wschód - południe jako ten drugi pas, to 10 samochodów na cykl to jest maksymalna liczba samochodów, które stamtąd jadą i wobec przepustowości pasa Modlińskiej (teoretycznie 1800 poj/h, a praktycznie: patrz analizy ZDM: > 2200 poj/h, czyli 60-70 poj/cykl) to jest nic.
Nie ciągnę tematu dalej, bo zimą i tak nic się nie robi z oznakowaniem, a wiosną będzie most Północny - szkoda prądu i klawiatury.
A Myśliborska:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... usowy-.pdf
zwrócimy się z propozycją:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm1.jpg
ale:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... y_ztm2.jpg
nic z tego nie wyszło.
Po otwarciu TMP nie sądzę, aby pas autobusowy na Myśliborskiej był potrzebny - jednak przepustowość skrzyżowania Myśliborska/TMP dla relacji "na most" jest większa niż przepustowość skrzyżowania Myśliborska/Porajów.
Na TMP (odcinek: Marymoncka - Kasprowicza) bus-pas może być niezbędny.