Nawet jeśli tak nie będzie, to mam nadzieję, że czegoś ciekawego się dowiemyMisiekK pisze:I myślisz, że będzie w całości publiczny?
Nowe wagony dla metra
Moderator: JacekM
Ja zastanawiam się, co oni tak tam długo opisują. Chyba już tylko jakiś oficjalny obieg dokumentów ("raport nabiera mocy urzędowej") trwa od jakiegoś czasu.
Ciekawe ile im się jeszcze zejdzie. W Newagu już kilka zafoliowanych składów czeka pod kładką na wyjazd.
Ja to nieźle uśmiałem się przy określeniu wstępnym przyczyn awarii Inspiro - To wina odbieraka prądu. Ja się pytam: komu takie kity ?
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/znam ... trze/nw72c
Pociąg ma być, według prawa, z materiałów niepalnych i na oko widać że coś jest nie tak.
Coś ruszyło na temat tych dokumentów, bo do 15 grudnia miały być ?
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/znam ... trze/nw72c
Pociąg ma być, według prawa, z materiałów niepalnych i na oko widać że coś jest nie tak.
Coś ruszyło na temat tych dokumentów, bo do 15 grudnia miały być ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Niepalnych, czy nierozprzestrzeniających ognia? Bo to zdaje się nie to samo... Jakaś różnica musi być. Z podobnych materiałów robi się pojazdy kolejowe, a te - nawet nowe/po modernizacji - palą się jednak.
zxcvbnm,
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 09792.htmlDo lutego przedłuży się kontrola Urzędu Transportu Kolejowego. Dopiero po jej zakończeniu warszawskie metro ujawni raport o przyczynach pożaru w składzie Inspiro.
Aaaa, w lutym. No to pozamiatane.
Śmierdzi tu jakimś przekrętem...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie, to nie śmierdzi niczym, tak po prostu UTK załatwia sprawy. 60 dni to minimum, często dłużej. Kto ma do czynienia z tym urzędem ten wie, jak jest.
Akurat to nie jest kit. Ale jeśli kogoś to śmieszy - cóż.zxcvbnm pisze:Ja to nieźle uśmiałem się przy określeniu wstępnym przyczyn awarii Inspiro - To wina odbieraka prądu. Ja się pytam: komu takie kity ?
Trudnopalnych, nie podtrzymujących ognia. Po odcięciu zasilania pożar zniknął. Temperatura łuku elektrycznego dochodzi do kilku tysięcy stopni - powodzenia w znalezieniu materiału który się nie zatli.zxcvbnm pisze:Pociąg ma być, według prawa, z materiałów niepalnych i na oko widać że coś jest nie tak.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
No dobra. Przyznaję ci rację.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Kilka świeżych fot z Newagu - http://kolejowe-sprawy.pl/viewtopic.php?p=60734#60734
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Odkąd UTK się włączył do sprawy, to nikt nie będzie się wychylać...przewoz pisze:Ja zastanawiam się, co oni tak tam długo opisują. Chyba już tylko jakiś oficjalny obieg dokumentów ("raport nabiera mocy urzędowej") trwa od jakiegoś czasu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Są jakieś wieści w sprawie listopadowej awarii Inspiro i przywrócenia tych składów do ruchu?