Rozkłady tramwajowe - 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja to w ogóle nie rozumiem, czemu ktoś upiera się na Andersa w klasie GP z barierami enrgochłonnymi w ciągu dwóch osiedlowych uliczek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4147
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 5835
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W centrum stolicy Polski są dwa brzydkie dworce
170 i 338 nie jeżdżą Kijowską, więc jedno z nich trzeba by przekierować przez Wschodni. Jedna próba przerzucenia 338 z Ząbkowskiej na Kijowską już zakończyła się fiaskiem, dlatego jeździ tamże 156.
Mnie to najbardziej rozwala ta św. zatoczka przystankowa Stawki, tak jakby autobusy nie mogły obsługiwać przystanku z prawego pasa ruchu, który i tak jest prawoskrętem w Dawidowskiego. Przez to zwężenie chodnika na wysokości św. zatoki pasażerowie oczekujący na 116 i 157 nie mieszczą się na pryzstanku, w efekcie czego oczekują na ścieżce rowerowej.
Albo przywrócić 500 do Centralnego, oczywiście w modnym dla sieci WTF/ZTM takcie co 30'. W pierwszy dzień kursowania na nowej-starej trasie można puścić ikarusa na wtyczko-maraton z kilkoma miłośnikami historycznych tarczek na pokładzie, którzy będą pasażerom przybliżać całą historię linii 500. Oczywiście nasz ulubiony redahtor wcześniej w Gazecie Wyborczej opisze w specjalnym artykule cały żywot linii 500 i doda skan historycznej pocztówki z pięćsetką stojącą na starej pętli DWC, która to istniała w miejscu obecnych Złotych Tarasów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27445
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Następny przystanek: DW. WSCHODNI (ZĄBKOWSKA)
Dobre zewnętrzne uzasadnienie zmiany może tylko pomóc. Osobiście zresztą od początku uważałem, że przez Wschodni powinno jeździć 170.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A co stoi na przeszkodzie, żeby to zmienić?
To, że jak widać zdania są w tej kwestii podzielone.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.
Czy średnica będzie całkowicie zamknięta czy z utrzymaniem ruchu daleka/podmiejska?
Bo jeśli PLK pójdzie na całość, to może się okazać że będą potrzebne dedykowane linie Wschodnia - Gdańska - Zachodnia.
Oidp zależy od etapu. Generalnie ma być utrzymany ruch na jednej parze, ale będą okresy po 3 miesiące z całkowitym zamknięciem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No właśnie. Żeby nie okazało się, ze trzeba będzie uruchomić linię Wschodnia - Gdańska - Pl. Narutowicza żeby spiąć przesiadki. A nawet jeśli nie, to wysłanie 6 na Wschodni ściągnie na ZTM takie gromy, że nie dziwię się, że lepiej tego układu nie ruszać.
Dwunastka powinna powstać z połowy szóstki. Ten wjazd na górę jest nikomu niepotrzebny. Do momentu powstania pętli na Stawki, prosto na wiadukt może pojechać coś z Wilanowa.
ŁK
Ale przy okazji można przywołać cytat, który jest przeciwskuteczny, bo działa jak samobój w tej dyskusji o 6 jeżdżacej górnym wiaduktem.. Nie wiedziałem, że nie zawsze poważne opinie primoża są niekiedy aż tak niepoważne.