(!) Budżet miasta 2013 - komunikacja miejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 23 maja 2013, 9:42

Poc Vocem pisze:Obecnie wszystkie sprawy związane z organizacją transportu mieszczą się w jednym budynku. Podział kompetencji między cztery różne instytucje wydłuży czas wprowadzania nagłych zmian kilkukrotnie. A to tylko jedna z wad, na więcej nie mam czasu.
A połączenie MZA i TW? 2 in 1. :-"

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2013, 9:52

Poc Vocem pisze: Obecnie wszystkie sprawy związane z organizacją transportu mieszczą się w jednym budynku. Podział kompetencji między cztery różne instytucje wydłuży czas wprowadzania nagłych zmian kilkukrotnie. A to tylko jedna z wad, na więcej nie mam czasu.
Ok, wyraziłem się nie dość jasno. Idiotyczne z punktu widzenia sensu (tak) czy z punktu widzenia polityków-PRowców (niekoniecznie)?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 maja 2013, 9:56

Ta propozycja jest chyba niestety także pokłosiem tego że ZTM się zrobił jakimś wielkim molochem który zaczął się bawić także w inwestycje drogowe czy metro.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 maja 2013, 9:57

Bastian pisze: Ale tu mowa o wcieleniu głównej działalności ZTM do BDiK, które zajmuje jakieś 20 pokojów na Solcu...
A jaki jest cel/sens dublowania Zarządów Biurami, vel odwrotnie?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 maja 2013, 9:59

Wiliam pisze:Ta propozycja jest chyba niestety także pokłosiem tego że ZTM się zrobił jakimś wielkim molochem który zaczął się bawić także w inwestycje drogowe czy metro.
A które powinno się z niego wydzielić. A potem ludzie się dziwią, że wielkość urzędu skoczyła dwukrotnie.

Dlaczego właściwie nie zajmuje się tym ZMID (lub ZDM)?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 maja 2013, 10:00

KwZ pisze:Zdążą? To on się przedawnia jakoś?
5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym opłata powinna zostać uiszczona.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5829
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 maja 2013, 10:04

Szeregowy_Równoległy, Z tą opłatą nie jest tak jak z mandatami, że idzie do US, który na pewno ją ściągnie?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 maja 2013, 10:08

Stary Pingwin pisze:Szeregowy_Równoległy, Z tą opłatą nie jest tak jak z mandatami, że idzie do US, który na pewno ją ściągnie?
Kilka już zdążyło mi się przedawnić. Fakt, że ostatnio ZDM pisze do mnie częściej, ale dalej niewiele z tego wynika. Zwrot podatku dostałem w całości, na wypłatę też nikt mi nie wsiadł.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 23 maja 2013, 10:08

KwZ pisze: Dlaczego właściwie nie zajmuje się tym ZMID (lub ZDM)?
Strzelam: może gdzieś tam jest zapisane, że pewne pieniądze mają pójść na transport, więc idą do ZTM-u. Rozszerzając działalność tej instytucji, można tę kasę częściowo „odzyskać”. Obym się mylił.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 23 maja 2013, 10:11

Połączenie ZTM z ZDM i BDiK zaowocowałoby na pewno szybszym przepływem informacji, i ograniczyłoby sytuacje typu:
ZTM chce uruchomić linię tramwajową skręcającą w lewo, ale ZDM nie pozwala na przeprogramowanie sygnalizacji.

ATSD czy ktoś potrafi wyjaśnić, jakie są kompetencje BDiK? Czy jest to ciało nadzorcze nad ZTM i ZDM?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 maja 2013, 10:14

MichalJ pisze:
Bastian pisze: Ale tu mowa o wcieleniu głównej działalności ZTM do BDiK, które zajmuje jakieś 20 pokojów na Solcu...
A jaki jest cel/sens dublowania Zarządów Biurami, vel odwrotnie?
BDiK robi co innego, ZTM robi co innego. Może i można by je połączyć, ale ani nie oznaczałoby to redukcji zatrudnienia, ani siedziby.

Przecież BDiK nadzoruje i ZTM i ZDM, dlaczego mowa o włączeniu tylko jednego z tych zarządów? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 maja 2013, 10:24

Piottr pisze:ATSD czy ktoś potrafi wyjaśnić, jakie są kompetencje BDiK? Czy jest to ciało nadzorcze nad ZTM i ZDM?
Rozszerzę - BIP potrafi wyjaśnić :P

-> struktura organizacyjna (.doc)
-> regulamin organizacyjny (.doc), w którym opisane są kompetencje poszczególnych wydziałów.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 maja 2013, 10:33

95% tych kompetencji w zakresie zbiorkomu widziałbym w ZTM. Albo odwrotnie, 100% kompetencji ZTM w tym Biurze.

Stary Pingwin
Posty: 5829
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 maja 2013, 10:35

Może dlatego proces decyzyjny jest czasami za długi, bo kompetencje poszczególnych zarządów wzajemnie się przenikają?
miłośnik 13N

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 23 maja 2013, 10:44

Tak, wiem że już wszystko przesądzone i zmiany podane wejdą 01.06 w życie, ale dzisiaj znowu obserwowałem 306 od Instalatorów do Os. Wyżyny. Frekwencja od 5 do 15 osób, wykorzystanie 5-10 osób na Odcinku 1 Sierpnia-Poleczki, niektórzy jechali z Urzędu Statystycznego do 17 Stycznia a niektórzy do Poleczki, w międzyczasie wymiany po 3-5 osób.
Potem od Ursynowa Zachodniego do Metra Imielin sporo osób z 15, dalej 3-5 osób do Belgradzkiej i spore wykorzystanie na Belgradzkiej do Os. Wyżyny, dalej pojechały tylko 3 osoby. No na odcinku 1 Sierpnia-Poleczki zastępstwo daje 504 a na Okęciu 154. Z Ursynowa Zachodniego do Metra to wszystko jedzie, dalej Belgradzka to ma 179. Jednak 306 chyba do przystanku Poleczki jako koniec trasy i zawrotka by się przydało.
Kurs 09:15-10:05 1 1058
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

ODPOWIEDZ