Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 paź 2023, 21:15

Bywalec pisze:
06 paź 2023, 18:56
Annopol otwarty, więc jedna nakładka jest wolna.
Co do braków kierowców na zetki - skoro w trakcie remontu jest mniejsze zapotrzebowanie na tramwaje a co za tym idzie większe luzy w obsadzie to nie myślał nikt o współpracy na linii TW-MZA i skierowaniu motorniczych z kat. D na autobusowe zetki? 8-(
O ile jest jeszcze sprawna, bo ta po Służewcu poszła na złom, a Annopol chyba dość długo korzystał, choć nie tak jak Służewiec. Jeszcze Puławska zeszła.

Na dobrą sprawę to można by jeździć do BW1920 roku, potem pod prąd jechać na Banacha i pod prąd wracać na BW1920r. Tylko czy rozjazdy są na to gotowe?
ŁK

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4891
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 paź 2023, 21:46

Na Annopolu nakładka była ledwie 2 miesiące (+ pewnie gdzieś indziej kiedyś też była używana) a na Służewcu to wyłączenie trwało chyba jeszcze dłużej niż na Puławskiej :-k
Jazda pod prąd odpada - już na ten temat dyskutowaliśmy w kontekście obecnej nakładki przy Fort Wola.
Technicznie dałoby się pod pewnymi ale.

Zresztą w kontekście Grójeckiej kluczowe pewnie jest to, że rozstrzygnięto przetarg na budowę trasy do Dworca Zachodniego więc ruch i tak będzie trzeba wstrzymać z racji na przebudowę skrzyżowania z BW1920 więc z pewnością czas ten zostanie wykorzystany do pozostałych napraw.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 06 paź 2023, 22:17

Nie byłbym taki pewien, wyłączenie na Annopolu nie zostało wykorzystane (poza jednym tygodniem na Żabie), a na Rembielińskiej i Odrowąża będzie się przecież opierał cały ruch z i do nowej zajezdni.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4891
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 paź 2023, 22:22

Ale co tam innego chciałbyś naprawiać mówiąc, że wyłączenie na Annopolu nie zostało wykorzystane? Tam przecież kilka lat temu był remont.
ObrazekObrazek

primoż
Posty: 3766
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2023, 22:43

Autobus Czerwon pisze:
06 paź 2023, 19:06
W Berlinie czy Pradze jest jedna spółka, ale w Warszawie z jakiegoś powodu muszą być 4 (dobrze że nie ma sieci trolejbusowej, bo byłoby 5).
Sieć trolejbusowa w Warszawie podpadała pod MZA. Z wiadomym skutkiem :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 paź 2023, 22:46

Dorobić uprawnienia na D, SKM i Metro. Mniam.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7680
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 paź 2023, 23:14

Łukasz pisze:
06 paź 2023, 21:15
ta po Służewcu poszła na złom
Aż muszę sprawdzić, bo obecnie elementy 2 nakładek są wykorzystywane na terenie ZETiT T1 i wyglądają na jakiś czas eksploatowane wcześniej.
Zresztą rozjazdów nakładkowych kupiono ich kilka, więc jest z czego brać i każdy ma już jakąś przeszłość na mieście. W razie potrzeby się po prostu kolejne dokupi.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

primoż
Posty: 3766
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2023, 23:20

Stary Pingwin pisze:
06 paź 2023, 22:46
Dorobić uprawnienia na D, SKM i Metro. Mniam.
Jeszcze dorobić uprawnienie na kat. C, to się w sam raz przyda do poprowadzenia jakiegoś pogotowia technicznego :D
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7680
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 06 paź 2023, 23:46

primoż pisze:
06 paź 2023, 23:20
Jeszcze dorobić uprawnienie na kat. C, to się w sam raz przyda do poprowadzenia jakiegoś pogotowia technicznego :D
C+E to i jakiś TIR się znajdzie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 paź 2023, 8:34

KwZ pisze:
06 paź 2023, 20:00
Imho wewnątrz firmy to też zmiana stanowiska i należałoby uzyskać zgodę pracownika.
Na trzy miesiące nie licząc szczególnych przypadków rodzicielskich z zachowaniem wynagrodzenia nie trzeba by było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 paź 2023, 8:37

Flash8222 pisze:
06 paź 2023, 16:52

Albo do uszkodzeń prywatnych samochodów. Są tacy co nie wiedzą o zapadnięciu i jadą dosyć szybko :D Doraźnie można by sfrezować jezdnię przy torowisku.
Trzeba zdjąć płyty z torowiska i porządnie je podbić/podnieść. Nie jestem przekonany czy weekend z całkowitym zamknięciem przejazdu wzdłuż TŁ by wystarczył.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5817
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 paź 2023, 9:10

primoż pisze:
06 paź 2023, 23:20
Stary Pingwin pisze:
06 paź 2023, 22:46
Dorobić uprawnienia na D, SKM i Metro. Mniam.
Jeszcze dorobić uprawnienie na kat. C, to się w sam raz przyda do poprowadzenia jakiegoś pogotowia technicznego :D
Nie wymieniałem C, ponieważ posiadam od dawna. Jeździłem zawodowo.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 07 paź 2023, 11:39

Bywalec pisze:
06 paź 2023, 22:22
Ale co tam innego chciałbyś naprawiać mówiąc, że wyłączenie na Annopolu nie zostało wykorzystane? Tam przecież kilka lat temu był remont.
Nie wszystkie fragmenty były kapitalnie remontowane. Są odcinki, gdzie torowisko wygląda źle.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8375
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 paź 2023, 10:45

Czy ktoś wie dlaczego w półtunelu na skrzyżowaniu Marymonckiej i trasy Mostu Północnego ustawiono ograniczenia do 10 km/h na łukach?

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 16 paź 2023, 11:18

Z okazji dzwona, który rozwalił hundaja. Ustawienie 10 na torze z pierwszeństwem ma zapobiec kolejnym zdarzeniom :)

ODPOWIEDZ