Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
W ogóle podejście w stylu 'pół trasy autobusu mnie nie obchodzi, więc go skasuję' jest chyba niezgodne z zasadami...
No to lecimy...
Kiepsko.
Nie jest to linia stricte dla Ząbek...
Jaki dojazd proponujesz dla ciągu Radzymińskiej do Wschodniego w rejon Pragi?Esteban Gomez pisze:120 ...-Radzymińska-Gorzykowska-Handlowa-Kołowa-jak teraz 212 do pl. Hallera
Kiepsko.
Od której strony?Esteban Gomez pisze:145 skrócone do Ząbek
Nie jest to linia stricte dla Ząbek...
Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę ile osób korzysta z tej linii przy przejazdach przez Wisłę?Esteban Gomez pisze:156 skrócone do pętli ŻERAŃ FSO, metro na Bielanach możnaby dublować np. 205
Częstotliwość jaka?Esteban Gomez pisze:160 skrócone do Wileńskiego
Jechałeś kiedykolwiek tą linią na całej trasie? Chyba nie.Esteban Gomez pisze:190 skrócone do Wileńskiego
Zdecydowanie 460.Esteban Gomez pisze:360 albo 460 - po obecnej trasie 160
Nie ma potrzeby. Przy zachowaniu 120 i 169.Esteban Gomez pisze:718 i 738 po starej trasie na Wschodni
Z 512 trzeba zrobić 3xx po obecnej trasie i tyle.Esteban Gomez pisze:512 ...-Radzymińska-Łodygowa-Warszawska-Piłsudskiego-dalej nie wiem, może Szwoleżerów albo jak 345?
Widzę, że lubisz ciachać...Esteban Gomez pisze:527 najchętniej skróciłbym do Wileńskiego
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
- Esteban Gomez
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 mar 2013, 22:28
- Lokalizacja: Zacisze
718 i 738Jaki dojazd proponujesz dla ciągu Radzymińskiej do Wschodniego w rejon Pragi?
Oczywiście od strony KawęczynaOd której strony?
WysokaCzęstotliwość jaka?
A gdzie je zakrańcować?Nie ma potrzeby
No 527 przecież nie może jeździć do pierwszej linii metraWidzę, że lubisz ciachać...
A co z Żerania i Bródna na Radzymińską?Esteban Gomez pisze:Oczywiście od strony Kawęczyna
Masło maślane. Konkretnie, jaka?Esteban Gomez pisze:Wysoka
Nie może, bo Ty tak powiedziałeś? Konkrety, konkrety...Esteban Gomez pisze:No 527 przecież nie może jeździć do pierwszej linii metra

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
- Esteban Gomez
- Posty: 44
- Rejestracja: 27 mar 2013, 22:28
- Lokalizacja: Zacisze
212 i 199 (które zresztą trzebaby podbić). Ale nie jestem pewien, czy to wystarczyA co z Żerania i Bródna na Radzymińską?
2-3 minuty, czy to zresztą ważne ile? Tyle, ile będzie potrzebne.Masło maślane. Konkretnie, jaka?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7044
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Okej.Esteban Gomez pisze:212 i 199 (które zresztą trzebaby podbić). Ale nie jestem pewien, czy to wystarczyA co z Żerania i Bródna na Radzymińską?2-3 minuty, czy to zresztą ważne ile? Tyle, ile będzie potrzebne.Masło maślane. Konkretnie, jaka?

Dlatego napisałem, że nic się w tych propozycjach nie trzyma kupy. Jak widać do wszystkiego można się przyczepić.
- vernalisadonis
- Posty: 3284
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Po otwarciu drugiej linii metra to można skrócić 718 oraz 738 do dworca Wileńskiego, bo większość osób będzie wysiadała do metra na wileńskim, a stacja Ratusz Arsenał straci trochę na znaczeniu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
A to na Dworcu Wileńskim ma być jakaś pętla / kraniec? Bo szczerze mówiąc, sam się nad tym zastanawiałem i wymyślałem różne koncepcje 

Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Mogli by zrobić taki długi peron między Wileńskim, a Rzeszotarskiej, tylko trochę daleko by było z metra.
A odległość dyskwalifikuje. Zresztą, kraniec na Wschodnim daje przesiadki na średnicę.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
I mega korek do skrętu w lewo w Targową.Wolfchen pisze:Zresztą, kraniec na Wschodnim daje przesiadki na średnicę.

To można załatwić odpowiednią regulacją świateł, maksymalnie utrudniającą jazdę na wprost..
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Co się zmieniło na Rzeszotarskiej, że przystanki odsunęli/rozdzielili?
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Mimo tego, że zasłonili tabliczki słupów przystankowych na dotychczasowym przystanku, to niektórzy ludzie i tak tam stali. I jeszcze ich reakcje, jak coś przejechało obok nich... Generalnie w ścisłej okolicy przystanku coś się dzieje. Jakieś chodniki kończyli, przesuwali barierki... Jak dla mnie jednym z powodów, dla którego przystanek przeniesiono było to, że większość autobusów była rozpędzona przy skrzyżowaniu z Rzeszotarskiej, z której to co chwila coś wyjeżdżało, przez pasy przechodziło dużo ludzi i wszystko średnio współgrało. Jednak to pewnie jakaś inna koncepcja. Ale to już Praga Północ, jakby nie patrzeć. 
