Tylko że w jednym tłok na Broniewskiego, a w drugim pustawo na Marymonckiej. Tego pierwszego przydałoby się więc ciut podbić, tylko że niech na tym skorzysta Służewiec, a nie Kielecka.Miki996 pisze:A wydłużenie 33, a skrócenie 17 nie miało dla mnie sensu, bo przecież obydwa zaczynają na Młocinach.
SĹuĹźewiec i jego problemy
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja też mam obawy przed tym pomysłem. 17-ka też potrafi być zatłoczona na Marymonckiej - ok, może nie przy tej częstotliwości, ale wystarczy jakieś drobne zatrzymanie na JPII i już jest ciężko na Marymonckiej - część UKSW, Szpital Bielański, AWF itp. Tak więc doradzałbym rozwagę z tymi pomysłami, żeby nagle 17-ki za bardzo nie pociąć, bo okaże się "be".
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36682
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie mówimy o cięciu, a już na pewno nie z Tarchomina...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
To może zabrać tą 6-kę i dać jedną częstą 17-kę. A to 47 to miałoby jeździć cały tydzień? Bo 17-ka co 15/20 min. w DS to trochę za mało jednak. I dla Marymonckiej i dla JPII.osa pisze:Gdyby było ciężko z wolnymi brygadami: 17 (Metro Młociny - Rakowiecka) co 10 min w koordynacji z 47 (AWF - Rakowiecka) co 10 min. Końcówka Marymonckiej ma teraz przecież 6-kę.
Jeszcze niedawno ideą miały być częste magistralne linie. Już zaczynają się kombinację - podzielić, skrócić, z koordynacją zwykle tylko na papierze. 17 i 33 ciągle jadące w parze najlepszym tego przykładem. A czy 33 na Broniewskiego musi być co 3-4 minuty? Mało tam innych linii: 22, 28 i 35?
Widać z tego, że byłoby potrzebne rozdzielenie pojęcia linii silnej w dni powszednie i świąteczne.
A swoją drogą, tak to się właśnie kończy, jak powstają muchowozy zaliczające wszystkie możliwe dziury po drodze jak obecna 6-ka. Naprawdę ciężko wytłumaczyć takie marnowanie tramwajów na końcówce Marymonckiej (17-ka co 5 min + 6-ka), gdy w stronę Służewca ludzie nie mieszczą się w wagonach.
A swoją drogą, tak to się właśnie kończy, jak powstają muchowozy zaliczające wszystkie możliwe dziury po drodze jak obecna 6-ka. Naprawdę ciężko wytłumaczyć takie marnowanie tramwajów na końcówce Marymonckiej (17-ka co 5 min + 6-ka), gdy w stronę Służewca ludzie nie mieszczą się w wagonach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bynajmniej. Potrzeba silniejszych linii silnych (by było z czego ciąć w DS) i mniej słabych, np. jeżdżących tylko w DP. Przydałoby się także dalsze rozdzielenie sobót i świąt.osa pisze:Widać z tego, że byłoby potrzebne rozdzielenie pojęcia linii silnej w dni powszednie i świąteczne.
[ Dodano: |10 Kwi 2012|, 2012 17:05 ]
To nie XIX wiek, by latać z kijem. Zwłaszcza, że zanim się ktoś wygramoli, przestawi, wgramoli, wjedzie, to blokuje kierunek główny. Potem następny kurs się wygramala (a czasem wcześniej cofa ), przestawia, wgramala a czas leci.Paweł D. pisze:I przy okazji powstaje pytanie, po co wyremontowano pętlę przy Twardowskiej? Potrzebna automatyczna zwrotnica jak nic tam nie skręca? W przypadku kursów awaryjnych zawsze można wyjść z kijem. A i tak znacznie większy tłum wysypuje się przy Dewajtis niż przy AWF-ie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zgoda, ale mówimy o sytuacji, kiedy nie ma potrzeby latania z kijem bo wszystko jedzie prosto. Naprawdę nie ma lepszych inwestycji niż zakładanie zwrotnic na nieużywanych skrętach? Aczkolwiek całkiem możliwa jest opcja, że za jakiś czas okaże się, że 6-ka krążąca po Młocinach nie jest nikomu potrzebna i kraniec Twardowska ożyjeGlonojad pisze:To nie XIX wiek, by latać z kijem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To są znikome w skali firmy koszty, a - jak sam wiesz - w każdej chwili może się linia objawić. Albo objazd. Albo cokolwiek.
Poza tym, zdalne sterowanie to także wyświetlacz z kierunkiem.
Poza tym, zdalne sterowanie to także wyświetlacz z kierunkiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Są, bo w praktyce się właśnie zajeżdżają, więc w teorii muszą odjeżdżać z pętli w odstępach 2 minutowych.Os0 pisze:Dwie linie co 10 minut na jednym torze raczej nie są czymś bardzo uciążliwym, byle drugi kraniec miały tylko dla siebie, nieprawdaż?
[ Dodano: Pią 20 Kwi, 2012 ]
Ale 17 jedzie przez "odludzia" w porównaniu z 33.Miki996 pisze:Nawet nie wiedziałem o planie wydłużenia 17 na Tarchomin. A wydłużenie 33, a skrócenie 17 nie miało dla mnie sensu, bo przecież obydwa zaczynają na Młocinach.
[ Dodano: Pią 20 Kwi, 2012 ]
I jak się coś stanie z kolejnością, to będą tak jechać aż do AWF z powrotem?osa pisze:Gdyby było ciężko z wolnymi brygadami: 17 (Metro Młociny - Rakowiecka) co 10 min w koordynacji z 47 (AWF - Rakowiecka) co 10 min. Końcówka Marymonckiej ma teraz przecież 6-kę.
ŁK
Dziś ZTM "poprawił" komunikację na Służewcu. Na przystanku Konstruktorska (w kierunku centrum, platforma znajduje się za skrzyżowaniem) pojawił się słupek "czoło wagonu" - słupek ten jest umieszczony w 3/4 długości platformy przystankowej, dzięki czemu zgodnie z wymogami ZTMu przystanek może teraz obsłużyć naraz tylko 3 wagony. W ten sposób dotychczasowy przystanek podwójny stał się pojedynczym (*). Przepustowość oczywiście spadła.
Gratulacje dla "poprawiacza" który to wymyślił i dla tego który to zaakceptował
(*) tak, wiem że formalnie większość przystanków tramwajowych jest pojedyncza, tylko ZTM nie egzekwuje bo ma świadomość że wszystkie rozkłady (i bajania by mieszkańcy przesiedli się z samochodów do komunikacji publicznej) należałoby wyrzucić do kosza. Z drugiej strony - nikt w ZTM nie ma jaj by usankcjonować faktyczną "podwójność" większości przystanków.
Gratulacje dla "poprawiacza" który to wymyślił i dla tego który to zaakceptował
(*) tak, wiem że formalnie większość przystanków tramwajowych jest pojedyncza, tylko ZTM nie egzekwuje bo ma świadomość że wszystkie rozkłady (i bajania by mieszkańcy przesiedli się z samochodów do komunikacji publicznej) należałoby wyrzucić do kosza. Z drugiej strony - nikt w ZTM nie ma jaj by usankcjonować faktyczną "podwójność" większości przystanków.