Nowe wagony dla metra

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
adix155
Posty: 102
Rejestracja: 30 sie 2011, 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: adix155 » 12 gru 2013, 21:30

MisiekK pisze:I myślisz, że będzie w całości publiczny?
Nawet jeśli tak nie będzie, to mam nadzieję, że czegoś ciekawego się dowiemy

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 gru 2013, 21:51

Ja zastanawiam się, co oni tak tam długo opisują. Chyba już tylko jakiś oficjalny obieg dokumentów ("raport nabiera mocy urzędowej") trwa od jakiegoś czasu.

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 27 gru 2013, 18:38

Ciekawe ile im się jeszcze zejdzie. W Newagu już kilka zafoliowanych składów czeka pod kładką na wyjazd.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 29 gru 2013, 22:13

Ja to nieźle uśmiałem się przy określeniu wstępnym przyczyn awarii Inspiro - To wina odbieraka prądu. Ja się pytam: komu takie kity ?
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/znam ... trze/nw72c
Pociąg ma być, według prawa, z materiałów niepalnych i na oko widać że coś jest nie tak.

Coś ruszyło na temat tych dokumentów, bo do 15 grudnia miały być ?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 29 gru 2013, 23:48

Niepalnych, czy nierozprzestrzeniających ognia? Bo to zdaje się nie to samo... Jakaś różnica musi być. Z podobnych materiałów robi się pojazdy kolejowe, a te - nawet nowe/po modernizacji - palą się jednak.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 30 gru 2013, 12:54

zxcvbnm,
Do lutego przedłuży się kontrola Urzędu Transportu Kolejowego. Dopiero po jej zakończeniu warszawskie metro ujawni raport o przyczynach pożaru w składzie Inspiro.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 09792.html
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 30 gru 2013, 16:16

Aaaa, w lutym. No to pozamiatane.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 gru 2013, 19:34

Śmierdzi tu jakimś przekrętem...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 30 gru 2013, 20:12

Nie, to nie śmierdzi niczym, tak po prostu UTK załatwia sprawy. 60 dni to minimum, często dłużej. Kto ma do czynienia z tym urzędem ten wie, jak jest.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 30 gru 2013, 20:38

zxcvbnm pisze:Ja to nieźle uśmiałem się przy określeniu wstępnym przyczyn awarii Inspiro - To wina odbieraka prądu. Ja się pytam: komu takie kity ?
Akurat to nie jest kit. Ale jeśli kogoś to śmieszy - cóż.
zxcvbnm pisze:Pociąg ma być, według prawa, z materiałów niepalnych i na oko widać że coś jest nie tak.
Trudnopalnych, nie podtrzymujących ognia. Po odcięciu zasilania pożar zniknął. Temperatura łuku elektrycznego dochodzi do kilku tysięcy stopni - powodzenia w znalezieniu materiału który się nie zatli.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 gru 2013, 23:07

No dobra. Przyznaję ci rację.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 sty 2014, 19:02


Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 sty 2014, 13:50

przewoz pisze:Ja zastanawiam się, co oni tak tam długo opisują. Chyba już tylko jakiś oficjalny obieg dokumentów ("raport nabiera mocy urzędowej") trwa od jakiegoś czasu.
Odkąd UTK się włączył do sprawy, to nikt nie będzie się wychylać...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 13 lut 2014, 22:48

Są jakieś wieści w sprawie listopadowej awarii Inspiro i przywrócenia tych składów do ruchu?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 14 lut 2014, 0:12

"w marcu"...

ODPOWIEDZ