Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 14 sty 2006, 11:37

Adrianuos pisze:Czy nie dałoby się pociągnąć tramwaje na Gocław :?: :-D
chodzi ci o okolice bora-komorowskiego i saskiej kepy? chyba zartujesz, tam nie ma miejsca na trawwaje, ledwo autobusy sie czesto mieszcza w te ulice

[ Dodano: 2006-01-14, 11:37 ]
bohun pisze:Jest projekt - do realizajci do 2030 roku
to kupa czasu... :|

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 14 sty 2006, 11:40

djmc100 pisze:tam nie ma miejsca na trawwaje
a chyba jest częśc terenów zarezerwowana z tego co pamiętam...

[ Dodano: 2006-01-14, 11:41 ]
Przydało by się wcześniej
Przydałoby sie...
wiadomo - Tragówek, Gocław, Wilanów... trzeba czekac.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 14 sty 2006, 11:59

sa cztery wersje prowadzenia tramwaju na gocław

przez poligoniowa i międzyborską
przez projektowaną trasę tysiąclcia
przez saską
przez ateńską i wał miedzeszyński (ten uzależniony jest od twego czy metro pójdzie przez karową, a tramwaje przez most świętokrzyski; najszybszy do centrum sposób ale i najdroższy, bo trzeba budowac tunel pod tamką)

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 14 sty 2006, 12:00

patryk148 pisze:przez ateńską i wał miedzeszyński (ten uzależniony jest od twego czy metro pójdzie przez karową, a tramwaje przez most świętokrzyski; najszybszy do centrum sposób ale i najdroższy, bo trzeba budowac tunel pod tamką)
To jest chyba njelsze rozwiązanie.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 14 sty 2006, 12:00

W obecnym projekcie jest Egipska - Kinowa... i tak nie wierzę, że tego dożyję...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 14 sty 2006, 12:04

Adrianuos pisze:Bez przesady.Dobra co z tym 416?
spoznia sie bo ma dluga trase i wiadomo, mogliby ta linie ucalodziennic we wszystkie dni np zrobic 516 czy jakos tak, ale mi sie wydaje ze ten 416 to zaden pospiech bo wlecze sie jak niewiem co... chociaz lepiej ja do likwidacji a przerobic w inna linie

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 14 sty 2006, 13:18

Adrianuos pisze:I dlaczego zawsze jeżdzą na tej lini stare Jelcze :?:
Tylko na brygadach z R-9 jeżdżą - w ~ połowie przypadków.
Na 4 i 5 brygadzie masz Ikara automata oraz gniota (taki stary to on jeszcze nie jest).

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 14 sty 2006, 13:39

Wywalić 416 z międzyszczytu, a w szczycie ujawnić wtyczki + 2 dodatki.

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 14 sty 2006, 14:04

Adrianuos pisze: 416 :arrow: Gocław-Bródno podgrodzie
Ta linia zostanie raczej uzwyklona i będzie dalej jeździć za Wisłę.
Adrianuos pisze: 410 :arrow: Zostawić w spokoju to dobra linia,bo szybki dojazd do centrum (mało przystanków)
Ale pomija te najważniejsze Centrum. W dodatku przystanek przy Metrze Politechnika w kierunku Gocławia leży w nieodpowiednim miejscu. Mieszkańcy naszego osiedla wolą wybrać ten dla wszystkich linii do kładki niż czekać 15 minut na 410
Adrianuos pisze: 111 :arrow: Również dobra linia,ale ja bym ją wydłużył konkretnie na Żoliborz
To raczej sensu nie ma, bo niby gdzie i po co?
Adrianuos pisze: 147 :arrow: Zwiększyć częstotliwość kursowania.Proponował bym trase Gocław-Wiśniowa Góra (po co drugi autobus na dworzec) :-?
Pragnę zaznaczyć, że jest to linia dla Wawra, która spełnia od dawna połączenie tej dzielnicy z Dworcem Wschodnim. Dla Gocławia specjalnie ona nie służy.
Adrianuos pisze: 151 :arrow: Całkowita likwidacja,trase ma małą,a po co kolejny autobus do centrum,skoro i tak jest ich,aż 3 chyba do centrum.
Zgoda
Adrianuos pisze: 301 :arrow: Skierować do pętli na Gocławiu i na Okęcie
Nie, musi zostać połączenie osiedla z Grochowem. Samo 123 nie wystarczy.
Adrianuos pisze: 143 :arrow: Gocław-Rembertów AON
Ta linia prawdopodobnie pojedzie całym odcinkiem TS, poza tym sporo osób z Gocławia korzysta z niej jadąc na Ursynów.
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 14 sty 2006, 14:14

:shock: :lol: Może rozbudujemy pętlę w czynie społecznym? :twisted:

A teraz na poważnie:
Colony pisze:A jest w ogóle otwarty ów wjazd? Po za tym po co zakręcac go niepotrzebnie na trasie skoro z pętli Gocław nikt i tak nie jeździ do Wawra. To takie zakręcanie żeby zakręcac. Nic ono nie zmieni, a zamiesza ludziom w głowach.
Przejazd jest, tylko musi zostać otwarty, dlatego wpisałem zmiany na 147 do działu "Rzeczy nieco większe". Moim zdaniem będzie to racjonalizacja układu linii na Gocławiu i umocni Bora-Komorowskiego jako kręgosłup komunikacyjny naszej dzielnicy. Z tego samego powodu chcę puszczenia 416 prosto (pomijając już sporadyczne korki na Fieldorfa). Czy nikt z pętli do Wawra nie jeździ nie wiadomo, może ludzie wsiadają na Bora, bo nie mają innej możliwości? Uważam, że lepiej zamieszać i coś poprawić, niż bać się jakichkolwiek zmian... ludzie się przyzwyczają ;) .
Colony pisze:Żałosny argument. Owszem mam, ale nie korzystam. 410 też mnie czasem wygodnie wozi z Pomnika Lotnika, ale nie przestaję optowac za jego powrotem do Centrum.
Mogę powiedzieć dokładnie to samo. 301 jeśli ma zamienić się w stałą linię, musi mieć zracjonalizowaną trasę. Nie twierdzę, że trzeba od razu uwalić całość zawijasów, ale "coś" trzeba.
A 410 wozi mój szanowny tyłek niezwykle często (i w zasadzie niewiele tyłków więcej), dlatego trzeba ją zracjonalizować tak, żeby ludzie chcieli tym jeździć (co na pewno da się osiągnąć wydłużając 507 po trasie, którą wałkowaliśmy już milion razy). I myślę, że kolejna akcja wysyłania pism mogłaby nas nieco do tego przybliżyć. Są jacyś chętni? :-D :D

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 14 sty 2006, 14:36

Ikarusomaniak pisze:Czy nikt z pętli do Wawra nie jeździ nie wiadomo, może ludzie wsiadają na Bora, bo nie mają innej możliwości? Uważam, że lepiej zamieszać i coś poprawić, niż bać się jakichkolwiek zmian... ludzie się przyzwyczają
Na razie nie czuję się przekonany chocby ze względu na fakt, że po zabraniu z przystanku Meissnera 147 i 416 zostaje tam tylko (w kierunku Wału) 143 i 301 - przy czym ten pierwszy zostanie prawdopodobnie puszczony nowy odcinkiem Trasy od Marsa. Zostaje tylko 168 przeksztalcone z 301. No, ale czas pokaze co bedzie.
Ikarusomaniak pisze:A 410 wozi mój szanowny tyłek niezwykle często (i w zasadzie niewiele tyłków więcej), dlatego trzeba ją zracjonalizować tak, żeby ludzie chcieli tym jeździć (co na pewno da się osiągnąć wydłużając 507 po trasie, którą wałkowaliśmy już milion razy). I myślę, że kolejna akcja wysyłania pism mogłaby nas nieco do tego przybliżyć. Są jacyś chętni?
Ja jestem w 100% procentach za. :)
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 14 sty 2006, 14:46

Colony pisze:Ja jestem w 100% procentach za. :)
Proponuję, żebyśmy stworzyli plan minimum, żeby ZTM nie mógł nas tak łatwo zbyć i żeby nie można go było uwalić na szczegółach.
Czyli w praktyce będzie chodziło o to, by napisać, że chcemy 507 po trasie obecnej + z Centrala przez Marszałkowską i TŁ na Gocek po trasie 410. No i że w Centrum będzie musiało jechać przez Emilii Plater na Bemowo, żeby złapać Rondo ONZ. Przepraszam za te truizmy, ale chciałem uniknąć nieporozumień :) . I to w zasadzie tyle - uzasadnienie każdy napisze sobie sam. Może być?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 sty 2006, 15:11

Zostawicie prostowanie 301 w świętym spokoju. W 95% potoki Gocław-Mokotów i Gocław-Wiatraczna są rozdzielne, a tak całe osiedle ma dostęp do tego połączenia.
A w kwestii 507 to był już szerszy projekt R-11 Kleszczowa, który na potrzeby własne (czyt. gocławski) okroiłem i teraz liczę, czy na wsystko brygad starczy. Zresztą w stosownym wątku chyba coś już o tym jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 sty 2006, 15:42

pawcio pisze:Zostawicie prostowanie 301 w świętym spokoju. W 95% potoki Gocław-Mokotów i Gocław-Wiatraczna są rozdzielne, a tak całe osiedle ma dostęp do tego połączenia.
A w kwestii 507 to był już szerszy projekt R-11 Kleszczowa, który na potrzeby własne (czyt. gocławski) okroiłem i teraz liczę, czy na wsystko brygad starczy. Zresztą w stosownym wątku chyba coś już o tym jest.
Jakby kogoś interesowało to ten projekt znajduje się tu.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 14 sty 2006, 16:39

pawcio pisze:A w kwestii 507 to był już szerszy projekt R-11 Kleszczowa, który na potrzeby własne (czyt. gocławski) okroiłem i teraz liczę, czy na wsystko brygad starczy. Zresztą w stosownym wątku chyba coś już o tym jest.
Kiedy ewentualnie będzie można się spodziewać efektów Twoich wyliczeń? Bo pismo dobrze byłoby podeprzeć jakimiś solidnymi danymi... jak bardzo okroiłeś projekt R-11 Kleszczowa?
A co do meritum projektu:
:arrow: czy zamierzasz puścić E-5 po trasie 410 a 507 po trasie E-5? Uważam, że na TŁ będą problemy z frekwencją z uwagi na układ przystanków przy metrze, jeśli linia nie będzie skręcała w Marszałkowską - na to wskazują obecne doświadczenia z 410. Nie sądzę, żeby Ursus tłumnie zapełnił nowe E-5 :-k.

ODPOWIEDZ