KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
Ale ja niczego nie chce zmieniać. To jest moja propozycja, dla tych co krzyczą, że jest za dużo lini. Doskonale wiem, że rano 181 jest napakowane studentami, dużo gorzej jest popuładniami. Według mojej propozycji 181 mogłoby jechac z Metra Marymont czyli zamiast na Potoku przesiadka byłaby na Kaskadzie. 157 jakoś by dało radę. Ludzie chętnie jadą tym z Mickiewicza na Stawki i na Smoczą. Poza tym Plac Wilsona byłby według mnie lepszy niż np. Konwiktorska.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W DP Konwiktorska, dojazd do niej, może zabić linię. Chyba, że dasz półgodzinne postoje na Konwiktorskiej.Dęboszczak pisze:Ja bym poszedł jeszcze dalej:
157 skrócić do relacji Ochota - Konwiktorska, podbicie do 10' w ds
Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.Dęboszczak pisze:181 połączyć z 303, od Wrzeciona do Wilsona jak 303 co 20/20/20
A między Stegnami a Ursynowem co? 185 = hospicjum i hematologia, tam jeździ sporo ludzi.Dęboszczak pisze:185 puścić na trasie Pl. Wilsona - Stegny co 7,5/10/10
A ja raczej bym wyrżnął 187 i zostawił podkręcone 517. I nie do Narutowicza, a do Pl. XXX. 517 jest faktycznie szybsze, jak omija np. Śmigłowca i RZS (to nie jest, kurna, węzeł, to jest parodia węzła). Bez korków nieznacznie szybsze, przy jakichkolwiek utrudnieniach znacznie szybsze.Dęboszczak pisze:187 Ursus - trasa 517 - Pl. Narutowicza 5/10/10
517 kasacja
148 między Sobieskiego a Wiatrakiem jest zbędne? Bo tutaj nic w zamian nie proponujesz.Dęboszczak pisze:148 na Ursynów Zach, 331 jako 1xx
I co ci to da? Odzyskasz brygady? Nie. Opóźnienia zmniejszysz? Nie, bo akurat ten odcinek opóźnień nie generuje. Uzyskasz tylko jakąś regularność na tym odcinku, co w praktyce jest nieodczuwalne, bo i tak czas oczekiwania na cokolwiek na tej trasie jest relatywnie krótki.Dęboszczak pisze:uruchomienie linii dowozowej na trasie Pl.Wilsona - Os. Potok- Gwiaździsta -postoje tylko na Gwiaździstejco 5/7,5/7,5
148Szeregowy_Równoległy pisze:A między Stegnami a Ursynowem co? 185 = hospicjum i hematologia, tam jeździ sporo ludzi.
148Szeregowy_Równoległy pisze:148 między Sobieskiego a Wiatrakiem jest zbędne? Bo tutaj nic w zamian nie proponujesz.

![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
ale porządek będzie.Szeregowy_Równoległy pisze:I co ci to da? Odzyskasz brygady? Nie. Opóźnienia zmniejszysz? Nie, bo akurat ten odcinek opóźnień nie generuje. Uzyskasz tylko jakąś regularność na tym odcinku, co w praktyce jest nieodczuwalne, bo i tak czas oczekiwania na cokolwiek na tej trasie jest relatywnie krótki.
przesiadka w 17.Szeregowy_Równoległy pisze:Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
Bardzo dużo ludzi tym 181 jeździ! Oj bardzo!
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czyli idea "rozpieprzyć coś, co funkcjonuje względnie dobrze, a wymaga najwyżej drobnych korekt, byleby był porządek"?195 pisze:ale porządek będzie.
Tak, bardzo. W obu szczytach. Rano jadą do szkoły, po południu ze szkoły wracają. Przesiadka w 181 przy Potoku jest znacznie wygodniejsza, niż jakiekolwiek kombinacje z 17 i czymśtam jeszcze. No i 181 jest szybsze na Marymonckiej.195 pisze:przesiadka w 17.Szeregowy_Równoległy pisze:Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
Bardzo dużo ludzi tym 181 jeździ! Oj bardzo!
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
W wizji Dęboszczaka 114 też pewnie ma rezerwę podaży miejsc, a w 114 można się przesiąść. I nieważne, że jakiekolwiek rezerwy w 114 kończą się na Młocinach.Paweł D. pisze:Tylko problem 181 polega na tym, że jedzie załadowane aż do Wóycickiego, czego 17-ką nie zastąpisz..
A to mi się bardzo podoba po wywaleniu 185 .Dęboszczak pisze:uruchomienie linii dowozowej na trasie Pl.Wilsona - Os. Potok- Gwiaździsta -postoje tylko na Gwiaździstej
co 5/7,5/7,5
Tylko Klaudyny czy Potocką , a może linia okrężna ?
I postoje tylko na Wilsona oczywiście , bez podjazdu na tę urokliwą pętlę na Gwiażdzistej .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
181 nadaje się co najwyżej na 381. W międzyszczycie jak i w DS jezdzi puste i dobrze wiem bo codziennie widze ta linie na Marymonckiej "jak to zapełniona" jeździ.Paweł D. pisze:Zapraszam ok. 9/10-tej rano to się przekonasz ile. I zauważ, że 17 nie jedzie tam, gdzie 181.
114 trzeba tylko wzmocnic i po krzyku
brak koordynacji linii czy tez stada autobusow na przystankach uwazasz za "wzglednie dobrze funkcjonujace" ?Szeregowy_Równoległy pisze:Czyli idea "rozpieprzyć coś, co funkcjonuje względnie dobrze, a wymaga najwyżej drobnych korekt, byleby był porządek"?
KM na Bielanach, ale 517 siedzi. Już było miliard miliardów razy, że 517 nie może jeździć tylko do Narutowicza.
157 owszem, powinno robić jak najbardziej lokalne relacje, choć teraz i tak się sytuacja na mieście poprawiła w stosunku do lat ubiegłych.
Ale dlaczego właściwie w tym mieście nic nie może skręcać (vide 187 z Trasy w dół), to nie wiem. 185 Pl.Wilsona - Trasa Ł. jest naprawdę potrzebne co 7.5?
No i jeszcze to wymaga znacznego zwiększenia 182, czy Witolin to wytrzyma.
157 owszem, powinno robić jak najbardziej lokalne relacje, choć teraz i tak się sytuacja na mieście poprawiła w stosunku do lat ubiegłych.
Ale dlaczego właściwie w tym mieście nic nie może skręcać (vide 187 z Trasy w dół), to nie wiem. 185 Pl.Wilsona - Trasa Ł. jest naprawdę potrzebne co 7.5?
No i jeszcze to wymaga znacznego zwiększenia 182, czy Witolin to wytrzyma.
ŁK
Jeśli szczyt zakończysz o 11-tej to jako tako się zgodzę. A co do DS... Na cmentarz to duchy jeżdżą? Bo zabranie połączenia Wólki z Marymoncką ze społeczną akceptacją się raczej nie spotka...195 pisze:181 nadaje się co najwyżej na 381. W międzyszczycie jak i w DS jezdzi puste i dobrze wiem bo codziennie widze ta linie na Marymonckiej "jak to zapełniona" jeździ.Paweł D. pisze:Zapraszam ok. 9/10-tej rano to się przekonasz ile. I zauważ, że 17 nie jedzie tam, gdzie 181.
PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.
no w tym okresie to owszem 181 na frekwencje narzekac nie moze no ale poza tym okresem jezdzi puste.Paweł D. pisze:PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.
Nie przekonasz mnie do faktu istnienia tej linii!
181 mozna zastapic 303+17+197/121+185/157 i moge powiedziec tak ze 181 pracuje odcinkowo dzieki temu nie powinno byc problemu z jej kasacja.
Przeczytaj dwa powyższe zdania. Nie zaprzeczasz przypadkiem sobie?195 pisze:no w tym okresie to owszem 181 na frekwencje narzekac nie moze no ale poza tym okresem jezdzi puste.Paweł D. pisze:PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.
Nie przekonasz mnie do faktu istnienia tej linii!
Rozpisz mi to proszę przesiadkowo. Może jak to przeczytasz, zrozumiesz idiotyzm tej propozycji.195 pisze:181 mozna zastapic 303+17+197/121+185/157 i moge powiedziec tak ze 181 pracuje odcinkowo dzieki temu nie powinno byc problemu z jej kasacja.