Rozkłady tramwajowe - 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26878
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 5892
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W centrum stolicy Polski są dwa brzydkie dworce
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Mnie to najbardziej rozwala ta św. zatoczka przystankowa Stawki, tak jakby autobusy nie mogły obsługiwać przystanku z prawego pasa ruchu, który i tak jest prawoskrętem w Dawidowskiego. Przez to zwężenie chodnika na wysokości św. zatoki pasażerowie oczekujący na 116 i 157 nie mieszczą się na pryzstanku, w efekcie czego oczekują na ścieżce rowerowej.
Albo przywrócić 500 do Centralnego, oczywiście w modnym dla sieci WTF/ZTM takcie co 30'. W pierwszy dzień kursowania na nowej-starej trasie można puścić ikarusa na wtyczko-maraton z kilkoma miłośnikami historycznych tarczek na pokładzie, którzy będą pasażerom przybliżać całą historię linii 500. Oczywiście nasz ulubiony redahtor wcześniej w Gazecie Wyborczej opisze w specjalnym artykule cały żywot linii 500 i doda skan historycznej pocztówki z pięćsetką stojącą na starej pętli DWC, która to istniała w miejscu obecnych Złotych Tarasów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27488
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Następny przystanek: DW. WSCHODNI (ZĄBKOWSKA)
Dobre zewnętrzne uzasadnienie zmiany może tylko pomóc. Osobiście zresztą od początku uważałem, że przez Wschodni powinno jeździć 170.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
A co stoi na przeszkodzie, żeby to zmienić?
To, że jak widać zdania są w tej kwestii podzielone.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.
Oidp zależy od etapu. Generalnie ma być utrzymany ruch na jednej parze, ale będą okresy po 3 miesiące z całkowitym zamknięciem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No właśnie. Żeby nie okazało się, ze trzeba będzie uruchomić linię Wschodnia - Gdańska - Pl. Narutowicza żeby spiąć przesiadki. A nawet jeśli nie, to wysłanie 6 na Wschodni ściągnie na ZTM takie gromy, że nie dziwię się, że lepiej tego układu nie ruszać.
Dwunastka powinna powstać z połowy szóstki. Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny. Do momentu powstania pętli na Stawki, prosto na wiadukt może pojechać coś z Wilanowa.
ŁK
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne.