KM na Bielanach (II)

Moderator: Wiliam

Molo
Posty: 664
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 23 paź 2012, 22:01

Ale ja niczego nie chce zmieniać. To jest moja propozycja, dla tych co krzyczą, że jest za dużo lini. Doskonale wiem, że rano 181 jest napakowane studentami, dużo gorzej jest popuładniami. Według mojej propozycji 181 mogłoby jechac z Metra Marymont czyli zamiast na Potoku przesiadka byłaby na Kaskadzie. 157 jakoś by dało radę. Ludzie chętnie jadą tym z Mickiewicza na Stawki i na Smoczą. Poza tym Plac Wilsona byłby według mnie lepszy niż np. Konwiktorska.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 paź 2012, 22:02

Dęboszczak pisze:Ja bym poszedł jeszcze dalej:
157 skrócić do relacji Ochota - Konwiktorska, podbicie do 10' w ds
W DP Konwiktorska, dojazd do niej, może zabić linię. Chyba, że dasz półgodzinne postoje na Konwiktorskiej.
Dęboszczak pisze:181 połączyć z 303, od Wrzeciona do Wilsona jak 303 co 20/20/20
Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
Dęboszczak pisze:185 puścić na trasie Pl. Wilsona - Stegny co 7,5/10/10
A między Stegnami a Ursynowem co? 185 = hospicjum i hematologia, tam jeździ sporo ludzi.
Dęboszczak pisze:187 Ursus - trasa 517 - Pl. Narutowicza 5/10/10
517 kasacja
A ja raczej bym wyrżnął 187 i zostawił podkręcone 517. I nie do Narutowicza, a do Pl. XXX. 517 jest faktycznie szybsze, jak omija np. Śmigłowca i RZS (to nie jest, kurna, węzeł, to jest parodia węzła). Bez korków nieznacznie szybsze, przy jakichkolwiek utrudnieniach znacznie szybsze.
Dęboszczak pisze:148 na Ursynów Zach, 331 jako 1xx
148 między Sobieskiego a Wiatrakiem jest zbędne? Bo tutaj nic w zamian nie proponujesz.
Dęboszczak pisze:uruchomienie linii dowozowej na trasie Pl.Wilsona - Os. Potok- Gwiaździsta -postoje tylko na Gwiaździstejco 5/7,5/7,5
I co ci to da? Odzyskasz brygady? Nie. Opóźnienia zmniejszysz? Nie, bo akurat ten odcinek opóźnień nie generuje. Uzyskasz tylko jakąś regularność na tym odcinku, co w praktyce jest nieodczuwalne, bo i tak czas oczekiwania na cokolwiek na tej trasie jest relatywnie krótki.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

195
Posty: 528
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 23 paź 2012, 22:16

Szeregowy_Równoległy pisze:A między Stegnami a Ursynowem co? 185 = hospicjum i hematologia, tam jeździ sporo ludzi.
148
Szeregowy_Równoległy pisze:148 między Sobieskiego a Wiatrakiem jest zbędne? Bo tutaj nic w zamian nie proponujesz.
148 :arrow: Wiatraczna-Ursynów Zach. raczej ;]
Szeregowy_Równoległy pisze:I co ci to da? Odzyskasz brygady? Nie. Opóźnienia zmniejszysz? Nie, bo akurat ten odcinek opóźnień nie generuje. Uzyskasz tylko jakąś regularność na tym odcinku, co w praktyce jest nieodczuwalne, bo i tak czas oczekiwania na cokolwiek na tej trasie jest relatywnie krótki.
ale porządek będzie.
Szeregowy_Równoległy pisze:Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
przesiadka w 17.
Bardzo dużo ludzi tym 181 jeździ! Oj bardzo! ](*,)

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 paź 2012, 22:20

195 pisze:Bardzo dużo ludzi tym 181 jeździ! Oj bardzo! ](*,)
Zapraszam ok. 9/10-tej rano to się przekonasz ile. I zauważ, że 17 nie jedzie tam, gdzie 181.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 23 paź 2012, 22:24

Z Marymontu wystarczy para 121, 197, które nie gryzą się z tramwajami jak 181
a 17 ma rezerwę podaży miejsc

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 paź 2012, 22:26

195 pisze:ale porządek będzie.
Czyli idea "rozpieprzyć coś, co funkcjonuje względnie dobrze, a wymaga najwyżej drobnych korekt, byleby był porządek"?
195 pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Omijasz szpital i Dewajtis, czyli... do dupy ten twój pomysł.
przesiadka w 17.
Bardzo dużo ludzi tym 181 jeździ! Oj bardzo! ](*,)
Tak, bardzo. W obu szczytach. Rano jadą do szkoły, po południu ze szkoły wracają. Przesiadka w 181 przy Potoku jest znacznie wygodniejsza, niż jakiekolwiek kombinacje z 17 i czymśtam jeszcze. No i 181 jest szybsze na Marymonckiej.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 paź 2012, 22:26

Tylko problem 181 polega na tym, że jedzie załadowane aż do Wóycickiego, czego 17-ką nie zastąpisz..

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 paź 2012, 22:27

Paweł D. pisze:Tylko problem 181 polega na tym, że jedzie załadowane aż do Wóycickiego, czego 17-ką nie zastąpisz..
W wizji Dęboszczaka 114 też pewnie ma rezerwę podaży miejsc, a w 114 można się przesiąść. I nieważne, że jakiekolwiek rezerwy w 114 kończą się na Młocinach.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1643
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 23 paź 2012, 22:29

Dęboszczak pisze:uruchomienie linii dowozowej na trasie Pl.Wilsona - Os. Potok- Gwiaździsta -postoje tylko na Gwiaździstej
co 5/7,5/7,5
A to mi się bardzo podoba po wywaleniu 185 .
Tylko Klaudyny czy Potocką , a może linia okrężna ?
I postoje tylko na Wilsona oczywiście , bez podjazdu na tę urokliwą pętlę na Gwiażdzistej .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

195
Posty: 528
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 23 paź 2012, 22:45

Paweł D. pisze:Zapraszam ok. 9/10-tej rano to się przekonasz ile. I zauważ, że 17 nie jedzie tam, gdzie 181.
181 nadaje się co najwyżej na 381. W międzyszczycie jak i w DS jezdzi puste i dobrze wiem bo codziennie widze ta linie na Marymonckiej "jak to zapełniona" jeździ.
114 trzeba tylko wzmocnic i po krzyku
Szeregowy_Równoległy pisze:Czyli idea "rozpieprzyć coś, co funkcjonuje względnie dobrze, a wymaga najwyżej drobnych korekt, byleby był porządek"?
brak koordynacji linii czy tez stada autobusow na przystankach uwazasz za "wzglednie dobrze funkcjonujace" ?

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 paź 2012, 22:47

KM na Bielanach, ale 517 siedzi. Już było miliard miliardów razy, że 517 nie może jeździć tylko do Narutowicza.

157 owszem, powinno robić jak najbardziej lokalne relacje, choć teraz i tak się sytuacja na mieście poprawiła w stosunku do lat ubiegłych.

Ale dlaczego właściwie w tym mieście nic nie może skręcać (vide 187 z Trasy w dół), to nie wiem. 185 Pl.Wilsona - Trasa Ł. jest naprawdę potrzebne co 7.5?

No i jeszcze to wymaga znacznego zwiększenia 182, czy Witolin to wytrzyma.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 paź 2012, 22:56

195 pisze:
Paweł D. pisze:Zapraszam ok. 9/10-tej rano to się przekonasz ile. I zauważ, że 17 nie jedzie tam, gdzie 181.
181 nadaje się co najwyżej na 381. W międzyszczycie jak i w DS jezdzi puste i dobrze wiem bo codziennie widze ta linie na Marymonckiej "jak to zapełniona" jeździ.
Jeśli szczyt zakończysz o 11-tej to jako tako się zgodzę. A co do DS... Na cmentarz to duchy jeżdżą? Bo zabranie połączenia Wólki z Marymoncką ze społeczną akceptacją się raczej nie spotka...
PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 paź 2012, 22:57

To by było jak zawsze: na razie super, do 11, może nawet 12. Potem zawieszka na wakacje i od 5:30 do 8:30.
ŁK

195
Posty: 528
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 23 paź 2012, 23:13

Paweł D. pisze:PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.
no w tym okresie to owszem 181 na frekwencje narzekac nie moze no ale poza tym okresem jezdzi puste.
Nie przekonasz mnie do faktu istnienia tej linii!
181 mozna zastapic 303+17+197/121+185/157 i moge powiedziec tak ze 181 pracuje odcinkowo dzieki temu nie powinno byc problemu z jej kasacja.

Paweł D.
Posty: 5714
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 paź 2012, 23:22

195 pisze:
Paweł D. pisze:PS. Czy to codziennie to także dziś? Bo ja o 11-tej widziałem 181 załadowane pod sufit. fakt, że jadący na cmentarz trochę temu pomogli.
no w tym okresie to owszem 181 na frekwencje narzekac nie moze no ale poza tym okresem jezdzi puste.
Nie przekonasz mnie do faktu istnienia tej linii!
Przeczytaj dwa powyższe zdania. Nie zaprzeczasz przypadkiem sobie?
195 pisze:181 mozna zastapic 303+17+197/121+185/157 i moge powiedziec tak ze 181 pracuje odcinkowo dzieki temu nie powinno byc problemu z jej kasacja.
Rozpisz mi to proszę przesiadkowo. Może jak to przeczytasz, zrozumiesz idiotyzm tej propozycji.

ODPOWIEDZ