Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 10 sty 2021, 14:47

stołecznynocnik pisze:
10 sty 2021, 14:35
Odpowiem sam sobie - Jest info z WGKM - http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -linii-n66
Właśnie osiągnęliśmy absurd. Informację o zawieszeniu linii podaje, jako pierwsza, strona prywatna o tematyce transportu publicznego, a nie organizator komunikacji (ZTM) czy sam wnioskodawca (Urząd Miasta Ząbki).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 sty 2021, 15:33

Urok insider trading i miłośników w strukturach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sty 2021, 8:47

Jest już komunikat, ale nie ma nic o zmianie rozkładu N16. Poza tym N66 wracało Radzymińską.
ŁK

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 12 sty 2021, 19:10

610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

SU89
Posty: 425
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 12 sty 2021, 19:37

Jak dla mnie ładnie wytłumaczone.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 326
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 12 sty 2021, 21:48

Interesujące byłoby też napełnienie linii na odcinku warszawskim wobec braku podbicia N16 co pół godziny.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sty 2021, 22:04

karmat pisze:
12 sty 2021, 21:48
Interesujące byłoby też napełnienie linii na odcinku warszawskim wobec braku podbicia N16 co pół godziny.
Jak to przy braku podbicia? Ząbku piszą:
Kursy linii N66 na obszarze Warszawy zostaną skrócone do pętli PKP Zacisze Wilno i przemianowane na kursy bliźniaczej linii N16.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 sty 2021, 22:06

ZTM tego nie pisze, w dodatku rozkład n66 zniknął, a nowego n16 nie było.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sty 2021, 22:08

Ciekawe.

Tak czy siak z punktu widzenia Ząbek N61+N62 pewnie wystarczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 sty 2021, 22:10

W oficjalnych komunikatach ZTM nie pisze o tego typu rzeczach, jak zwiększenie częstotliwości innej linii. Takie informacje to trafiają do zakładki aktualności. :roll:

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 12 sty 2021, 22:41

Glonojad pisze:
12 sty 2021, 22:08
Tak czy siak z punktu widzenia Ząbek N61+N62 pewnie wystarczy.
N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 326
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 12 sty 2021, 22:44

Glonojad pisze:
12 sty 2021, 22:04
karmat pisze:
12 sty 2021, 21:48
Interesujące byłoby też napełnienie linii na odcinku warszawskim wobec braku podbicia N16 co pół godziny.
Jak to przy braku podbicia? Ząbku piszą:
Kursy linii N66 na obszarze Warszawy zostaną skrócone do pętli PKP Zacisze Wilno i przemianowane na kursy bliźniaczej linii N16.
Jednak jest tutaj komunikat o N16 co 30 min
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2021-roku

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 sty 2021, 8:47

alojz pisze:
12 sty 2021, 22:41
Glonojad pisze:
12 sty 2021, 22:08
Tak czy siak z punktu widzenia Ząbek N61+N62 pewnie wystarczy.
N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.
A N61 przez Bystrą i Wolności.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 sty 2021, 9:42

pawcio pisze:
13 sty 2021, 8:47
alojz pisze:
12 sty 2021, 22:41

N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.
A N61 przez Bystrą i Wolności.
Mam wątpliwości, czy N61 i N62 mają wystarczającą rezerwę czasu, żeby zrobić te zmiany bez dodawania brygad (jeśli już to raczej tylko jednokierunkowo).

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 13 sty 2021, 10:00

N62 to mogłoby przestać robić Święty Oberek po Targówku.

ODPOWIEDZ