Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 lis 2013, 21:18

No ale, jeśli dobrze pamiętam, Z-7 było mocniejsze od 187, bodajże co 10'. A 187 ma tylko 4 kursy/h.
Czy to Niedźwiadkowi wystarczy :?: Poza tym 187 nie oferuje tak wygodnej przesiadki do tramwajów na Grójeckiej, jak to było w przypadku Z-7.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 lis 2013, 21:41

Ale nie rozumiem, czemu Niedźwiadek ma stracić 401 jadące gdzie indziej niż kolej, a zachować 517 jadące do centrum...

Stary Ursus powinien mieć 191, 401 i 187, a na Nowolazurową to coś pokroju 129...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 lis 2013, 21:43

KwZ pisze:Ale nie rozumiem, czemu Niedźwiadek ma stracić 401 jadące gdzie indziej niż kolej, a zachować 517 jadące do centrum...
Z drugiej strony - czemu Stary Ursus miałby tracić 401 jadące gdzie indziej niż kolej, a zachowywać 191 i dublujące je 517?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 lis 2013, 0:22

Toż piszę:
Stary Ursus powinien mieć 191, 401 i 187, a na Nowolazurową to coś pokroju 129...
To 129 to ze Skoroszy, najlepiej połączone ze 178. Tu 517 nie ma wcale. A jeśli koniecznie trzeba zachować numerek, to przechrzcić 187 (i skrócić do Torwaru).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 15 lis 2013, 8:29

KwZ pisze:Toż piszę:
Stary Ursus powinien mieć 191, 401 i 187, a na Nowolazurową to coś pokroju 129...
To 129 to ze Skoroszy, najlepiej połączone ze 178. Tu 517 nie ma wcale. A jeśli koniecznie trzeba zachować numerek, to przechrzcić 187 (i skrócić do Torwaru).
Przepraszam, ale chyba nie łapię, o co koledze chodzi...
Jakieś pokręcone 129 ma być jedynym połączeniem obu części dzielnicy w czasie zamknięcia Cierlickiej :?: 187 wraca do Starego Ursusa przy jednoczesnej likwidacji 517 :?: O to koledze chodzi :?: To co miałoby zostać na Niedźwiadku :?:
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 lis 2013, 13:37

Nie, ja pisałem o docelowym układzie po otwarciu stacji kolejowej. Chyba tu nastąpiło nieporozumienie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 lis 2013, 13:39

Żadnej likwidacji 517 nie będzie.


rudy
Posty: 1816
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 15 lis 2013, 14:08

KwZ pisze:Nie, ja pisałem o docelowym układzie po otwarciu stacji kolejowej. Chyba tu nastąpiło nieporozumienie.
Ok, to wszystko wyjaśnia.
A likwidacji 517 w najbliższym czasie rzeczywiście raczej trudno się spodziewać.
Pozdrawiam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 15 lis 2013, 14:24

W miniony piątek spędziłem nieco czasu na skrzyżowaniu Wawelskiej z Grójecką i co by nie mówić - każdy kurs w kierunku Ursusa po południu był praktycznie niezabieralny.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 15 lis 2013, 14:28

Słowo - klucz: Dworzec Zachodni. ;]

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 lis 2013, 14:41

Oraz Berestecka :P

ArturS
Posty: 147
Rejestracja: 29 wrz 2010, 13:22
Lokalizacja: Ursus

Post autor: ArturS » 15 lis 2013, 14:43

No patrz i nie jechali 127, 158 ani SKM czy KM, tylko nadrabiając 517? :) Dziwni Ci pasażerowie :)
Poza tym, przez najbliższy co najmniej rok temat 517 możecie odpuścić, dopóki nie skończą modernizacji Warszawa-Łódź.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 15 lis 2013, 14:54

Bardzo dobrze że 517 zostaje ! Nie można polegać na bardzo zawodnych Kolejach Mazowieckich (zwłaszcza na KM 301, który często gęsto lubi się opóźniać o 30-40 minut). Alternatywa jest i musi zawsze być ! W razie awarii KM kazać ludziom dymać z PKP Powiśle do Trasy Łazienkowskiej do 187 ( gdyby zostało skasowane 517) ? Jakieś kpiny chyba !
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 lis 2013, 14:57

Podczas awarii 517 nie przyjęłoby ludzi nawet z połowy pociągu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ