Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sty 2014, 20:59

Na Bankowym nie ma żadnej stałoczasówki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 sty 2014, 22:56

Jak nie? Są trzy wersje, inaczej jest rano, inaczej po południu i inaczej w nocy, ale zawsze poszczególne cykle w odpowiednich porach dnia pojawiają się w określonej kolejności i trwają określony czas bez względu na to czy i co jedzie. Opcjonalnie, nocą, włącza się zielone pieszym bądź nie, zależnie od pomiziania guziczka.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 22 sty 2014, 23:52

Czy dzisiaj grzebano coś przy sygnalizacjach świetlnych na Obozowej? Rano były wyłączone przy Deotymy i Prymasa. Po południu już pracowały, a tramwaj przejechał ten odcinek podejrzanie sprawnie.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 sty 2014, 0:45

Tam w ogóle jest śmiesznie, bo zarówno tramwaje, jak i reszta świata, mają przesrane. Zjeżdżam tamtędy ze 159, nigdzie tyle czasu nie tracę. Chyba, że trafi się sensowny motorowy, który wie, że ja nie planuję się zatrzymywać, tylko szybko i sprawnie przejadę i mnie puści na swoim zezwalającym.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 sty 2014, 22:14

Szeregowy_Równoległy pisze:Jak nie? Są trzy wersje, inaczej jest rano, inaczej po południu i inaczej w nocy, ale zawsze poszczególne cykle w odpowiednich porach dnia pojawiają się w określonej kolejności i trwają określony czas bez względu na to czy i co jedzie. Opcjonalnie, nocą, włącza się zielone pieszym bądź nie, zależnie od pomiziania guziczka.
Na przejściu przez tory ani nie ma stałoczasówki, ani adaptacja nie jest zależna od guzika. Na przejściu przez jezdnię - inna bajka.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 sty 2014, 22:38

Czekaj, można zrobić fazy osobno dla torowiska i dla jezdni obok?! To czemu się tego nie robi, np. pod Halami Banacha?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sty 2014, 10:55

Bo trochę co innego z punktu widzenia BRD trasa z boku, z przejściem dla pieszych przesuniętym, a trasa w osi, gdzie ludzie idą na ślepo jak zobaczą na którymkolwiek sygnalizatorze zielone (vide wypadek na Powstańców Śląskich # Maczka).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 25 sty 2014, 11:20

Albo Krasińskiego x Broniewskiego od paru lat...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 27 lut 2014, 23:27

Koncepcja szybkiej trasy tramwajowej w ciągu Obwodnicy Śródmiejskiej
na odcinku
rondo Zgrupowania AK „Radosław” – rondo Żaba

http://siskom.waw.pl/komunikacja/priorytety/web/?p=418

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 mar 2014, 11:25

Tak sobie wczoraj jeździłem na Żerań FSO(swoim torem to dziwna nazwa pętli, fabryki już nie ma).
Część budynków między torowiskiem a wałem jest rozebrana. Tylko dlaczego istnieje i działa sygnalizacja świetlna przy wjeździe na PUSTĄ działkę po zespole szkół, w okolicy przystanku Dyrekcja FSO?
miłośnik 13N

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 27 mar 2014, 11:13

Glonojad pisze:Bo trochę co innego z punktu widzenia BRD trasa z boku, z przejściem dla pieszych przesuniętym, a trasa w osi, gdzie ludzie idą na ślepo jak zobaczą na którymkolwiek sygnalizatorze zielone (vide wypadek na Powstańców Śląskich # Maczka).
Ale na Puławskiej z Narbutta nie przeszkadza, że zielone dla pieszych w tym samym czasie obejmuje tory (oba) oraz jezdnię tylko w jednym kierunku, a w drugim już nie. Wypadki tam też bywały.
4bis Stalowa - Woronicza

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 mar 2014, 11:26

No i pewnie jakiś racjonalizator się do tego kiedyś dorwie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2014, 15:12

Ale tam są zasieki.

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 01 kwie 2014, 16:37

Setkom ludzi przechodzącym codziennie na czerwonym to nie przeszkadza.
4bis Stalowa - Woronicza

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 20 maja 2014, 17:23

W przyszły czwartek w UD Żoliborz odbędzie się spotkanie konsultacyjne ws. uruchomienia priorytetu dla tramwajów w okolicach Placu Wilsona. Ciekawe tylko, czy coś to da...
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ODPOWIEDZ