Myślę, że większość linii z list 3 i 4 nie jest zagrożona, tym bardziej, że na niektórych z nich były w ostatnich latach lub są obecnie prowadzone rewitalizacje. Moim zdaniem te wykazy zostały stworzone i upublicznione po to, żeby uzasadnić rosnące opłaty za dostęp do infrastruktury oraz wywrzeć presję na samorządach, żeby dali kasę na utrzymanie i remonty. Takie akcje były już wcześniej, tylko że dotyczyły pojedynczych odcinków i kończyły się utrzymaniem ruchu (np. Siedlce - Sokołów) albo przejęciem przez samorządy (np. Lipusz - Bytów).
[ Dodano: |15 Lut 2013|, 2013 21:40 ]
MeWa pisze:Poza tym zazwyczaj po "czasowym wyłączeniu ruchu" torowisko nie nadaje się do użytkowania.
Zależy, w zeszłym roku była impreza podczas której "zaliczano" m. in. linię Łapy - Ostrołęka, gdzie do Śniadowa nic nie jeździło od wielu lat, a przejazd się udał chyba bez większych problemów organizacyjnych i technicznych.