Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2023, 21:45

Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4147
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 paź 2023, 22:08

fik pisze:
02 paź 2023, 21:43
W kontekście przesiadek dalekobieżnych to bardziej zastanawiający jest brak bezpośredniego połączenia Gdańskiego z takim brzydkim dworcem w centrum Warszawy. Pociągów kończących na Wschodnim (od wschodu) jest garstka jednak.
Czyli jednak trzeba przywrócić 41 :D

Stary Pingwin
Posty: 5835
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 02 paź 2023, 22:27

Lepiej 12. Całodzienną
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3839
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 0:05

fik pisze:
02 paź 2023, 21:43
W kontekście przesiadek dalekobieżnych to bardziej zastanawiający jest brak bezpośredniego połączenia Gdańskiego z takim brzydkim dworcem w centrum Warszawy.
W centrum stolicy Polski są dwa brzydkie dworce :evil:
fik pisze:
02 paź 2023, 20:58
Jak również o rzut beretem od Gdańskiego jest 170 i 338 i jedno z nich naprawdę można byłoby wykorzystać.
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Glonojad pisze:
02 paź 2023, 21:45
Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Mnie to najbardziej rozwala ta św. zatoczka przystankowa :arrow: Stawki, tak jakby autobusy nie mogły obsługiwać przystanku z prawego pasa ruchu, który i tak jest prawoskrętem w Dawidowskiego. Przez to zwężenie chodnika na wysokości św. zatoki pasażerowie oczekujący na 116 i 157 nie mieszczą się na pryzstanku, w efekcie czego oczekują na ścieżce rowerowej.
Autobus Czerwon pisze:
02 paź 2023, 22:08
Czyli jednak trzeba przywrócić 41 :D
Stary Pingwin pisze:
02 paź 2023, 22:27
Lepiej 12. Całodzienną
Albo przywrócić 500 do Centralnego, oczywiście w modnym dla sieci WTF/ZTM takcie co 30'. W pierwszy dzień kursowania na nowej-starej trasie można puścić ikarusa na wtyczko-maraton z kilkoma miłośnikami historycznych tarczek na pokładzie, którzy będą pasażerom przybliżać całą historię linii 500. Oczywiście nasz ulubiony redahtor wcześniej w Gazecie Wyborczej opisze w specjalnym artykule cały żywot linii 500 i doda skan historycznej pocztówki z pięćsetką stojącą na starej pętli DWC, która to istniała w miejscu obecnych Złotych Tarasów.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 paź 2023, 7:48

primoż pisze:
03 paź 2023, 0:05
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Następny przystanek: DW. WSCHODNI (ZĄBKOWSKA) :kekeke:

Dobre zewnętrzne uzasadnienie zmiany może tylko pomóc. Osobiście zresztą od początku uważałem, że przez Wschodni powinno jeździć 170.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 paź 2023, 7:59

pawcio pisze:
02 paź 2023, 19:28
Po pierwsze, od dawna się prosi o zmianę końcówek 6 i 28 na Pradze (tylko to połączenie Gdański-Wschodni) zanim skończą Średnicę!) - by 134N wręcz zabrakło. Po drugie, krótkie Hyundaie to raczej odpowiednik 116N, a dla nich miejsca w rozkładzie już nie brakuje.
A co stoi na przeszkodzie, żeby to zmienić?

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 paź 2023, 9:26

To, że jak widać zdania są w tej kwestii podzielone.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 paź 2023, 10:05

Oidp zależy od etapu. Generalnie ma być utrzymany ruch na jednej parze, ale będą okresy po 3 miesiące z całkowitym zamknięciem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 paź 2023, 10:14

No właśnie. Żeby nie okazało się, ze trzeba będzie uruchomić linię Wschodnia - Gdańska - Pl. Narutowicza żeby spiąć przesiadki. A nawet jeśli nie, to wysłanie 6 na Wschodni ściągnie na ZTM takie gromy, że nie dziwię się, że lepiej tego układu nie ruszać.

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2023, 13:42

Dwunastka powinna powstać z połowy szóstki. Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny. Do momentu powstania pętli na Stawki, prosto na wiadukt może pojechać coś z Wilanowa.
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3839
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 15:23

Łukasz pisze:
03 paź 2023, 13:42
Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny.
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
fraktal pisze:
24 sie 2023, 13:29
Ale wyobraź sobie, że niektórzy ryzykują swoim zdrowiem, schodząc po schodach na przykład podczas deszczu.

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2023, 16:09

primoż pisze:
03 paź 2023, 15:23
Łukasz pisze:
03 paź 2023, 13:42
Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny.
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
fraktal pisze:
24 sie 2023, 13:29
Ale wyobraź sobie, że niektórzy ryzykują swoim zdrowiem, schodząc po schodach na przykład podczas deszczu.
Na dole jest jeszcze bardziej Gdański :)
ŁK

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 paź 2023, 21:33

Łukasz pisze:
03 paź 2023, 16:09
primoż pisze:
03 paź 2023, 15:23
Zaraz się dowiesz, że z powodu przesiadek na Gdańskim:
Na dole jest jeszcze bardziej Gdański :)
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3839
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 paź 2023, 21:55

fraktal pisze:
03 paź 2023, 21:33
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)
Już sobie podbudowałeś ego?

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 paź 2023, 22:02

primoż pisze:
03 paź 2023, 21:55
fraktal pisze:
03 paź 2023, 21:33
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne. ;)
Już sobie podbudowałeś ego?
Zbyt rozsądny jestem na to, żeby odpowiadać na takie zaczepki.

Zablokowany