Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
I co to 517 da w razie poważnej awarii? Nawet rozpatrywane razem ze 191 jest za mała podaż miejsc - a koleją do Ursusa jeździ dużo ludzi...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Arkadiowe 510 dało radę zlikwidować i jakoś teraz nie ma bólu, to i z 517 da radę.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Modernizacja trasy tramwajowej W-Z - oba etapyPawel_ pisze:Jakieś śmieszne umowy, które mają śmieszne terminy zakończenia... Czy ktoś pamięta jakąkolwiek inwestycje, która została zakończona w terminie? Pierwszym terminie?Wolfchen pisze:Jak to jest, że inwestycje miejskie są wiecznie spóźnione, a takie Zacisze-Wilno potrafili zrobić o czasie?
Budowa trasy Bemowo - Młociny (tj. Piaski, ale mniejsza o większość)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Bemowo- Piaski to nie była przypadkiem pierwsza inwestycja za unijne? Jeżeli tak ,to wszyscy stawali na rzęsach, żeby było terminowo, "bo zabiorom kase".
miłośnik 13N
Budowa linii Bemowo - Piaski była zakończona grubo przed terminem. Do tego stopnia, że potem było wielotygodniowe przesuwanie terminu otwarcia. Podejrzewam, że pod koniec roku (2005) ZTM nie miał uwzględnionych pieniędzy na dodatkowe przejazdy tramwajów.
Pracownicy Mobilisu dość aktywnie lobbują za puszczeniem 206 przez Posag Siedmiu Panien.
Ja to widzę tak: 517 połączy się z 521 i będzie jeździło co 40 minut, półkurs 90 minut. Wszyscy będą szczęśliwi, hłe hłe.
ŁK
Popieram, teraz czekamy aż ktoś zrobi korale tego czegośŁukasz pisze:Ja to widzę tak: 517 połączy się z 521 i będzie jeździło co 40 minut, półkurs 90 minut. Wszyscy będą szczęśliwi, hłe hłe.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jeździłbym na stałe
Na Gierdziejewskiego prace ruszyły z kopyta, stąd moje pytanie: czy ZTM ma opracowaną koncepcję, co tamtędy pojedzie?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
I od razu nazwać to ZS1...Łukasz pisze:Ja to widzę tak: 517 połączy się z 521 i będzie jeździło co 40 minut, półkurs 90 minut. Wszyscy będą szczęśliwi, hłe hłe.
Jeszcze nie otworzy się nowy przystanek a już zaczną się problemy w Ursusie z komunikacją. Nikt jakoś o tym nie wspomniał a już na początku grudnia (bodajże od 5) na co najmniej 5 miesięcy zostanie zamknięty przejazd Cierlicką. Znając PLK (a ono to firmuje) może być nawet lekka obsuwa.
Oczywiście zero koordynacji czegokolwiek z czymkolwiek...
Ciekawe co zrobią z 517 i z 401 Może 517 pojedzie przez Nowolazurową, a 401 będzie skrócone do PKP Ursus. Mam bowiem nadzieję, że nikt nie wpadnie na szalony pomysł, by Stary Ursus zostawić na samym 191...
Pozdrawiam
Przecież takie zamknięcie już graliśmy jakieś 4 lata temu tylko Z-7 nie będzie potrzebne skoro jest 187 na Nowolazurowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem