Już mówiłem, jakoś się broni, ale trochę trzeba się nachodzić. Po trasie 517 są jednak wygodniejsze przesiadki. Szkoda też, że 160 nie może szybko wrócić przez Al. Jana Pawła II. W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku?emyl pisze:160+9 to jedna przesiadka.
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Podróżując w relacji Banacha / BW1920 / Och-Teatr / Wawelska / Pl. Narutowicza/ Ochota - Ratusz / Pl. Zawiszy (tu także inne linie) <-> Radzymińska. Ta dyskusja staje się nieznośnie niedorzeczna. Tyle wodzisz palcem po mapie, a przesiadek sobie znaleźć nie umiesz. Dziękuję za uwagęashir pisze:W takim razie kiedy mam skorzystać z promowanej przez ciebie przesiadki na Kercelaku?
Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ. Ja dam przykład. Potrzebowałem dojechać dziś z Pl. Krasińskich do Reduty. Wolałem sobie poczekać te 14 min na 178 i wygodnie dojechać niż jechać przez centrum z przesiadką i wyjść na to samo albo jeszcze dłużej.
Witampawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Grzegorz Busłowski
A to dlatego ze ulica została niedawno otwarta ok. 1 miesiąca temu.reserved pisze:A tam nie ma już samochodów na poboczach? Nie wiem czy dobrze pamiętam ale tam chyba spora część ulicy była zastawiona. A może się mylę...
Ludzie nie mogą obecnie się zbytnio przystosować, mimo ustawionych odpowiednich znaków pionowych (kiedyś była to ulica ślepa w kierunku ulicy Starodęby)
Straż Miejska wielokrotnie była informowana o tym problemie i blokadzie jednego z pasa ruchu.
W założeniach projektowych ulicy Skoroszewskiej przy skrzyżowaniu z ulicą Starodęby w kierunku ulicy Prystora została wybudowana zatoka autobusowa o długości peronu przystankowego 40mb.
Według ZTM-u zapewni to zakrańcowanie w tym miejscu jednej z linii zapewne 207 ale być może innej. Pozostałe będą przelotowe przez ten przystanek.
Pozostał do wybudowania a raczej przebudowy jeszcze jeden odcinek tej ulicy od ul. Prystora do wysokości sklepu Biedronka budynek 5A.
Spowoduje to, że cała ulica będzie miała odpowiednia konstrukcję, nośność oraz nawierzchnię asfaltową
W dniu jutrzejszym jeżeli się uda (wymaga jeszcze drobnych dopracowań) zaprezentuje koncepcję układu komunikacyjnego Dzielnicy Ursus, która powstała w Urzędzie.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Grzegorz Busłowski
Nie, centrum jako punkt docelowy. Do metra przez WZ będzie szybciej.emyl pisze:3. M1?
I ogólnie: jasne, że można się przesiąść, pisałem o tym.
Ale to już byłoby dołożenie kursówcristle pisze:kilka szczytowych kursów skróconych do URSUSA NIEDŹWIADKA z zachowaniem rodzaju taboru.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety, jej kolejnym problemem jest kompletna niepunktualność. Sorry, w wakacje 10 w plecy z miasta po południu już na Kasprzaka to nie było ŻADNE zaskoczenie (któregoś razu serio poszedłem na nią z założeniem że się spóźni nawet, co mi się z reguły jednak nie zdarza).reserved pisze:Ta linia jest często wybierana w różnych relacjach. Ludzie nią dość sporo jeżdżą. Ja będę się upierał, że jedynym obecnie jej problemem jest to, że rzadko jeździ
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Bez przesady. Czasem się spóźnia i zgadzam się, że planować podróży pod nią nie warto jeśli mamy się przesiadać. Sam często wolę jechać z przesiadkami ale nie czekać długo na autobus. Niemniej czasem tak bywało, że wracałem skądś i nie chciało mi się kompletnie nic i stwierdziłem, że zaczekam na tę linię ale wygodnie sobie bezpośrednio dojadę. I w 95% autobus przyjeżdżał w granicach +3/-3. Nawet Grodzio.
Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.Gregory80 pisze:Witampawcio pisze:Pytanie do znawców lokalnych. Czy po Skoroszewskiej coś większego niż 10m przejedzie?
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Pozdrawiam
Witamrudy pisze:Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.Gregory80 pisze: Witam
Nie ma problemu, ulica Skoroszewska jest przygotowana do prowadzenia komunikacji autobusowej technicznie.
Myślę że w ciągu ulicy Skoroszewskiej od ul. Dzieci Warszawy do ul. Starodęby bez problemu może być obsłużona nawet przez przegubowce MAN i Solarisy oraz Mercedesy
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
Niestety nie zgadzam sie z tą wypowiedzią.
Wiem jak był uzgadniany projekt z ZTM i jakie parametry techniczne posiada ulica (odpowiednie łuki poziome wymagane przez ZTM).
Ogólnie prawie cała ulica jest przystosowana do puszczenia pojazdów wielkogabarytowych, a wynika to z tego że do przebudowy pozostał odcinek Prystora - Biedronka i jeden łuk kołowy na skrzyzowaniu Dzieci Warszawy/Skoroszewska, który musi być dostosowany do odpowiednich parametrów technicznych min promień 12 m.
Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski
Grzegorz Busłowski
Ale przecież chyba generalnie jest tak, że jak przejdzie gniot, to przejdzie i U18? Ewentualnie z deskorolką może być problem...rudy pisze:Nie, moim zdaniem max 12-metrowe mogłyby jeździć Skoroszewską.
Gregorego80 chyba fantazja za bardzo poniosła z tymi przegubami.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.