Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lis 2018, 23:38

PiotrekP pisze:
11 lis 2018, 23:10
Może światła na obu końcach Pastuszków? Przy zielonym jechaliby najpierw z Zielonki, następnie od strony Mokrego Ługu. Ostatnio "remontowali" tę drogę, ale skończyło się na położeniu asfaltu, chociaż lepsze to niż nic.
Ruch wahadłowy ma sens, jeśli to sytuacja awaryjna/remont. Na stałe nie ma sensu, bo zablokujesz drogę i zamiast przejazdu będzie stanie pod światłami na śluzach ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3496
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 22 lis 2018, 9:53

Nic, tylko czekać na autobus.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 23 lis 2018, 4:23

199? 🤓

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 lis 2018, 6:38

PiotrekP pisze:
22 lis 2018, 9:53
Nic, tylko czekać na autobus.
Już był.

http://phototrans.pl/14,952784,0,Solari ... _1852.html

PiotrekP
Posty: 3496
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 24 lis 2018, 19:07

O proszę :) Za czasów przegubowca, a może twb były wykonane zdjęcia nieco dalej, bo przy bramie strzelnicy. Teraz pozostaje czekać na stale dojeżdżający do tego miejsca autobus :P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 lis 2018, 23:28

Tylko marnie będzie, jak puzczą autobu co 30 minut - wtedy lepiej będzie się opłacało iść do Rembertów-Akademia, niż korzystać z tego przystanku (vide: casus krańca Pastuszków).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3496
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 28 lis 2018, 23:26

Szansa na podbicie 199 może wzrośnie po dojechaniu metra na Targówek. Szczerze to liczę na to, bo autobus co pół godziny od tylu lat to jest kpina.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 lis 2018, 5:53

Szansa na podbicie 199 leży w urzędzie miasta Ząbki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2838
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 lis 2018, 13:15

To zrobić wspomagające 599, bez przystanków w Ząbkach. :D

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2018, 13:40

michael112 pisze:
29 lis 2018, 13:15
To zrobić wspomagające 599, bez przystanków w Ząbkach. :D
Wtedy ta linia nie miałaby sensu. :roll:

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 29 lis 2018, 14:00

Puścić prze Utratę :idea: .

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 29 lis 2018, 14:32

To już jak tak się bawimy, to może 399 z Akademii tylko do stacji w Rembertowie. Bo po co dalej?
Oczywiście 199 to linia w gruncie rzeczy ząbkowska, zaręczam, że praktycznie nikt nie jeździ nią z Targówka na Rembertów. W Ząbkach jest niemal 100 proc. wymiana pasażerów.

michael112
Posty: 2838
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 lis 2018, 16:37

TGM pisze:
29 lis 2018, 14:00
Puścić prze Utratę :idea: .
Dzięki, podrzuciłeś mi inny pomysł.
A może przedłużyć z Utraty do Rembertowa na początek jeśli nie 138, to chociaż 338. Przy okazji będzie można przetestować, czy połączenie Rembertowa z centrum przez Utratę i Ząbkowską ma wzięcie.

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 lis 2018, 16:43

Jak w ogóle można rozważać wydłużenie 138 do Rembertowa? :D

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 29 lis 2018, 16:48

michael112 pisze:
29 lis 2018, 16:37
TGM pisze:
29 lis 2018, 14:00
Puścić prze Utratę :idea: .
Dzięki, podrzuciłeś mi inny pomysł.
A może przedłużyć z Utraty do Rembertowa na początek jeśli nie 138, to chociaż 338. Przy okazji będzie można przetestować, czy połączenie Rembertowa z centrum przez Utratę i Ząbkowską ma wzięcie.
Proponowałem to już w załączeniu do pomysłu PiotrkaP. 199 (podbite oczywiście) przez Cyrulików jako jedyna tam linia, 153 do węzła Marsa, 196 w oryginalnej koncepcji miało jechać ze stacji PKP Rembertów do Akademii, ja zmodyfikowałem to tak, by jechało przez Strażacką i za utratą przejęło trasę zlikwidowanego wówczas 338. 138 zaś nie ruszałbym nigdy, bo jest to wystarczająco długa linia, a 196/338 oferuje brakującą relację z Rembertowa na Pragę Północ dosyć szybką i krótką trasą.

ODPOWIEDZ