Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Kolejna sprawa, że jeśli ktoś liczy na to, że kierowcy przejdą z Mobilisu do MZA jeden do jednego to grubo się myli.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
BTW. jak wygląda przetarg w Krakowie, który wygrał Mobilis?
Umowa na przeguby powinna być w jakiejś formie podpisana, choćby na rok tylko i bez midików. Midiki dużo łatwiej zastąpić niż przeguby. Oczywiście, że lepiej byłoby ogłosić przetarg na nowe wozy, ale skoro nie pomyśleli o tym zawczasu, to teraz ZTM musi zjeść tę żabę. Jeśli pójdzie z Mobilisem na totalną wojnę, to grozi to chaosem tuż przed wyborami samorządowymi w przyszłym roku. Jeśli zaś wygra koncepcja, żeby reanimować wozy 81xx z MZA, to tylko przypomnę, że ich standard jest niższy niż przegubów Mobilisu - nie mają klimatyzacji dla pasażerów, mają twarde siedzenia, a i tak nie ma pewności, że będzie miał kto nimi jeździć. Okaże się jak będzie już w styczniu.
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A prawda to, że MZA posłało na miasto swoich rekruterów by nagabywać kierowców ajentów- w obecnej sytuacji szczególnie Mobilisu- do "zmiany barw" ?
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ale jak Mobilis może pisać, że skończyły się możliwości ZTMowi, skoro jak pisał @piorunus jest jeszcze sąd.
A jeśli to przejdzie to ciekawe kto beknie za przymusową dopłatę, przez beznadziejnie napisany przetarg.
A co do negocjacji to coś się zmieniło? Zawsze było tak, że dopiero po trzecim nieudanym przetargu można było omijać przetargi.
A jeśli to przejdzie to ciekawe kto beknie za przymusową dopłatę, przez beznadziejnie napisany przetarg.
A co do negocjacji to coś się zmieniło? Zawsze było tak, że dopiero po trzecim nieudanym przetargu można było omijać przetargi.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Solarisy Mobilisu są wysyłane na przykład na 107 w weekendy. Może tam jezdzić dowolny inny tabor.. Na większości tras wysyłane są nie ze względu na parametry ulic, tylko dlatego, że są tańsze w eksploatacji i nadają sięmichael112 pisze: ↑25 paź 2023, 11:04Moim zdaniem, dokładnie odwrotnie. Z midików mają tylko 25 brygad Arrivy na Otokary. No i są jeszcze Solbusy i Solarisy 10m z MZA, pamiętajmy jednak że na niektóre ulice większy tabor nie wjedzie.
nalinie o mniejszej frekwencji. Arriva zresztą ma sporą rezerwę Otokarów, więc może coś wyjedzie ponad plan. A jak puścisz solówkę na zetkę za pociąg (co miało miejsce w tym tygodniu zresztą), to nie da się uniknąć głośnego niezadowolenia.
Post do kasacji
Naiwny jesteś i to bardzo. Nic się nie wyrówna.
Tak, oczywiście, przeprowadzą się do innych miast... Jak Ciebie czytam to się załamuje. Gdyby oba kontrakty spadły z rowerka to sporo kierowców zostanie w Mobilisie by ten nie miał problemów kadrowych.
Zakładasz że prawie 2/3 kierowców Mobilisu pójdzie na bezrobocie?
Nie, zakładam że znaczna część zostanie w Mobilisie.