Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26878
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2023, 21:45

Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4218
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 paź 2023, 22:08

fik pisze:
02 paź 2023, 21:43
W kontekście przesiadek dalekobieżnych to bardziej zastanawiający jest brak bezpośredniego połączenia Gdańskiego z takim brzydkim dworcem w centrum Warszawy. Pociągów kończących na Wschodnim (od wschodu) jest garstka jednak.
Czyli jednak trzeba przywrócić 41 :D

Stary Pingwin
Posty: 5892
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 paź 2023, 22:27

Lepiej 12. Całodzienną
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4018
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 0:05

fik pisze:
02 paź 2023, 21:43
W kontekście przesiadek dalekobieżnych to bardziej zastanawiający jest brak bezpośredniego połączenia Gdańskiego z takim brzydkim dworcem w centrum Warszawy.
W centrum stolicy Polski są dwa brzydkie dworce :evil:
fik pisze:
02 paź 2023, 20:58
Jak również o rzut beretem od Gdańskiego jest 170 i 338 i jedno z nich naprawdę można byłoby wykorzystać.
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Glonojad pisze:
02 paź 2023, 21:45
Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Mnie to najbardziej rozwala ta św. zatoczka przystankowa :arrow: Stawki, tak jakby autobusy nie mogły obsługiwać przystanku z prawego pasa ruchu, który i tak jest prawoskrętem w Dawidowskiego. Przez to zwężenie chodnika na wysokości św. zatoki pasażerowie oczekujący na 116 i 157 nie mieszczą się na pryzstanku, w efekcie czego oczekują na ścieżce rowerowej.
Autobus Czerwon pisze:
02 paź 2023, 22:08
Czyli jednak trzeba przywrócić 41 :D
Stary Pingwin pisze:
02 paź 2023, 22:27
Lepiej 12. Całodzienną
Albo przywrócić 500 do Centralnego, oczywiście w modnym dla sieci WTF/ZTM takcie co 30'. W pierwszy dzień kursowania na nowej-starej trasie można puścić ikarusa na wtyczko-maraton z kilkoma miłośnikami historycznych tarczek na pokładzie, którzy będą pasażerom przybliżać całą historię linii 500. Oczywiście nasz ulubiony redahtor wcześniej w Gazecie Wyborczej opisze w specjalnym artykule cały żywot linii 500 i doda skan historycznej pocztówki z pięćsetką stojącą na starej pętli DWC, która to istniała w miejscu obecnych Złotych Tarasów.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27488
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 paź 2023, 7:48

primoż pisze:
03 paź 2023, 0:05
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Następny przystanek: DW. WSCHODNI (ZĄBKOWSKA) :kekeke:

Dobre zewnętrzne uzasadnienie zmiany może tylko pomóc. Osobiście zresztą od początku uważałem, że przez Wschodni powinno jeździć 170.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6178
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 paź 2023, 7:59

pawcio pisze:
02 paź 2023, 19:28
Po pierwsze, od dawna się prosi o zmianę końcówek 6 i 28 na Pradze (tylko to połączenie Gdański-Wschodni) zanim skończą Średnicę!) - by 134N wręcz zabrakło. Po drugie, krótkie Hyundaie to raczej odpowiednik 116N, a dla nich miejsca w rozkładzie już nie brakuje.
A co stoi na przeszkodzie, żeby to zmienić?

Paweł D.
Posty: 5473
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 paź 2023, 9:26

To, że jak widać zdania są w tej kwestii podzielone.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10663
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 paź 2023, 10:05

Oidp zależy od etapu. Generalnie ma być utrzymany ruch na jednej parze, ale będą okresy po 3 miesiące z całkowitym zamknięciem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5473
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 paź 2023, 10:14

No właśnie. Żeby nie okazało się, ze trzeba będzie uruchomić linię Wschodnia - Gdańska - Pl. Narutowicza żeby spiąć przesiadki. A nawet jeśli nie, to wysłanie 6 na Wschodni ściągnie na ZTM takie gromy, że nie dziwię się, że lepiej tego układu nie ruszać.

Łukasz
Posty: 10880
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2023, 13:42

Dwunastka powinna powstać z połowy szóstki. Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny. Do momentu powstania pętli na Stawki, prosto na wiadukt może pojechać coś z Wilanowa.
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4018
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 15:23

Łukasz pisze:
03 paź 2023, 13:42
Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny.
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
fraktal pisze:
24 sie 2023, 13:29
Ale wyobraź sobie, że niektórzy ryzykują swoim zdrowiem, schodząc po schodach na przykład podczas deszczu.

Łukasz
Posty: 10880
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2023, 16:09

primoż pisze:
03 paź 2023, 15:23
Łukasz pisze:
03 paź 2023, 13:42
Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny.
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
fraktal pisze:
24 sie 2023, 13:29
Ale wyobraź sobie, że niektórzy ryzykują swoim zdrowiem, schodząc po schodach na przykład podczas deszczu.
Na dole jest jeszcze bardziej Gdański :)
ŁK

fraktal
Posty: 5560
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 paź 2023, 21:33

Łukasz pisze:
03 paź 2023, 16:09
primoż pisze:
03 paź 2023, 15:23
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
Na dole jest jeszcze bardziej Gdański :)
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4018
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 21:55

fraktal pisze:
03 paź 2023, 21:33
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)
Już sobie podbudowałeś ego?

fraktal
Posty: 5560
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 paź 2023, 22:02

primoż pisze:
03 paź 2023, 21:55
fraktal pisze:
03 paź 2023, 21:33
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)
Już sobie podbudowałeś ego?
Zbyt rozsądny jestem na to, żeby odpowiadać na takie zaczepki.

Zablokowany