Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)
194: URSUS NIEDŹWIADEK - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Swierszcza - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (korelacja rozkładu z 716)
206: PKP GOŁĄBKI - Orłów Piastowskich (obecne warianty) - Warszawska - Orląt Lwowskich - URSUS NIEDŹWIADEK (wybrane kursy po trasie wydłużonej: Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - do WAGONOWNIA ODOLANY
716: OGIŃSKIEGO - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (po otwarciu Gierdziejewskiego: Traktorzystów - Szamoty - Gierdziejewskiego - Połczyńska - CM. WOLSKI
187: URSUS NIEDŹWIADEK - Warszawska - Lalki - Cierlicka - Boh. W-wy - Plac Tysiąclecia - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie (lub Chrobrego - Popularna) - Aleje Jerozolimskie - Marszałkowska - Trasa Łazienkowska - dalej bez zmian
191: REGULSKA - PKP URSUS- Malinowa - Spisaka - Kompanii Kordian - Dzieci Warszawy - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie - DW. CENTRALNY
517: likwidacja (pewnie i tak przesądzona)
401: bez zmian
178: likwidacja linii
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)
194: URSUS NIEDŹWIADEK - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Swierszcza - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (korelacja rozkładu z 716)
206: PKP GOŁĄBKI - Orłów Piastowskich (obecne warianty) - Warszawska - Orląt Lwowskich - URSUS NIEDŹWIADEK (wybrane kursy po trasie wydłużonej: Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - do WAGONOWNIA ODOLANY
716: OGIŃSKIEGO - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (po otwarciu Gierdziejewskiego: Traktorzystów - Szamoty - Gierdziejewskiego - Połczyńska - CM. WOLSKI
187: URSUS NIEDŹWIADEK - Warszawska - Lalki - Cierlicka - Boh. W-wy - Plac Tysiąclecia - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie (lub Chrobrego - Popularna) - Aleje Jerozolimskie - Marszałkowska - Trasa Łazienkowska - dalej bez zmian
191: REGULSKA - PKP URSUS- Malinowa - Spisaka - Kompanii Kordian - Dzieci Warszawy - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie - DW. CENTRALNY
517: likwidacja (pewnie i tak przesądzona)
401: bez zmian
178: likwidacja linii
Ja też się skłaniam do tego, że Nowolazurową powinna kursować linia lokalna a nie 187 - to był gruby błąd ZTM i urzędu dzielnicy od samego początku. Myślałem o 206, ale teraz skłaniam się ku 177. Pytanie do tubylców: czy mały autobus da radę przejechać ulicami Batalionu AK ”Włochy” i Solipsowską do skrzyżowania Ryżowa/Kleszczowa/Bolesława Chrobrego? W tej okolicy powstało ostatnio wiele osiedli, jest szkoła, a teren pozbawiony komunikacji.
Całościowy projekt - m.in. z kompromisową propozycją zachowania linii 517, choć na nieco innej trasie - przedstawię wkrótce w blogu.
Całościowy projekt - m.in. z kompromisową propozycją zachowania linii 517, choć na nieco innej trasie - przedstawię wkrótce w blogu.
No właśnie ja też już myśle i ułożyłem tzn. narysowałem jako taki schemat dla całej Dzielnicy ale wypada mi cały czas Nowolazurowa.pawcio pisze:Ja im dłużej myślę, tym większy mam problem z Nowolazurową. Całą resztę jakoś poukładać jestem w stanie, a tu nic sensownego wymyślić nie za bardzo jestem w stanie. Nowolazurowa praktycznie wymusza linię z Niedźwiadka do Śródmieścia/Ochoty z ominięciem Skoroszy. I nijak nie jestem w stanie tego ominąć.
Przecież nie poślę tam lini 191 kurującej co 10min. ani 401, które śmiga w godz. szczytu co 5 min a tym bardziej nowego 517 (po połączeniu ze 187) też kursującego wstępnie w godz. szczytu co 10 min.
[ Dodano: Śro 25 Wrz, 2013 12:58 ]
Dziękuje bardzo za propozycję. Oczywiścię wezmiemy je w Urzęddzie do analizy układu komunkacyjnegocristle pisze:Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
129: OKĘCIE - Al. Krakowska - Hynka - Łopuszańska - Kleszczowa - Ryżowa - Nowolazurowa - Chrościckiego - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM.WOLSKI (lub KOŁO)
194: URSUS NIEDŹWIADEK - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Swierszcza - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (korelacja rozkładu z 716)
206: PKP GOŁĄBKI - Orłów Piastowskich (obecne warianty) - Warszawska - Orląt Lwowskich - URSUS NIEDŹWIADEK (wybrane kursy po trasie wydłużonej: Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - do WAGONOWNIA ODOLANY
716: OGIŃSKIEGO - ... - Warszawska - Orląt Lwowskich - Keniga - Wojciechowskiego - Traktorzystów - Swierszcza - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (po otwarciu Gierdziejewskiego: Traktorzystów - Szamoty - Gierdziejewskiego - Połczyńska - CM. WOLSKI
187: URSUS NIEDŹWIADEK - Warszawska - Lalki - Cierlicka - Boh. W-wy - Plac Tysiąclecia - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie (lub Chrobrego - Popularna) - Aleje Jerozolimskie - Marszałkowska - Trasa Łazienkowska - dalej bez zmian
191: REGULSKA - PKP URSUS- Malinowa - Spisaka - Kompanii Kordian - Dzieci Warszawy - Ryżowa - Kleszczowa - Al. Jerozolimskie - DW. CENTRALNY
517: likwidacja (pewnie i tak przesądzona)
401: bez zmian
178: likwidacja linii
Odnośnie linii 716 to raczej nie wykonalne.
Jako Urzad spotkaliśmy sie z negatywną opinią Dzielnicy Włochy dotyczącą przeniesienia tej linii i wycofania z Włoch
Linia 206 całkiem ciekawy pomysł po skróceniu 194
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Grzegorz Busłowski
Nie mam pojęcia co jest złego w obecnej linii 194 ale informuję, iż ZP Władysława Hermana musi mieć połączenie z tramwajami na Połczyńskiej, zapraszam rano do obserwacji obecnego 716. Jeśli już to można puścic 194 po trasie dzisiejszego 187 z Niedźwiadka, choć grzebanie przy tej linii jest kompletnie bez sensu!cristle pisze:Proszę przeanalizować możliwy przebieg linii według następujących założeń:
194: URSUS NIEDŹWIADEK - Keniga - Warszawska - Traktorzystów - Swierszcza - Globusowa - Dźwigowa - Połczyńska - CM. WOLSKI (korelacja rozkładu z 716)
A co do Nowolazurowej można wymyślić coś takiego:
NIEDŹWIADEK - Wojciechowskiego - Traktorzystów - Nowolazurowa - Chrobrego - Popularna - Techników - Sympatyczna - Wałowicka (powrót Świerszcza) - Chrościckiego - NOWE WŁOCHY.
Zajrzyj - masz dokładne opisy według ulic:
http://autobusczerwony.blox.pl/2013/09/ ... rsusa.html
http://autobusczerwony.blox.pl/2013/09/ ... rsusa.html
Przepraszam, ale co? Myślałem, że po otwarciu PKP U. N. powinno się dążyć na Ursusie do układu opartego przede wszystkim na krótkich lokalnych liniach dowożących do kolei, a tutaj zostawiasz całkiem sporą liczbę długaśnych potworów wjeżdżających do samego centrum. Ja rozumiem, że można nie lubić kolei, ale sensowne linie, mogące stanowić dla niej alternatywę już istnieją – są to: 194 dla obszarów na północ od torów, i 191 dla obszarów na południe od nich. Obie z nich jadą do ważnych węzłów przesiadkowych, na których można się przesiąść na często kursujące tramwaje.osa pisze:Zajrzyj - masz dokładne opisy według ulic:
http://autobusczerwony.blox.pl/2013/09/ ... rsusa.html
A żeby nie było, że krytykuję niekonstruktywnie – swoją propozycję już kiedyś przedstawiałem, tylko wymaga ona lekkich poprawek i wzięcia pod uwagę otwarcia nowego odcinka ul. Gierdziejewskiego.
Pisałem po przeczytaniu bloga, ale ja jestem wzrokowiec i lubię mapki.osa pisze:Zajrzyj - masz dokładne opisy według ulic:
http://autobusczerwony.blox.pl/2013/09/ ... rsusa.html
Zostawianie 127 równolegle do pociągów to błąd pryncypialny.
Gdzie to 177 miałoby stać na PKP Włochy? Jeśli już wydłużyć do Nowych Włoch. Potworek straszny.
191, które teraz jest przynajmniej wolne od korków na Ochocie (no może Bitwy), miałoby dodatkowo przedzierać się przez Żwirki i Towarową. Czy dojazd do M2 jest tego wart, wątpię.
517 powinno zostać na Targówku do czasu otwarcia Targowej/M2. 166 to nie zastępstwo.
Pomysły za 187 na Mokotowie są bujne, nie powiem.
I nade wszystko, policz brygady.
Gdzie to 177 miałoby stać na PKP Włochy? Jeśli już wydłużyć do Nowych Włoch. Potworek straszny.
191, które teraz jest przynajmniej wolne od korków na Ochocie (no może Bitwy), miałoby dodatkowo przedzierać się przez Żwirki i Towarową. Czy dojazd do M2 jest tego wart, wątpię.
517 powinno zostać na Targówku do czasu otwarcia Targowej/M2. 166 to nie zastępstwo.
Pomysły za 187 na Mokotowie są bujne, nie powiem.
I nade wszystko, policz brygady.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!