Wydział infrastruktury dla Dzielny Ursus m.st. Warszawy informuje, że pętla została zaprojektowana optymalnie na 2, a maksymalnie na 3 linie autobusowe. Obecnie w rejonie planowanej budowy pętli kursują dwie linie nr 129 i 178. Natomiast decyzję odnośnie skierowania trzeciej linii autobusowej do nowej pętli podejmie Zarząd Transportu Miejskiego po konsultacjach z Urzedem Dzielncy Ursus.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Pozowlę sobie przypomnieć tekst listu jaki dostałem z UD Ursus:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Petroniusz
- Posty: 658
- Rejestracja: 14 gru 2005, 7:44
- Lokalizacja: Gocław
Dennis pisze:No a 416 oczywiście na Os. Ostrobramska
Moim zdaniem niepotrzebnie uparłeś się na bus z Gocławia na Witolin. Zwróć uwagę, że teraz masz 143 do "Promenady" i Ostrobramskiej, który na tym odcinku nie generuje jakiś niesamowitych potoków, a na bezpośrednie połączenie Gocławia z Geantem również nie ma zapotrzebowania (nie mówiąc o tym, że na OS.OSTROBRAMSKA z hipermarketu jeszcze trzeba dojść z siatami).Dennis pisze:120 na Gocław i dalej, na Os. Ostrobramska .
Jeśli mówiłeś o 123, to pełni on rolę takiego właśnie takiego lokalnego ścierwka i jeżeli jakakolwiek linia ma tam krążyć, to najprędzej właśnie ta. A już teraz jest mi niedobrze na myśl o 111 krążącym po Gocławiu, więc 117 proponuję zostawić tam gdzie jest. ("żeby skrócić choć trochę czas przejazdu z dalszego Gocławia do centrum" )Dennis pisze:Przy czym jednocześnie wycofałbym go [123 ?]z Meissnera (w zamian np. za 117), żeby skrócić choć trochę czas przejazdu z dalszego Gocławia do centrum .
Jak zwykle nie na temat . Wszystkie dyskusje w każdym temacie zwykle kończą się rozważaniami, co by tu wreszcie zmienić na Gocławiu, a tematy gocławsko-trasosiekierkowskie są doskonałym punktem wyjścia do zmian na całym mieście. Chyba za dużo tu osób z tego osiedla...Petroniusz pisze:A tak wogóle, to żeśmy trochę odjechali od tego Gocławia.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36867
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Coś w tym jest...bambi pisze:Wszystkie dyskusje w każdym temacie zwykle kończą się rozważaniami, co by tu wreszcie zmienić na Gocławiu, a tematy gocławsko-trasosiekierkowskie są doskonałym punktem wyjścia do zmian na całym mieście.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Przyjmuję do wiadomości Twoje argumenty. Muszę je przemyślećbambi pisze:Dennis pisze:No a 416 oczywiście na Os. OstrobramskaMoim zdaniem niepotrzebnie uparłeś się na bus z Gocławia na Witolin. Zwróć uwagę, że teraz masz 143 do "Promenady" i Ostrobramskiej, który na tym odcinku nie generuje jakiś niesamowitych potoków, a na bezpośrednie połączenie Gocławia z Geantem również nie ma zapotrzebowania (nie mówiąc o tym, że na OS.OSTROBRAMSKA z hipermarketu jeszcze trzeba dojść z siatami).Dennis pisze:120 na Gocław i dalej, na Os. Ostrobramska .
Mówiłem oczywiście o wycofaniu z Meissnera 111, w zamian za 117 (choćby po to, żeby zachować połaczenie z Francuską po przerzuceniu 147 na Saską).Jeśli mówiłeś o 123, to pełni on rolę takiego właśnie takiego lokalnego ścierwka i jeżeli jakakolwiek linia ma tam krążyć, to najprędzej właśnie ta. A już teraz jest mi niedobrze na myśl o 111 krążącym po Gocławiu, więc 117 proponuję zostawić tam gdzie jest. ("żeby skrócić choć trochę czas przejazdu z dalszego Gocławia do centrum" )
Pozdro
[ Dodano: 2006-08-11, 08:56 ]
A co powiecie na taki układ:
120 MAŃKI WOJDY - ... - Targowa - Zieleniecka - po trasie 147 - Meissnera - Fieldorfa - Bora - GOCŁAW
123 URSYNÓW PŁD. - po trasie 416 - Gocław - Grochów - LUBELSKA
135 SUWALSKA - ... - Szwedzka - ... - Zamieniecka - Łukowska - OS. OSTROBRAMSKA
147 WIŚNIOWA GÓRA - ... - Bora - Egipska - Saska - Waszyngtona - Zieleniecka - KIJOWSKA
178 przez Szwedzką
416 do piachu
[ Dodano: 2006-08-11, 10:49 ]
Dodam, że zrobiłem orientayjny bilnas brygadowy dla tej propozycji i okazało się, że w DP należałoby dołożyć tylko jedną szczytówkę. A przecież zarówno Bródno, jak i Ursynów oraz TS dostałyby linie kursujące sporo częściej. Także Mańki dostałyby drugą linię. O powstaniu wielu nowych, potrzebnych i ciekawych połączeń (przede wszystkim transpraskich) już nawet nie wspominam
Mam dokładnie takie samo wrażenie. Dodatkowo wiele osób jeszcze nie załapało co to za dziwny stwór i go przepuszcza, ale w przyszłym tygodniu pewnie się już zabierze.Rosa pisze:Za miesiąc Solarki na 507 mogą nie wystarczyć skoro pierwszego dnia kursowania przed 11 już na przystanku Bora-Komorowskiego 80 % miejsc siedzących było zajętych.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Aczkolwiek i tak linia jak na pierwszy dzień cieszyła się sporym powodzeniem.Colony pisze:Wiesz, to może byc tak, że to my go zapchaliśmy z rana.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Dokładnie. Wracałem z wycieczki właśnie 507 i zaobserwowałem (a raczej zaobserwowaliśmy, bo ze mną jechał Colony), że linia miała sporą frekwencję. Owszem nie było tłoku, ale też wolnych miejsc było może 3-4. Pamiętajmy, że to początek, a linia, moim zdaniem, będzie cieszyć się popularnością.R-11 Kleszczowa pisze:Aczkolwiek i tak linia jak na pierwszy dzień cieszyła się sporym powodzeniem.Colony pisze:Wiesz, to może byc tak, że to my go zapchaliśmy z rana.
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Trochę to wina kierowców, którzy stają mało inteligentnie.
A przecież można:
111 - od 2 do 3 na pętli. 2 na terminalu, 1 na podjeździe
117 - 1 góra 2, mieszczą się na terminalu, tym bardziej że tam jest jeszcze przystanek techniczny
151 - teraz już zawsze 1
303 - zawsze 1, zawsze na przystanku po drugiej stronie
507 - 1 lub 2, mieszczą się na terminalu
509 - 1 lub 2, mieszczą się na terminalu
E-5 - 1,2,3 - ale jest jeszcze miejsce na technicznym
A przecież można:
111 - od 2 do 3 na pętli. 2 na terminalu, 1 na podjeździe
117 - 1 góra 2, mieszczą się na terminalu, tym bardziej że tam jest jeszcze przystanek techniczny
151 - teraz już zawsze 1
303 - zawsze 1, zawsze na przystanku po drugiej stronie
507 - 1 lub 2, mieszczą się na terminalu
509 - 1 lub 2, mieszczą się na terminalu
E-5 - 1,2,3 - ale jest jeszcze miejsce na technicznym
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Jechałem dziś 507. Przedpołudniowy kurs z Gocławia. Z osiedla wyjechał już solidnie zapełniony. Z Saksiej Kępy jeszcze bardziej.
Aż strach pomhysleć co będzie, gdy ludzie przestawią się na tę linię. A przy okazji pokręcone 111 stanie się pewnie linią bardziej do przejazdów loklnych. Bo np na Uniwerek dużo szybciej z przesiadką.
Co do koordynacji to 507 w szczycie zdecydowanie widziałbym z E+5 (manipulując przy rozkładzie ekspresa). W niektórych godzinach jadą prawie o tych samych porach kilka kursów z rzędu. No i koniecznie wspólny przystanek przy Centralnym.
Poza szczytem chyba najlepiej koordznaowac ze 117.[/b]
Aż strach pomhysleć co będzie, gdy ludzie przestawią się na tę linię. A przy okazji pokręcone 111 stanie się pewnie linią bardziej do przejazdów loklnych. Bo np na Uniwerek dużo szybciej z przesiadką.
Co do koordynacji to 507 w szczycie zdecydowanie widziałbym z E+5 (manipulując przy rozkładzie ekspresa). W niektórych godzinach jadą prawie o tych samych porach kilka kursów z rzędu. No i koniecznie wspólny przystanek przy Centralnym.
Poza szczytem chyba najlepiej koordznaowac ze 117.[/b]