Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Kolejna sprawa, że jeśli ktoś liczy na to, że kierowcy przejdą z Mobilisu do MZA jeden do jednego to grubo się myli.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
BTW. jak wygląda przetarg w Krakowie, który wygrał Mobilis?
Umowa na przeguby powinna być w jakiejś formie podpisana, choćby na rok tylko i bez midików. Midiki dużo łatwiej zastąpić niż przeguby. Oczywiście, że lepiej byłoby ogłosić przetarg na nowe wozy, ale skoro nie pomyśleli o tym zawczasu, to teraz ZTM musi zjeść tę żabę. Jeśli pójdzie z Mobilisem na totalną wojnę, to grozi to chaosem tuż przed wyborami samorządowymi w przyszłym roku. Jeśli zaś wygra koncepcja, żeby reanimować wozy 81xx z MZA, to tylko przypomnę, że ich standard jest niższy niż przegubów Mobilisu - nie mają klimatyzacji dla pasażerów, mają twarde siedzenia, a i tak nie ma pewności, że będzie miał kto nimi jeździć. Okaże się jak będzie już w styczniu.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A prawda to, że MZA posłało na miasto swoich rekruterów by nagabywać kierowców ajentów- w obecnej sytuacji szczególnie Mobilisu- do "zmiany barw" ?
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale jak Mobilis może pisać, że skończyły się możliwości ZTMowi, skoro jak pisał @piorunus jest jeszcze sąd.
A jeśli to przejdzie to ciekawe kto beknie za przymusową dopłatę, przez beznadziejnie napisany przetarg.
A co do negocjacji to coś się zmieniło? Zawsze było tak, że dopiero po trzecim nieudanym przetargu można było omijać przetargi.
A jeśli to przejdzie to ciekawe kto beknie za przymusową dopłatę, przez beznadziejnie napisany przetarg.
A co do negocjacji to coś się zmieniło? Zawsze było tak, że dopiero po trzecim nieudanym przetargu można było omijać przetargi.
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Solarisy Mobilisu są wysyłane na przykład na 107 w weekendy. Może tam jezdzić dowolny inny tabor.. Na większości tras wysyłane są nie ze względu na parametry ulic, tylko dlatego, że są tańsze w eksploatacji i nadają sięmichael112 pisze: ↑25 paź 2023, 11:04Moim zdaniem, dokładnie odwrotnie. Z midików mają tylko 25 brygad Arrivy na Otokary. No i są jeszcze Solbusy i Solarisy 10m z MZA, pamiętajmy jednak że na niektóre ulice większy tabor nie wjedzie.
nalinie o mniejszej frekwencji. Arriva zresztą ma sporą rezerwę Otokarów, więc może coś wyjedzie ponad plan. A jak puścisz solówkę na zetkę za pociąg (co miało miejsce w tym tygodniu zresztą), to nie da się uniknąć głośnego niezadowolenia.
Post do kasacji
Naiwny jesteś i to bardzo. Nic się nie wyrówna.
Tak, oczywiście, przeprowadzą się do innych miast... Jak Ciebie czytam to się załamuje. Gdyby oba kontrakty spadły z rowerka to sporo kierowców zostanie w Mobilisie by ten nie miał problemów kadrowych.
Zakładasz że prawie 2/3 kierowców Mobilisu pójdzie na bezrobocie?
Nie, zakładam że znaczna część zostanie w Mobilisie.