O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imieliniewojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
Sąd nad 175
Moderator: Wiliam
Ja bym brał 148npod uwagę, ponieważ źwirki potrafią mocno się korkować.Adam G. pisze:O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imieliniewojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7770
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A gdyby zamienić trasami 157 i 175?
- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko, oczywiście wtedy jakimś krótszym taborem niż 18m.
- 228 likwidacja.
Pytanie, czy 128 wystarczy do zapewnienia podaży w relacji Uniwersytet - Banacha-Szpital - może więc wtyczki na 128?
Mamy wydłużenie czasu przejazdu z lotniska do centrum => popyt wygaszony = po jakimś czasie skracamy 175 do Szczęśliwic => profit
- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko, oczywiście wtedy jakimś krótszym taborem niż 18m.
- 228 likwidacja.
Pytanie, czy 128 wystarczy do zapewnienia podaży w relacji Uniwersytet - Banacha-Szpital - może więc wtyczki na 128?
Mamy wydłużenie czasu przejazdu z lotniska do centrum => popyt wygaszony = po jakimś czasie skracamy 175 do Szczęśliwic => profit
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
To już było...jasiu pisze:- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
Ke?! Jakieś uzasadnienie dla takiego potworka?jasiu pisze:- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Szkoda, że ta motywacja jest kompletnie bezsensowna i od tylca strony.jasiu pisze:utrzymanie bezpośredniej linii na lotnisko przy jednoczesnym zmotywowaniu do korzystania z kolei;)
No i jakby nie patrzeć, medyk obrywa na takim rozwiązaniu.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
mnie się podoba pomysł Pawcia.
zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
połączyć w dwie linie 182, 188 i 523,
w relacji Al. USA - Żwirki wydłużyć 143.
pytanie czy przy okazji nie można zrobić wariantu
143 Wawelska - Żwirki i Wigury - 17 Stycznia - OKĘCIE
343 Wawelska - Żwirki i Wigury - 1 Sierpnia - INSTALATORÓW (wtedy na wydłużenie 143/343 będą brygady z 306).
pytanie co wtedy ze 141 i 154 - naturalnie je wypadałoby połączyć ale niezbyt rozsądnie to wychodzi. (Grójecka - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Racławicka ???). oczywiście wiem, nie ma przystanków za skrętem.
zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
połączyć w dwie linie 182, 188 i 523,
w relacji Al. USA - Żwirki wydłużyć 143.
pytanie czy przy okazji nie można zrobić wariantu
143 Wawelska - Żwirki i Wigury - 17 Stycznia - OKĘCIE
343 Wawelska - Żwirki i Wigury - 1 Sierpnia - INSTALATORÓW (wtedy na wydłużenie 143/343 będą brygady z 306).
pytanie co wtedy ze 141 i 154 - naturalnie je wypadałoby połączyć ale niezbyt rozsądnie to wychodzi. (Grójecka - 1 Sierpnia - Żwirki i Wigury - Racławicka ???). oczywiście wiem, nie ma przystanków za skrętem.
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Przecież to w relacji: PL. ZAWISZY - SASANKI pomysł na równi zły z likwidacją 175. Podaż by spadła przez to drastycznie. A przecież o ten odcinek jak rozumiem chodzi najbardziej w sprawie 175, a nie dojazd na samo lotnisko.patryk148 pisze:mnie się podoba pomysł Pawcia.
zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
.