Jeszcze do 1 września można zgłaszać uwagi.
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... owsza.html
plan można przeczytać tu:
http://www.mazovia.pl/komunikaty/art,20 ... kiego.html
Jak dla mnie na bardzo pierwszy rzut oka podstawowe braki w sieci kolejowej to:
nieuwzględnienie linii Ostrołęka - Małkinia, zwłaszcza mając na względzie planowane zamknięcie linii na Białystok
brak pomysłu na przywrócenie ruchu na C-E20, Mszczonów i Tarczyn się ostatnio bardzo rozwinęły, nie wierzę, że na rozsądną ofertę przewozową nie byłoby potoków do Warszawy przez Czachówek.
dublowanie połączeń kolejowych połączeniami autobusowymi realizowanym w ramach służby publicznej (Ostrołęka).
Plan transportowy woj. Mazowieckiego
Moderator: JacekM
Plan transportowy woj. Mazowieckiego
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Sytuacja przejściowa.Piottr pisze:nieuwzględnienie linii Ostrołęka - Małkinia, zwłaszcza mając na względzie planowane zamknięcie linii na Białystok
Widzę parę problemów, najistotniejsze z nich to:Piottr pisze:brak pomysłu na przywrócenie ruchu na C-E20, Mszczonów i Tarczyn się ostatnio bardzo rozwinęły, nie wierzę, że na rozsądną ofertę przewozową nie byłoby potoków do Warszawy przez Czachówek.
- umiejscowienie dworców w Tarczynie i Mszczonowie,
- niekonkurencyjność czasowa połączenia kolejowego względem drogowego.
Jeszcze problemem może być przepustowość ósemki.
Z Ostrołęką jest ten problem, że tam dworzec jest na zadupiu, a sama oferta kolejowa jest do niczego (przesiadki w Tłuszczu tylko potęguja beznadziejność). Na początek trzeba by było wydłużyć parę szczytowych połączeń do/z Tłuszcza do Wyszkowa, aby powstała sensowna alternatywa na trasie Wyszków - Wileniak.Piottr pisze:dublowanie połączeń kolejowych połączeniami autobusowymi realizowanym w ramach służby publicznej (Ostrołęka).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Moim zdaniem wszystkie pociagi z Ostrołęki powinny być pociągami bezpośrednimi do Warszawy, bez zatrzymania na odcinku Tłuszcz - Warszawa. To by nadało sens jeżdżeniu pociągiem do Wyszkowa.
Koniecznośc przesiadki w większości przypadków wyklucza kolej z planowania podróży.
A jeśli chodzi o linię Ostrołęka - Małkinia, to zupełnie nie rozumiem, że uruchamia się pociągi do 5 tysięcznej Drzewicy, a 32 tysięczną Ostrów Mazowiecką się pomija w planowaniu połączeń kolejowych, pomimo istnienia linii i to podobno nawet w niezłym stanie.
Koniecznośc przesiadki w większości przypadków wyklucza kolej z planowania podróży.
A jeśli chodzi o linię Ostrołęka - Małkinia, to zupełnie nie rozumiem, że uruchamia się pociągi do 5 tysięcznej Drzewicy, a 32 tysięczną Ostrów Mazowiecką się pomija w planowaniu połączeń kolejowych, pomimo istnienia linii i to podobno nawet w niezłym stanie.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Gdzie jechać z tej Ostrowi? Linia tak samo na uboczu, jak w Mszczonowie czy Tarczynie.
W Drzewicy też i też nie rozumiem uruchamiania połączeń do niej. Nie znam frekwencji.
W Drzewicy też i też nie rozumiem uruchamiania połączeń do niej. Nie znam frekwencji.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Po co tak barbarzyńsko marnować przepustowość?Piottr pisze:Moim zdaniem wszystkie pociagi z Ostrołęki powinny być pociągami bezpośrednimi do Warszawy, bez zatrzymania na odcinku Tłuszcz - Warszawa.
No i dlatego połączenia połączenia z dwutysięcznego Rzekunia do Warszawy są absurdem.Koniecznośc przesiadki w większości przypadków wyklucza kolej z planowania podróży.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?