O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imieliniewojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: Wiliam
Ja bym brał 148npod uwagę, ponieważ źwirki potrafią mocno się korkować.Adam G. pisze:O ile co do 188 się zgodzę - faktycznie mogłem nim jechać, pewnie wyszłoby mniej-więcej tak samo jak 175, o tyle serdecznie dziękuję za propozycję jazdy na Żoliborz z przesiadką na Imieliniewojtor pisze:Do metra jeździ też o tej porze 148.
To już było...jasiu pisze:- 157 przez Żwirki do Pruszkowskiej i dalej po trasie 228,
Ke?! Jakieś uzasadnienie dla takiego potworka?jasiu pisze:- 175 przez Grójecką, Białobrzeską, Pruszkowską do ŻiW i dalej na lotnisko
Szkoda, że ta motywacja jest kompletnie bezsensowna i od tylca strony.jasiu pisze:utrzymanie bezpośredniej linii na lotnisko przy jednoczesnym zmotywowaniu do korzystania z kolei;)
Przecież to w relacji: PL. ZAWISZY - SASANKI pomysł na równi zły z likwidacją 175. Podaż by spadła przez to drastycznie. A przecież o ten odcinek jak rozumiem chodzi najbardziej w sprawie 175, a nie dojazd na samo lotnisko.patryk148 pisze:mnie się podoba pomysł Pawcia.
zostawić 128 i 175 - obie rzadziej skoordynowane,
504 wywalić do Ursusa za 401,
.