Ruch wahadłowy ma sens, jeśli to sytuacja awaryjna/remont. Na stałe nie ma sensu, bo zablokujesz drogę i zamiast przejazdu będzie stanie pod światłami na śluzach
Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nic, tylko czekać na autobus.
O proszę Za czasów przegubowca, a może twb były wykonane zdjęcia nieco dalej, bo przy bramie strzelnicy. Teraz pozostaje czekać na stale dojeżdżający do tego miejsca autobus
Tylko marnie będzie, jak puzczą autobu co 30 minut - wtedy lepiej będzie się opłacało iść do Rembertów-Akademia, niż korzystać z tego przystanku (vide: casus krańca Pastuszków).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Szansa na podbicie 199 może wzrośnie po dojechaniu metra na Targówek. Szczerze to liczę na to, bo autobus co pół godziny od tylu lat to jest kpina.
Szansa na podbicie 199 leży w urzędzie miasta Ząbki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To zrobić wspomagające 599, bez przystanków w Ząbkach.
Wtedy ta linia nie miałaby sensu.
Puścić prze Utratę .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
To już jak tak się bawimy, to może 399 z Akademii tylko do stacji w Rembertowie. Bo po co dalej?
Oczywiście 199 to linia w gruncie rzeczy ząbkowska, zaręczam, że praktycznie nikt nie jeździ nią z Targówka na Rembertów. W Ząbkach jest niemal 100 proc. wymiana pasażerów.
Oczywiście 199 to linia w gruncie rzeczy ząbkowska, zaręczam, że praktycznie nikt nie jeździ nią z Targówka na Rembertów. W Ząbkach jest niemal 100 proc. wymiana pasażerów.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jak w ogóle można rozważać wydłużenie 138 do Rembertowa?
Proponowałem to już w załączeniu do pomysłu PiotrkaP. 199 (podbite oczywiście) przez Cyrulików jako jedyna tam linia, 153 do węzła Marsa, 196 w oryginalnej koncepcji miało jechać ze stacji PKP Rembertów do Akademii, ja zmodyfikowałem to tak, by jechało przez Strażacką i za utratą przejęło trasę zlikwidowanego wówczas 338. 138 zaś nie ruszałbym nigdy, bo jest to wystarczająco długa linia, a 196/338 oferuje brakującą relację z Rembertowa na Pragę Północ dosyć szybką i krótką trasą.michael112 pisze: ↑29 lis 2018, 16:37Dzięki, podrzuciłeś mi inny pomysł.
A może przedłużyć z Utraty do Rembertowa na początek jeśli nie 138, to chociaż 338. Przy okazji będzie można przetestować, czy połączenie Rembertowa z centrum przez Utratę i Ząbkowską ma wzięcie.